Gå til innhold

Det jeg har kommentert kommer opp i feeden til andre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis jeg kommenterer et bilde eller en konkurranse på facebook kommer dette opp i feeden til mine venner, uavhengig om de liker siden eller er venn med personen jeg kommenterte på. Er det mulig å forhindre dette på noe vis? Irriterende 😅

Anonymkode: a5c04...5a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, ikke når du kommenterer på åpne sider eller grupper. 

Anonymkode: 62c39...d5f

Skrevet

Det er jo hele forretningsmodellen, du deltar i loddtrekningen (eller hva det er) og i stedet for å betale for et lodd, betaler du med at de du kjenner på FB må se annonsen.

Noen forstår at dette ikke er gratis, at de overfører "kostnaden" til vennene sine, mens det ofte er de samme som alltid svarer på slike ting, og som "spammer" alle andres innboks. Det er helt lovlig, men det fører til at jeg "unfriender" en del, og irriterer meg over de jeg føler jeg fortsatt må være "venn" med, som svigermor og en litt enkel venninne fra barneskolen..

Anonymkode: 51f14...34c

• Liker 2
Skrevet

Dette og reklame er det mest irriterende Facebook har gjort de siste årene. Jeg savner nesten da det bare vare kjedelige statusoppdateringer om hva folk spiste til middag og hva lille pus gjorde dagen før. Da slapp jeg i det minste reklamer jeg ikke bryr meg om, hva venner har kommentert på andre innlegg jeg ikke har sett selv og jeg fikk feeden min i kronologisk rekkefølge uten at innlegg stokker om og forsvinner hver gang jeg trykker Refresh.

😫

Anonymkode: 44368...272

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...