AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Hvorfor dating er så vanskelig? Finner bare drittsekker på tinder og andre nett steder. Prøver å fylle mine tomme rom med noe annet, men vil ha noen er 20 og aldri hatt kjæreste liksom... har hatt sex, men meningsløst sex:(( er så trist og lei Anonymkode: 42628...be9
Gjest Forumhei Skrevet 3. september 2019 #2 Skrevet 3. september 2019 Yep, sleit selv med seriøse kvinner, prøvde tinder, men var litt turn off, møtte heldigvis kona på jobb😉
herzeleid Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 Et tips er kanskje å oppsøke andre arenaer og andre type gutter/menn enn du pleier? Om det ender med "meningsløs sex" tenker jeg også det kan være lurt å holde igjen, både for å unngå dette og kanskje gjøre at de som er interesserte beholder interessen. 2
OnFire Skrevet 3. september 2019 #4 Skrevet 3. september 2019 2 timer siden, herzeleid skrev: Et tips er kanskje å oppsøke andre arenaer og andre type gutter/menn enn du pleier? Om det ender med "meningsløs sex" tenker jeg også det kan være lurt å holde igjen, både for å unngå dette og kanskje gjøre at de som er interesserte beholder interessen. Mange av oss som ikke mister interessen bare fordi man hadde sex relativt tidlig. De som "mister interessen" var neppe særlig interesserte i utgangspunktet. Mest ute etter sex. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå