Oppgitt78 Skrevet 3. september 2019 #41 Skrevet 3. september 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det jo slik at i løpet av en dag, får mennesker telefoner, de går på do mm. Dette gjør jo at timepsris er dyrere enn fastpris i de aller fleste tilfeller. Og garantert når det kommer til å legge gulv, der man jo titt og ofte trenger en strekk. Til Ts, det er utrolig lett å gjøre selv. Anonymkode: 3052b...36d Hvis en får tak i dyktige håndverkere, så ender ofte prisen opp med å bli billigere hvis en tar det på timer. Personlig, så synes jeg prisen Ts har fått, er for høy. Men når man priser en jobb på den måten, så må man ta høyde for uforutsette ting som kan dukke opp underveis, og bake dette inn i totalen. Hvor i landet er dette, Ts?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #42 Skrevet 5. september 2019 On 9/3/2019 at 9:56 PM, Oppgitt78 said: Hvis en får tak i dyktige håndverkere, så ender ofte prisen opp med å bli billigere hvis en tar det på timer. Personlig, så synes jeg prisen Ts har fått, er for høy. Men når man priser en jobb på den måten, så må man ta høyde for uforutsette ting som kan dukke opp underveis, og bake dette inn i totalen. Hvor i landet er dette, Ts? Er i Trondheim. Tips til hvordan gå frem om jeg vil få det enda billigere? Har egentlig takket ja til dette, men vet ikke om de trekker seg fra sparkeljobben om jeg trekker meg fra gulvleggingen... Anonymkode: ba888...015
Oppgitt78 Skrevet 5. september 2019 #43 Skrevet 5. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er i Trondheim. Tips til hvordan gå frem om jeg vil få det enda billigere? Har egentlig takket ja til dette, men vet ikke om de trekker seg fra sparkeljobben om jeg trekker meg fra gulvleggingen... Anonymkode: ba888...015 Hvis du allerede har takket ja, så ville jeg nok latt det være slik denne gangen. Og så ville jeg heller bedt om en timebasert løsning ved fremtidige prosjekter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå