Gå til innhold

Prisnivå Kroatia.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på en uke der, men hvordan er prisnivået der? Tenker spesielt på mat, drikke og leie av solsenger. Er i området Split jeg lurer på. 

Anonymkode: 31606...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en del år siden jeg var der og det var nærmere Dubrovnik, men det er generelt ganske billig med mat og drikke i Kroatia. Der jeg var i 2013 var det omtrent 50-70 kr for lunsj, 100 kr for middag, 20 kr for øl osv. Jeg tipper det er litt dyrere nå

Anonymkode: 12680...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har vært der nå en uke. Kommer helt ann på hvor man bor. Her vi bor koster det fort 2-300 kr for en middag, og 80 kr for en øl. Bodde i Podstrana. 

Anonymkode: 31606...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎09‎.‎2019 den 5.47, AnonymBruker skrev:

Har vært der nå en uke. Kommer helt ann på hvor man bor. Her vi bor koster det fort 2-300 kr for en middag, og 80 kr for en øl. Bodde i Podstrana. 

Anonymkode: 31606...368

Dette var overraskende dyrt..  Var i Dubrovnik for 10 år siden, og da var prisene 1/3 av dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hvor vi var, på Istria, kostet det nok 150 for middag inkl en øl, synes ikke noe var spesielt billig. Og selv om noe er billig, er det krav om tips for absolutt alt, og da baller det på seg.

Anonymkode: f1718...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært i år, men de tre forrige årene har vi betalt 20 kuna for solseng pr dag, ca 25-30 kr. Strendene jeg har vært på tok også 20 kuna for parasoll, så om man var to stykker og ville ha seng og parasoll ble det 60 kuna. 
Øl kostet 12-22 kuna, varierer litt fra sted til sted og mellom ulike øltyper. 

Mat varierer veldig etter hvor man går, men pizza og kebab lå på 20-50 kuna, andre middager mellom 100 og 180 kuna. 

Anonymkode: 80c99...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...