AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Har dere dødsangst? Jeg har sån dødsangst hver natt, sikker på at hjertet skal stoppe, våkner med panikkangst hver natt å er da sikker på at jeg har hjerteinfarkt. Noen flere som har det sån? Anonymkode: d4f00...8dd
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 Jeg har ikke det. Anonymkode: 1498c...510
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 har dødsangst ja, men har hatt det siden jeg var liten - altså ikke relatert til spiseforstyrrelse Anonymkode: 42893...cc0
duplexx Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere dødsangst? Jeg har sån dødsangst hver natt, sikker på at hjertet skal stoppe, våkner med panikkangst hver natt å er da sikker på at jeg har hjerteinfarkt. Noen flere som har det sån? Anonymkode: d4f00...8dd Har du BMI på typ 14 da?? Siden kroppen er veldig syk? Har ikke dødangst av sf konkret nei. Men av andre grunner 🤪
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 5 minutter siden, duplexx skrev: Har du BMI på typ 14 da?? Siden kroppen er veldig syk? Har ikke dødangst av sf konkret nei. Men av andre grunner 🤪 Nei jeg har ikke det, har bmi på 17,3. Men hvis jeg har en bmi på over 14 så trenger jeg ikke være redd for hjertet? Jeg har atypisk anoreksi med bulimiske tendenser. Jeg tenker kanskje hjertet blir for sliten til slutt å bare stopper, mest pga oppkast, men det er kanskje ikke så farlig? Hi Anonymkode: d4f00...8dd
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #6 Skrevet 2. september 2019 Man får mer angst av være undervektig i seg selv. Bruk dødsangsten som en motivasjon til å bli frisk! Anonymkode: 1bb5e...3bc
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #7 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, duplexx skrev: Har du BMI på typ 14 da?? Siden kroppen er veldig syk? Har ikke dødangst av sf konkret nei. Men av andre grunner 🤪 Bmi sier ingen ting om hvor syk kroppen er. Har selv vært syk i over 20 så kroppen min er veldig syk. Og det må nevnes at min første hjertestans var på bmi rett under 17 Anonymkode: cfb9d...37e 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #8 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har dere dødsangst? Jeg har sån dødsangst hver natt, sikker på at hjertet skal stoppe, våkner med panikkangst hver natt å er da sikker på at jeg har hjerteinfarkt. Noen flere som har det sån? Anonymkode: d4f00...8dd Nei. Jeg er klar for døden når den måtte komme Anonymkode: cfb9d...37e 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #9 Skrevet 2. september 2019 Jeg ser jo at pulsen min blir veldig lav i perioder hvor jeg spiser svært lite. Det er skremmende, men det motiverer meg samtidig til å i hvertfall få i meg litt næring. Når det er sagt, så er det ikke sikkert denne tråden får holde åpen så veldig lenge. Moderatorer bruker å stenge SF-tråder relativt fort. Anonymkode: f2a4d...7ac
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #10 Skrevet 2. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Man får mer angst av være undervektig i seg selv. Bruk dødsangsten som en motivasjon til å bli frisk! Anonymkode: 1bb5e...3bc Skal på min første psykolog time i morgen, så håper dette går rette veien. Hi Anonymkode: d4f00...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #11 Skrevet 2. september 2019 Ja. Jeg kan i sånn små glimt se meg selv utenfra og bare .. "Hva er det jeg driver med. Dette er ikke bra." Det skjer som regel rett etter trening, når jeg har lagt meg etter en dag med lite mat, når utenforstående kommenterer vekten min, eller når jeg veier meg. En lege sa en gang til meg at jeg kom til å dø hvis jeg fortsatte som jeg gjorde, og det satte en støkk i meg. Men det var en nødvendig støkk. Anonymkode: e0cbf...c41
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #12 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal på min første psykolog time i morgen, så håper dette går rette veien. Hi Anonymkode: d4f00...8dd Så bra. Lykke til! Stol på de som kan hjelpe deg, og la de styre en periode Du klarer det! Anonymkode: e0cbf...c41 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #13 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så bra. Lykke til! Stol på de som kan hjelpe deg, og la de styre en periode Du klarer det! Anonymkode: e0cbf...c41 Takk😊tenkte jeg skulle bare overgi meg, for jeg vil ikke dø. Håper jeg tenker slikt i morgen og, å håper jeg klarer dette her,prognosene er ikke så gode har jeg blitt fortalt siden jeg har vært syk i så mange år. Hi Anonymkode: d4f00...8dd
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #14 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg kan i sånn små glimt se meg selv utenfra og bare .. "Hva er det jeg driver med. Dette er ikke bra." Det skjer som regel rett etter trening, når jeg har lagt meg etter en dag med lite mat, når utenforstående kommenterer vekten min, eller når jeg veier meg. En lege sa en gang til meg at jeg kom til å dø hvis jeg fortsatte som jeg gjorde, og det satte en støkk i meg. Men det var en nødvendig støkk. Anonymkode: e0cbf...c41 Ja sån kan jeg å ha det, ser meg selv utenfra. Har du blitt frisk? Hi Anonymkode: d4f00...8dd
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #15 Skrevet 2. september 2019 Nei, har anoreksi med bulimiske tendenser, og går på medisiner som påvirker hjertet og har bivirkninger som "plutselig død" og "hjerteinfarkt", men har ikke dødsangst av den grunn. Det hender at jeg noen kvelder føler meg så dårlig at jeg føler at jeg kommer til å sovne inn, dø av hjertesvikt e.l i løpet av natten, men jeg har ikke dødsangst, jeg bryr meg rett og slett ikke. Anonymkode: a34fd...832
duplexx Skrevet 2. september 2019 #16 Skrevet 2. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg har ikke det, har bmi på 17,3. Men hvis jeg har en bmi på over 14 så trenger jeg ikke være redd for hjertet? Jeg har atypisk anoreksi med bulimiske tendenser. Jeg tenker kanskje hjertet blir for sliten til slutt å bare stopper, mest pga oppkast, men det er kanskje ikke så farlig? Hi Anonymkode: d4f00...8dd Jeg antok du kanskje var veldig veldig syk ettersom du var redd for det. Jeg vet BMI alene ikke forteller alt, men jeg trodde du var veldig farlig syk/tynn siden du var veldig redd for å bare dø sånn. Folk er forskjellige, noen tåler å være anorektisk med bulimiske tendenser i førti år. Andre tåler fem år. Det er veldig forskjellig. Hadde det hjulpet det å dra til legen og fått en skikkelig sjekk? For å stilne den verste redselen.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #17 Skrevet 2. september 2019 17 minutter siden, duplexx skrev: Jeg antok du kanskje var veldig veldig syk ettersom du var redd for det. Jeg vet BMI alene ikke forteller alt, men jeg trodde du var veldig farlig syk/tynn siden du var veldig redd for å bare dø sånn. Folk er forskjellige, noen tåler å være anorektisk med bulimiske tendenser i førti år. Andre tåler fem år. Det er veldig forskjellig. Hadde det hjulpet det å dra til legen og fått en skikkelig sjekk? For å stilne den verste redselen. Takk for svar, det hjelper bare det du skriver her, jeg er nok bare litt hysterisk. Jeg har hadd en bmi på 12,6 når jeg var 14 år å døde ikke da. Jeg må prøve å ikke tenke på døden. Hi Anonymkode: d4f00...8dd
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #19 Skrevet 2. september 2019 Ikke jeg heller. Hadde vert helt ok. Død blir vi alle en gang uansett. Anonymkode: 5570e...ac0
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #20 Skrevet 2. september 2019 Takk for svar alle sammen, etter svarene jeg har fått så ser jeg at min dødsangst ikke har noe med spiseforstyrrelsen å gjøre mest sannsynelig. Er nok bare angsten min som herjer.Hi Anonymkode: d4f00...8dd
Fremhevede innlegg