AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Hei. Dette er et rart spørsmål, men har noen her prøvd seg på en «kjent» person/internettpersonlighet osv som man er litt betatt av? Jeg bor i samme by som en jeg er litt betatt av. Han virker som en flott type med akkurat min type humor og personlighet. Dessverre er han litt kjent rundt om i verden, men ikke superkjendis (youtube) og selv om vi bor i samme by tviler jeg på at jeg kommer til å støte på han ved en tilfeldighet. Jeg er en greit pen jente og har nå lyst til å prøve meg på han, da jeg tror vi kunne passet godt sammen. En av mine fordeler er at han er ikke noen typisk «hunk» som jeg har inntrykk av at andre på min alder faller for, så jeg tror og håper jeg er pen nok for han. Noen tips til hvordan jeg kan gå frem? Enten ta kontakt med han på sosiale medier (og håpe han ser det), eller hvordan jeg skal gå frem om jeg imot alle odds skulle se han på gata. Noen med erfaringer? Anonymkode: 8c999...c29
Sykkelkopp Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 Ja jeg har brevkorrespondanse med Jessica Alba og Scarlett Johansson for tiden (En kjendis som ikke er hunk drar forresten flere titals ganger mer damer enn en lokal hunk. Damer elsker menn andre har hørt om) 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Ja jeg har brevkorrespondanse med Jessica Alba og Scarlett Johansson for tiden (En kjendis som ikke er hunk drar forresten flere titals ganger mer damer enn en lokal hunk. Damer elsker menn andre har hørt om) HVORDAN har du fått til DET?????? herreguuuuuud misunnelig!!! Anonymkode: aee95...3ce
Sykkelkopp Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: HVORDAN har du fått til DET?????? herreguuuuuud misunnelig!!! Anonymkode: aee95...3ce Donald Trump gav meg kontaktinfo da han var innom for en kopp te. 10
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 1 minutt siden, Sykkelkopp skrev: Donald Trump gav meg kontaktinfo da han var innom for en kopp te. Ja selvsagt.......... Anonymkode: aee95...3ce
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #6 Skrevet 2. september 2019 Altså ingen som suksessfult har inngått et forhold med en «minikjendis» her? Anonymkode: 8c999...c29
Gjest Nimbus2000 Skrevet 2. september 2019 #7 Skrevet 2. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen tips til hvordan jeg kan gå frem? Anonymkode: 8c999...c29 Send han en melding og se hva som skjer. Så lenge du ikke oppfører deg som en ustabil dame så har det nok ikke så mye å si akkurat hvordan du går frem. Samtidig greit å huske på at du ikke kjenner hans virkelige personlighet selv om du har sett interenettpersonligheten og at han kan ha mange beilere selv om han ikke er en hunk. Kan være han har kjæreste også for den saks skyld.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #8 Skrevet 2. september 2019 5 minutter siden, Nimbus2000 skrev: Send han en melding og se hva som skjer. Så lenge du ikke oppfører deg som en ustabil dame så har det nok ikke så mye å si akkurat hvordan du går frem. Samtidig greit å huske på at du ikke kjenner hans virkelige personlighet selv om du har sett interenettpersonligheten og at han kan ha mange beilere selv om han ikke er en hunk. Kan være han har kjæreste også for den saks skyld. Det er sant. Selvfølgelig tror jeg jo ikke akkurat det kommer til å bli oss to, og han kan selvfølgelig være annerledes i «virkeligheten». Men det skader jo ikke akkurat så mye å prøve å ta kontakt - utenom en liten skuffelse når han takker nei 😂 Forøvrig hadde jeg aldri prøvd meg på han om jeg visste at han hadde kjæreste, men han ble singel for rundt et år siden. Kan ofc hende han dater en ny da. Anonymkode: 8c999...c29
Gjest Nimbus2000 Skrevet 2. september 2019 #9 Skrevet 2. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er sant. Selvfølgelig tror jeg jo ikke akkurat det kommer til å bli oss to, og han kan selvfølgelig være annerledes i «virkeligheten». Men det skader jo ikke akkurat så mye å prøve å ta kontakt - utenom en liten skuffelse når han takker nei 😂 Anonymkode: 8c999...c29 Helt enig med deg at det ikke skader å ta sjansen og synes absolutt du bør sende han en melding.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #10 Skrevet 2. september 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Dette er et rart spørsmål, men har noen her prøvd seg på en «kjent» person/internettpersonlighet osv som man er litt betatt av? Jeg bor i samme by som en jeg er litt betatt av. Han virker som en flott type med akkurat min type humor og personlighet. Dessverre er han litt kjent rundt om i verden, men ikke superkjendis (youtube) og selv om vi bor i samme by tviler jeg på at jeg kommer til å støte på han ved en tilfeldighet. Jeg er en greit pen jente og har nå lyst til å prøve meg på han, da jeg tror vi kunne passet godt sammen. En av mine fordeler er at han er ikke noen typisk «hunk» som jeg har inntrykk av at andre på min alder faller for, så jeg tror og håper jeg er pen nok for han. Noen tips til hvordan jeg kan gå frem? Enten ta kontakt med han på sosiale medier (og håpe han ser det), eller hvordan jeg skal gå frem om jeg imot alle odds skulle se han på gata. Noen med erfaringer? Anonymkode: 8c999...c29 Jeg har vært i den situasjonen for ett par år siden. YouTubepersonlighet også. Tok sjansen og tok kontakt via some. Har en god tone med vedkommende den dag i dag. Den som intet våger intet vinner 🙂 Anonymkode: a8fb4...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #11 Skrevet 2. september 2019 Eneste forhold jeg er litt flaut av i mitt liv, er med en c-kjendis (eller f 😂) Han var på tv for litt siden, dukker opp med ujevne mellomrom... (Var sammen et par uker, så traff jeg en annen 🙈 Før han ble "kjent" da) Ikke pen (syns jeg, nå er han i tillegg ganske overvektig, svetter noe voldsomt og røyker som en steambåt), har alltid en morsom historie, som han er utrolig flink til å fortelle! Men det er slitsomt i lengden..og han lyver gjerne! Traff ham igjen for et par år siden, vi har et bra forhold. Kontakter aldri hverandre, men snakkes gjerne om vi "går på" hverandre... Anyways; sist jeg traff ham: damene flokket seg, gifte som single, fnisa og flørtet... Hold på å le meg ihjel! Er det mulig? Skal det virkelig så jækla lite til? 🤢 Anonymkode: 7ad76...435
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #12 Skrevet 2. september 2019 Poenget mitt var at uansett hvordan de ser ut, eller oppfører seg, så er det alltids en god håndfull jenter som svermer.. 😂 Anonymkode: 7ad76...435
Oisann Skrevet 2. september 2019 #13 Skrevet 2. september 2019 Er han Twitch streamer? Singel? Bare sleng på med meldinger og flørt.
SoWhat? Skrevet 2. september 2019 #14 Skrevet 2. september 2019 Du tror du har en fordel fordi jenter på din alder faller for en som er "hunk" Men at han er kjendis teller mest for mange. En som har status betyr alltid noe for mange jenter/kvinner. Jeg har aldri vært sammen med en kjendis, men kjenner noen. De møter folk fysisk veldig mye, og tro meg, selv om du er aldri så pen, så har du konkurranse! Du ville blitt overrasket... Men du må jo gjerne ta kontakt? Hvem liker ikke å få en hyggelig meld? Start der og se om du får svar. Man må ta noen sjanser i livet! 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #15 Skrevet 2. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært i den situasjonen for ett par år siden. YouTubepersonlighet også. Tok sjansen og tok kontakt via some. Har en god tone med vedkommende den dag i dag. Den som intet våger intet vinner 🙂 Anonymkode: a8fb4...cf5 Hei, kan jeg spørre hva du skrev da? Anonymkode: 8c999...c29
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #16 Skrevet 2. september 2019 4 timer siden, Oisann skrev: Er han Twitch streamer? Singel? Bare sleng på med meldinger og flørt. Nei, han er ingen gamer, men såvidt jeg vet er han singel. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal skrive 😂 fordelen er at jeg kan skrive på norsk til han, fordi han ikke er engelsk, så jeg kan «skille meg ut» litt fra alle som skriver engelsk Anonymkode: 8c999...c29
Gjest Familytree Skrevet 2. september 2019 #17 Skrevet 2. september 2019 7 timer siden, Sykkelkopp skrev: Donald Trump gav meg kontaktinfo da han var innom for en kopp te. 😂 Lol 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, han er ingen gamer, men såvidt jeg vet er han singel. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal skrive 😂 fordelen er at jeg kan skrive på norsk til han, fordi han ikke er engelsk, så jeg kan «skille meg ut» litt fra alle som skriver engelsk Anonymkode: 8c999...c29 Send ham et melding og venter, Jeg ønsker deg lykke til, og forhåpentligvis vil han gifte seg med deg
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #18 Skrevet 2. september 2019 4 minutter siden, Augustotejerina skrev: 😂 Lol Send ham et melding og venter, Jeg ønsker deg lykke til, og forhåpentligvis vil han gifte seg med deg Hahaha ja, forhåpentligvis 😂 Anonymkode: 8c999...c29
Gjest Familytree Skrevet 2. september 2019 #19 Skrevet 2. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha ja, forhåpentligvis 😂 Anonymkode: 8c999...c29 Never say never😜 Jeg vil krysse fingrene for deg😘🌞
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #20 Skrevet 3. september 2019 10 timer siden, Augustotejerina skrev: Never say never😜 Jeg vil krysse fingrene for deg😘🌞 Jo takk for det, du 😂👍🏼 Anonymkode: 8c999...c29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå