AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Jeg har smerter når han kommer for dypt inn i meg. Da er det skikkelig vondt og føles som noen stikker en pinne inn der... Har hatt dette i halvannet år. Hva kan det være? Er redd for cyster, kreft etc. Har også blodig utflod (ikke ofte, men noen ganger etter samleie) Kanskje noen andre har det samme? Anonymkode: 51816...a74
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har smerter når han kommer for dypt inn i meg. Da er det skikkelig vondt og føles som noen stikker en pinne inn der... Har hatt dette i halvannet år. Hva kan det være? Er redd for cyster, kreft etc. Har også blodig utflod (ikke ofte, men noen ganger etter samleie) Kanskje noen andre har det samme? Anonymkode: 51816...a74 Er dere gift? Anonymkode: 10587...26c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 Hørt om endometriose? Jeg ville tatt en tur til gynekologen. Kan være så mangt. Anonymkode: 2d2b3...d84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå