Jump to content
Guest Hundedama

Er serien "The Affair" bra..

Recommended Posts

Fortsetter under...

Jasmine18

Jeg synes den er seig. Altså, ser man nok så gidder man å fortsette å se litt, men ja, den er seig etter min mening.

AnonymBruker

Jeg syns ikke det var så god kvalitet på den, trodde liksom ikke på den, kom ikke inn i den.

Anonymkode: 5e430...836

wintergirl

Helt grei

HalldirV2

Alt for langtekkelig. 

Frøkensina

Jeg så første episode før i kveld, seig ja og litt irriterende så jeg vet ikke om jeg kommer til å se mer. 

Men det er et par stykker her som har «slitt» med den i noen år som burde uttale seg :opplyser: @Rumle @Hoppetaujenta :fnise:

Annonse

AnonymBruker

Første sesong var veldig bra, men så gikk det utfor. Så den aldri ferdig...

Anonymkode: 31393...6dd

AnonymBruker

Likte de første to sesongene, så ble den rar. Husker også jeg syns første episode var veldig lang og kjedelig

Anonymkode: 0e5e2...45c

AnonymBruker

Kjempe bra! En av de bedre drama seriene jeg har sett. Og slutten på sesong 3, omg!!! 

Anonymkode: d7818...103

AnonymBruker

Jeg elsker den!!

Anonymkode: 48035...ccf

Hoppetaujenta

Ja, den er best i starten. Den er langdryg i temaet, seig og rar....og fryktelig irriterende nettopp p.g.a. temaet.
Jeg har aldri måttet ta så mye pauser nettopp fordi rollene gjør helt feil ting i forhold til hva jeg syns er rett og galt.
Den er helt forferdelig magesårfrembringende og helt nydelig samtidig. Se den og finn ut av det selv, ts.  :) 

AnonymBruker

Fantastisk serie, men likte ikke sesong 3. 

Anonymkode: 35762...86e

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjempe bra! En av de bedre drama seriene jeg har sett. Og slutten på sesong 3, omg!!! 

Anonymkode: d7818...103

Hvorfor likte du slutten på den? Jeg synes hele sesongen var kjedelig. Slutten på sesong 4 var derimot dritbra! (Synes jeg) 😀

Anonymkode: 35762...86e

Annonse

Frøkensina
8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, den er best i starten. Den er langdryg i temaet, seig og rar....og fryktelig irriterende nettopp p.g.a. temaet.
Jeg har aldri måttet ta så mye pauser nettopp fordi rollene gjør helt feil ting i forhold til hva jeg syns er rett og galt.
Den er helt forferdelig magesårfrembringende og helt nydelig samtidig. Se den og finn ut av det selv, ts.  :) 

Skjønner ikke folka jeg, mannen har det jo veldig bra med kona? Og hun A er rar også. 

Hoppetaujenta
19 timer siden, Frøkensina skrev:

Skjønner ikke folka jeg, mannen har det jo veldig bra med kona? Og hun A er rar også. 

Når har det å ha det bra med sin kone vært en stopper for enkelte menn...fra å ha det bra med en annen også? 
Bare fordi de kan det og kan få det, så vil de ha spenningen de ikke lengre har med sin trauste kone.
Jupp....hun er ytterst merkelig hun også. Hadde alt ikke vært slik, så hadde det ikke fenget slik som det gjør. ;) 

Frøkensina
5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Når har det å ha det bra med sin kone vært en stopper for enkelte menn...fra å ha det bra med en annen også? 
Bare fordi de kan det og kan få det, så vil de ha spenningen de ikke lengre har med sin trauste kone.
Jupp....hun er ytterst merkelig hun også. Hadde alt ikke vært slik, så hadde det ikke fenget slik som det gjør. ;) 

:fnise: Jaja, men jeg må innrømme at den burde ha fenget meg mer hvis jeg skulle ha klart å se alt altså. Jeg hoppet over på Papirhuset og så 6-7 episoder i strekk, anbefaler den :tommelsmil:

anno1

Grisebra! 

AnonymBruker

Synes den er veldig bra.

Anonymkode: b9dcc...30d

AnonymBruker

Sykt bra!

Anonymkode: 59d03...0f9

Frøkensina

Dere som synes den er veldig bra, så dere flere episoder først eller syntes dere den var kjempebra fra starten?