Gå til innhold

Samboer sexter/lav selvtillit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har tidligere vært fersket i å ha seksuelle samtaler med andre. Kolleger (noe han mente var fleiping) og anonymt/mer tilfeldig. Vi gikk i terapi og forholdet gikk nesten i oppløsning, men han lovde å forandre seg. 

Nå har det skjedd igjen. Han unnskyldte det med at jeg hadde vært så «vanskelig» å leve med (hadde vært mye syk, oppmerksomheten var på meg, og jeg var altfor opptatt av baby). I tillegg skylder han det på lav selvtillit, så han har et stort bekreftelsesbehov. 

Jeg bestemte meg for at det eneste hensiktsmessige var å ende forholdet. Man kan jo ikke stole på noen som fungerer sånn. Men nå er vi i en liten boble der vi har sex, og jeg tenner plutselig på å spille ut disse scenarioene, eller være med på det han har gjort. Vitne det, eller bidra til hans nytelse. Dette har hjulpet, men jeg føler vel egentlig at det sikkert ikke er helt sunt, og at jeg lever i en slags fornektelse. Jeg vet ikke om jeg lurer meg selv til å tro at vi kommer nærmere nå, eller at jeg kan bygge han opp. Gjør jeg bare dette for at forholdet ikke skal ta slutt? Tanker? Jeg er jo sikkert redd for at han kan gjøre noe i realiteten, og vil heller da ha kontroll. 

Anonymkode: 13941...c92

Skrevet

For meg høres det ut som du tenner på at dere ikke er sammen lenger, derfor fortsetter du å fantasere om det.

Altså, du har utført ditt livs mirakel og gitt mannen et barn. Og han tenker på sexting med andre damer??? Det er så antisosialt. Denne gangen skylder han på deg??

Det er ikke din feil. Du er utrolig. Jeg kan bare ikke tro at det finnes menn der ute som ikke vet å sette pris på kvinnen som gir dem et barn. Mannen min kysser tærne mine og bærer meg på kongestol hver gang jeg vasker undertøyet hans. Om jeg hadde gitt han et barn, hadde han sikkert forseglet meg i gull.

Du har lav selvtillit fordi du ikke tar rett valg og står opp for deg selv. At mannen er dritt har du jo funnet ut for lenge siden, og en du ikke respekterer kan ikke gi deg lav selvtillit.

Stå opp for deg selv❤

Anonymkode: ee649...84f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...