AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Hva skjer om jeg øker kalori-inntaket mitt fra 1200 per dag til 1500? Jeg vil jo fortsatt være i underskudd, så kommer jeg til å legge på meg eller? Hvor mye synes dere jeg burde innta per dag? jente, 15 år, 160høy og 49kg Trener styrke 3 ganger i uka, cardio 1-2 Anonymkode: c9150...3c9
Girlygirl9 Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Slutt å lage tråder om dette! Barn skal ikke slanke seg! Si ifra til foreldrene dine og/eller kontakt fastlegen. Du står i fare for å få en alvorlig spiseforstyrrelse, om du ikke allerede har en. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Gå til legen. Høres ut som du trenger psykisk helsehjelp. Anonymkode: d0f69...f86
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 Du er i fare for deg selv nå, ta kontakt med lege og ikke lag flere tråder om det samme.. Du trenger mye mer mat enn det du spiser. Anonymkode: db16a...bb5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 Rapporterer deg nå. Du er åpenbart ikke frisk i hodet. Du må ta kontakt med helsesøster, mor, far eller legen din før du utvikler full spiseforstyrrelse Anonymkode: ce315...948
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 Med den aktiviteten kan du doble kaloriinntaket uten å legge på deg! Hvis du konstant ligger på 1500 kalorier eller under vil kroppen din gå i krisemodus og holder på fettet. Jeg måtte øke kaloriene mine til minst 1800 for å se resultater fordi jeg er såpass aktiv. Med mindre kalorier øker du stressnivå i kroppen (kortisol), som igjen påvirker insulin som igjen holder på fett fordi kroppen ikke vet når den får mat, og at den ikke får nok mat generelt. Legg deg enda høyere med kalorier! Du trenger ikke slanke deg. Du vil få en mye finere kropp hvis du legger kaloriinntaket høyere når du trener styrke, for da legger du på deg muskler som er med på å definere kroppen din Anonymkode: 961f4...e6b
Djungelvrål Skrevet 1. september 2019 #7 Skrevet 1. september 2019 3 tråden? Really?? Alle blir slettet så hvorfor fortsetter du??
Perelandra Skrevet 1. september 2019 #8 Skrevet 1. september 2019 Kjære trådstarter! Denne tråden stenges, da den bryter med retningslinjene for dette rommet. * Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt. * Innlegg og tråder med spørsmål og/eller diskusjon om inntak av mindre enn 1500 kalorier, vil bli stengt i henhold til Helsedirektoratets anbefalinger her. Viser også til deres kilde her (side 187). * Tråder hvor trådstarter ber om råd til å bli undervektig ifølge BMI-kalkulator vil bli stengt. BMI er ikke likt for alle og man kan gjerne diskutere hvorvidt det er et godt mål for absolutt alle, men vi anser det som en god nok grense for hvor langt man kan gå med å gi råd for å gå ned i vekt. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Med vennlig hilsen Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg