Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Barnet mitt er10 mnd gammel. Og han har feber rundt 39 grader. Han er  mest varm på hode og ansikt.  Jeg har tatt av klærne hans og sover kun i bleie. Akkurat nå sover han. Lurer på om jeg skal gi han pledd eller skal han sover uten noen ting? Er forkjølet også itillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er varm så la han være uten teppe, men dersom rommet er kjølig kan det være lurt med et lett teppe over mage og bein. 

Anonymkode: 5e920...2ee

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han er varm så la han være uten teppe, men dersom rommet er kjølig kan det være lurt med et lett teppe over mage og bein. 

Anonymkode: 5e920...2ee

Nei rommet er ikke kjølig. Det er rundt 23 grader. Da tar jeg vekk teppe.

Skrevet
8 timer siden, Ayesh skrev:

Nei rommet er ikke kjølig. Det er rundt 23 grader. Da tar jeg vekk teppe.

Det var da voldsomt varmt på rommet. Noen grunn til at dere har det så varmt inne?

Anonymkode: 17954...bd6

Skrevet (endret)
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da voldsomt varmt på rommet. Noen grunn til at dere har det så varmt inne?

Anonymkode: 17954...bd6

Været kanskje? 

Lurt å bruke helseteppe eller strikket ullteppe med mye hull i (veldig løststrikket). De fleste sover bedre med noe over seg, nesten uansett temperatur, men det må være luftig. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Været kanskje? 

Lurt å bruke helseteppe eller strikket ullteppe med mye hull i. De fleste sover bedre med noe over seg, nesten uansett temperatur, men det må være luftig. 

Ok. Jeg antar i utgangspunktet at folk som skriver her inne bor i Norge jeg da, men uansett lurt å få senket innetemperaturen dersom det er så varmt, spesielt dersom noen har feber.

Anonymkode: 17954...bd6

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg antar i utgangspunktet at folk som skriver her inne bor i Norge jeg da, men uansett lurt å få senket innetemperaturen dersom det er så varmt, spesielt dersom noen har feber.

Anonymkode: 17954...bd6

Har vært såpass varmt inne her også i det siste. Jeg bor i Norge. 

Har ikke noen måte å senke temperaturen på annet enn å lufte. Men det er så lite vind her at det hjelper ikke stort. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...