Ayesh Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Hei Barnet mitt er10 mnd gammel. Og han har feber rundt 39 grader. Han er mest varm på hode og ansikt. Jeg har tatt av klærne hans og sover kun i bleie. Akkurat nå sover han. Lurer på om jeg skal gi han pledd eller skal han sover uten noen ting? Er forkjølet også itillegg.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Hvis han er varm så la han være uten teppe, men dersom rommet er kjølig kan det være lurt med et lett teppe over mage og bein. Anonymkode: 5e920...2ee
Ayesh Skrevet 1. september 2019 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis han er varm så la han være uten teppe, men dersom rommet er kjølig kan det være lurt med et lett teppe over mage og bein. Anonymkode: 5e920...2ee Nei rommet er ikke kjølig. Det er rundt 23 grader. Da tar jeg vekk teppe.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 8 timer siden, Ayesh skrev: Nei rommet er ikke kjølig. Det er rundt 23 grader. Da tar jeg vekk teppe. Det var da voldsomt varmt på rommet. Noen grunn til at dere har det så varmt inne? Anonymkode: 17954...bd6
solmåneogstjerner Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var da voldsomt varmt på rommet. Noen grunn til at dere har det så varmt inne? Anonymkode: 17954...bd6 Været kanskje? Lurt å bruke helseteppe eller strikket ullteppe med mye hull i (veldig løststrikket). De fleste sover bedre med noe over seg, nesten uansett temperatur, men det må være luftig. Endret 2. september 2019 av solmåneogstjerner 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #6 Skrevet 2. september 2019 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Været kanskje? Lurt å bruke helseteppe eller strikket ullteppe med mye hull i. De fleste sover bedre med noe over seg, nesten uansett temperatur, men det må være luftig. Ok. Jeg antar i utgangspunktet at folk som skriver her inne bor i Norge jeg da, men uansett lurt å få senket innetemperaturen dersom det er så varmt, spesielt dersom noen har feber. Anonymkode: 17954...bd6
solmåneogstjerner Skrevet 2. september 2019 #7 Skrevet 2. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg antar i utgangspunktet at folk som skriver her inne bor i Norge jeg da, men uansett lurt å få senket innetemperaturen dersom det er så varmt, spesielt dersom noen har feber. Anonymkode: 17954...bd6 Har vært såpass varmt inne her også i det siste. Jeg bor i Norge. Har ikke noen måte å senke temperaturen på annet enn å lufte. Men det er så lite vind her at det hjelper ikke stort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå