AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Har bestemt meg for å ikke har mer sex, på grunn av sykdommer, graviditet og fordi det gjør så vondt for meg:( aner ikke hvorfor sex er så vondt har hatt sex mange ganger og føles fortsatt som om jeg var jomfru... er det noe galt med meg eller har de for stort? Uansett er redd for sex. Kanskje det ikke fins noen tips.. liker tanken på sex, men kan ikke nyte det når det skjer. Har blitt misbrukt flere ganger.. har valgt feil mennesker i mitt liv Er 20 år gammel kvinne. Anonymkode: 1b92f...6a0
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Snakk med legen din. Anonymkode: 47805...31a 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Les om vaginisme, og snakk med fastlegen. Jeg var litt plaget med det på din alder, men det har gått over. Hatt mye bra sex siden 😊 Anonymkode: f5014...737 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 Kan være spenning i musklene når du har sex på grunn av tidligere misbruk. Få henvisning til gynekolog som kan sjekke at alt er som det skal være. Anonymkode: ae81e...74b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan være spenning i musklene når du har sex på grunn av tidligere misbruk. Få henvisning til gynekolog som kan sjekke at alt er som det skal være. Anonymkode: ae81e...74b Har snakka med gynekolog og de mener det er ganske vanskelig å komme inn på meg, men vet ikke hva det betyr Anonymkode: 1b92f...6a0
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les om vaginisme, og snakk med fastlegen. Jeg var litt plaget med det på din alder, men det har gått over. Hatt mye bra sex siden 😊 Anonymkode: f5014...737 Skal lese om det, skal ta det opp med legen Anonymkode: 1b92f...6a0
anonymLala Skrevet 1. september 2019 #7 Skrevet 1. september 2019 Høres ut som vaginisme ja...var vel selv hos 3 gynekologer før det var en som reagerte . Ikke aller vet om det/vil ta det opp tror jeg, men du kan få henvisning til fysioterapeut
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #8 Skrevet 1. september 2019 Kan også være vestibulitt. Det er et lite sår i skjedeåpningen som gjør samleie smertefullt. Det kommer gjerne av «stress» i kroppen sies det, men også vanlig å få etter man har begynt på p-piller. Altså, vanlig årsak, heldigvis ikke så mange som har det. Jeg er endelig kvitt det. Hvis gynekologen ikke finner ut av problemet, gå til en annen. Ikke gi opp. Sex skal være godt. Anonymkode: e941a...83b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå