AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Hva legger du merke til eller sjekker når du er hjemme hos date`n for første gang? Skriv om du er kvinne eller mann i svaret. Anonymkode: 07a09...8ef
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Kvinne. Sjekker pikken ganske raskt. 😂 Ellers er badet alltid skummelt. Har ikke vært hos en date som har fælt bad utenom de som mangla dopapir, men en kompis av en eks hadde det jævligste badet jeg har trødd innpå. Han bodde alene i et svært hus. Mange unge menn har også så sykt stygge puter i senga, de er så tynne og ubrukelige. Om jeg hadde besøkt nåværende samboer så hadde jeg sett en sofa full i brune snusflekker, men vi flyttet ganske raskt sammen og han bodde på et øde sted, så jeg var heldigvis aldri der. Hadde kanskje blitt helt avtent. Den sofaen måtte vi ha i den nye leiligheten i et par uker før vi fikk den nye😂😂 Ellers sjekker jeg jo ingenting. Fælt rot og gris ser man jo og trenger ikke å lete. Anonymkode: 0e93e...6b7 2
Dricka Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Jeg er jente. Bryr meg ikke så mye om det egentlig da jeg har erfart at hjemme hos noen menn er det litt såsomså med vasking så jeg legger merke til støv. Bryr meg ikke så mye om det, men blir litt lettere facinert av hvor støvete det kan bli 😂 Men jeg har absolutt vært hos ryddige og renslige menn også altså så det her er ikke sagt i negativ forstand 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 Jeg kunne gjerne hatt et hyggelig måltid med vedkommende under et spisebord med duk over. Telys og øl/vin er selvsagt med.😊 Anonymkode: fe788...d2a 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinne. Sjekker pikken ganske raskt. 😂 Ellers er badet alltid skummelt. Har ikke vært hos en date som har fælt bad utenom de som mangla dopapir, men en kompis av en eks hadde det jævligste badet jeg har trødd innpå. Han bodde alene i et svært hus. Mange unge menn har også så sykt stygge puter i senga, de er så tynne og ubrukelige. Om jeg hadde besøkt nåværende samboer så hadde jeg sett en sofa full i brune snusflekker, men vi flyttet ganske raskt sammen og han bodde på et øde sted, så jeg var heldigvis aldri der. Hadde kanskje blitt helt avtent. Den sofaen måtte vi ha i den nye leiligheten i et par uker før vi fikk den nye😂😂 Ellers sjekker jeg jo ingenting. Fælt rot og gris ser man jo og trenger ikke å lete. Anonymkode: 0e93e...6b7 Jeg har faktisk ved en anledning ikke sjekket pikken, selv om det var planen, fordi det var så rotete og skittent. Han hadde skiftet på senga før jeg kom iallefall. Et følt sengetøy med roser på, som så ut som det var kjøpt av en bestemor på 80 tallet. Ikke mann, eller pikk, for meg! Jeg kikker på ALT. Dårlig stil, skitt, rot er no go. Skitt og rot det verste selvfølgelig. Om en mann ikke engang gidder å rydde og vaske før en planlagt hjemmedate sier det ting om mannen som utelukker ham fullstendig. Har oftere opplevd å tenke "Wow!" faktisk, og være imponert over stil og orden. Det er mange menn som er flinke. Iallefall til de får kone. Anonymkode: 1392f...5b0 13
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 Om de har Adolf Hitler innrammet på veggen. Anonymkode: 48a3c...872 22
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #8 Skrevet 1. september 2019 - renslighetsnivå (særlig på badet og på kjøkken) - lukt (var på dage hos en der hele leiligheten lukta sure klær. Det var skikkelig avtennende) - det er positivt med kunst på veggene og en fin/kul innredning, men ikke et must Anonymkode: 16018...095 8
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #9 Skrevet 1. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne gjerne hatt et hyggelig måltid med vedkommende under et spisebord med duk over. Telys og øl/vin er selvsagt med.😊 Anonymkode: fe788...d2a 😳 Skulle likt å sett dere sitte der under bordet med duk over 😉😂😂 Anonymkode: 20a5d...5cf 11
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #10 Skrevet 1. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😳 Skulle likt å sett dere sitte der under bordet med duk over 😉😂😂 Anonymkode: 20a5d...5cf Ey? La oss lage gull av gråstein... Tenkte litt slik som dette bare under bordet.😘 Anonymkode: fe788...d2a 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #11 Skrevet 1. september 2019 Onsen hadde rimelig reint laken på senga (skifta samme uke vil jeg tro), gardin på soverommet og badet var reint med reine håndklær 👍 Pikken var også grei 😅 Anonymkode: e7c6f...16e 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #12 Skrevet 1. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Onsen hadde rimelig reint laken på senga (skifta samme uke vil jeg tro), gardin på soverommet og badet var reint med reine håndklær 👍 Pikken var også grei 😅 Anonymkode: e7c6f...16e 😂 Anonymkode: fe788...d2a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #13 Skrevet 1. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 😂 Anonymkode: fe788...d2a Lukta og kjentes greit, men inneholdt litt grus, så han bytta ikke på senga mens han venta på at jeg kom 😊 Kanskje han støvsugde 😅 Anonymkode: e7c6f...16e 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #14 Skrevet 1. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lukta og kjentes greit, men inneholdt litt grus, så han bytta ikke på senga mens han venta på at jeg kom 😊 Kanskje han støvsugde 😅 Anonymkode: e7c6f...16e Ventes det besøk byttes laken og sengesett. Er ikke det vanlig høflighet? 😄 Anonymkode: fe788...d2a 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #15 Skrevet 1. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ventes det besøk byttes laken og sengesett. Er ikke det vanlig høflighet? 😄 Anonymkode: fe788...d2a Ville forventa det, ja. Men opplevde det ikke som skittent. Generelt renslig kar. Anonymkode: e7c6f...16e 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #16 Skrevet 1. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ville forventa det, ja. Men opplevde det ikke som skittent. Generelt renslig kar. Anonymkode: e7c6f...16e Bra.😊 Anonymkode: fe788...d2a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #17 Skrevet 1. september 2019 Så interessant å høre fra folk 😇 jeg vil pusse opp, men har ikke råd. Han som renoverte huset før jeg kjøpte det var veldig glad i ferdigmalte panelplater 🙈 drit stygt. Gruer meg til hjemmedate og må vise frem galskapen Anonymkode: 9cb5e...b2f 1
annebanane Skrevet 1. september 2019 #18 Skrevet 1. september 2019 Legger raskt merke til interiørstil, om han er en person som har lagt til rette for besøk - enten det er venner eller dater (altså har ekstra dyner og puter, håndklær, serveringssaker, osv.), og om det er grei orden og renslighet. Det med interiørstil er bare noe som er litt artig å se fordi jeg ofte lager meg et bilde av folk sitt hjem basert på personlighet og samtaler. Så spennende å se om det stemmer noelunde. 3
Jr.Garcon Skrevet 2. september 2019 #19 Skrevet 2. september 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du merke til eller sjekker når du er hjemme hos date`n for første gang? Skriv om du er kvinne eller mann i svaret. Anonymkode: 07a09...8ef Mann Stil/pynt eventuelt manglende sådan - blir iblant sjokkert over hvor mange damer som ikke engang har en halv blomst/1 pyntepute/1 bilde. Rett og slett ingen personlighet / smak når det gjelder interiør. Skilt med glupe ordtak et eller to kan være søtt (hvis du er søt), men 8 skilt PLUSS et håndmalt ordtak i en 50 kvm leilighet er bare kleint. Typen av lesestoff som er tilgjengelig. Rot / orden. Hva som er i kjøleskapet. Antall sko i gangen. Størrelsen på sofaen og tvn 4
SM30 Skrevet 2. september 2019 #20 Skrevet 2. september 2019 (endret) Mann Ser først og fremst etter RENT sengetøy samt en ren leilighet på generell basis... Stilen på leiligheten/interiøret, hvor ryddig det er, om ting bare er stuet bak i hjørnet. Rent kjøkken uten fettflekker overalt og rene kluter klare til bruk, rent kjøleskap + helst moccamaster😅. Ingen harry skinnsofa/stoler av stressless variant, ikke ha tv'en som fokuset i stua, ha nok puter av litt kvalitet (ikke røde/rosa nille puter som loer og klør). Ha noen gode duftlys samt stearinlys Ser også etter hvilket lesestoff som finnes i kåken, hvilke bøker som står på hylla eller er det kun ELLE/Cosmopolitan? Sjekker at håndkledet på badet er rent (mange med skitne håndklær når man skal tørke hendene). Følger forøvrig med på at damene vasker hender etter toalettbesøk og før de skal ta i mat (skulle tro det var en selvfølge..) Liker også en ordentlig håndsåpe samt ordentlig dusjsåpe, er ikke så jævla dyrt med en skikkelig LA Bruket eller Molton såpe... Og noe annet enn Lano/head&shoulders i dusjen... Forøvrig syns jeg det er harry å få servert biff og poteter/spaghetti med kjøttsaus/gryterett/taco osv dersom hun lager mat til oss... Endret 2. september 2019 av SM30 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå