Gå til innhold

hurtigT


OppNed

Anbefalte innlegg

Heter det egentlig å gå hurtigt ned i vekt?

Bare lurer, men i reklamen over kan du altså gå raskt, enkelt og hurtigT ned i vekt.

Trodde vi gikk hurtiG ned i vekt, jeg.

Må være i god form for tiden, siden jeg gidder reflektere over sånt :o

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jeg og lurt på :wink:

De vrir og vender på så mye om dagen.

Jeg tror vi går hurtiG ned i vekt jeg.

:ler:

HutrigT hørtes så svensk(t) ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe at det er lov til å skrive hurtigt på norsk da! Tror nok det er bare for å tiltrekke seg ekstra oppmerksomhet. Og det virker jo....sådaså ;)

Klikker forresten i hytt og pine, men boykotter akkurat den reklamen fordi det er så teit med "mirakelsankekurer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Den reklamen irriterer vettet av meg! Gikk til og med så langt at jeg klikket på den for å maile dem et lite hint om at de driter seg ut når de bruker mange kroner på i-nettannonsering og ikke kan norske rettskrivingsregler!

Men alt jeg kom til var en bestillingsgreie, og jeg gidder da ikke kjøpe slankepulver for å si fra heller. Men det hørtes jo utrolig bra ut da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, noe må vi iritere oss over vet du Hege!! Men det viktigeste er jo at vi er flinke og klikker på de reklamene som ikke iriterer oss (fullt så mye).

*Klemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er UTROLIG deilig å slippe popupsene Hege. Jeg har eg. ikke irritert meg så mye over denne - bare undret meg over skrivefeilen. Kanskje en positiv tilbakemelding til annonsøren - vi ser deg, men du skriver feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempedeilig å slippe popupsene!! Jeg er ikke flink til å klikke meg inn på reklamene, jeg legger knapt nok merke til dem engang jeg. '

Men jeg klikket meg inn på denne omtalte reklamen, og det første du får er valg om norsk eller svensk side. Så det er nok ikke utenkelig at vedkommende som har laget reklamen kanskje er svensk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurtigT er norsk, i alle fall flere plasser på vestlandet... stavanger, for eksempel, der sier de hurtigT, mektigT, kraftigT osv.. "dette tåge (toget) går hurtigt" i alle fall de med mest særpreg på dialekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tenkt over at dette med en skrive"feil" kan være en genistrek fra annonsørens side? Hvorfor?

Tenk tilbake på alle innleggene vi har hatt om skrivefeil her. Skrivefeil blir lagt merke til, ikke sant?

Hvor mange andre slike annonser får så mye oppmeksomhet som denne? På grunn av en "feil" folk legger merke til. Noen ergrer seg, jada, noen flirer litt, og noen klikker på annonsen. Den blir sett ekstra fordi det finnes noe som skurrer. Som trekker til seg blikket. Skjønner?

Det behøver ikke være slik som jeg nevner her, at dette er bevisst fra annonsørens side, sansynligvis ikke. Men muligheten er der, ikke sant? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maiken/ikke innlogget

Hege - tanken har streifet meg, jo. Isåfall er det jo en kjempesmart greie. Med fare for at tekstforfattere får et rykte som journalister etterhvert; nelig at standarden på "sproget" har gått rett vest.

Jeg er litt jålete på akkurat dette, og forventer at både tekstforfattere, journalister og politikere skal kunne ordlegge seg korrekt. Tipper det ikke er lenge før de kan stå på talestolen i Stortinget og kalle hverandre *din jævla kødd* etc. Likte Kåre, jeg ;-)

Uansett så er denne reklamen så uhyggelig kjedelig utformet at de kanskje MÅTTE finne på et eller annet. Layout-messig så likner den på en annonse i Charlie's Postordrekatalog...Det eneste som mangler er et lokkemiddel alla "Meld deg frivillig og bli med i trekningen om et gullkjede til den utrolige verdi av kr 2999,- (kjedet er jo selvsagt verd sånn ca kr 1,-)

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vaffelrøre: Du tar feil. Det er selvsagt mange varianter av hvordan man uttaler ord her i landet, pga dialekter, men det er ikke tillatt å skrive hurigt, verken på bokmål eller nynorsk.

Kankje annonsen er dansk? Jeg har forsøkt å klikke på den, men det kommer bare frem en hvit side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig du har rett Hege. De har iallefall oppnådd bedre oppmerksomhet pga dette. Jeg mener det er negativ oppmerksomhet, men så tror jeg heller ikke på mirakekurer for slanking, så da er jeg nok ikke i målgruppen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...