Gå til innhold

Perfekte kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dem oppnåelig? Er det en grunn jeg blir så mo i beina når jeg står nærheten? Vet dem selv hvor vakker dem egentlig er? 

Anonymkode: b36d4...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Perfekt som i utseende og ikke personlighet? Eller begge deler? 

Anonymkode: 15ea7...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Perfekt som i utseende og ikke personlighet? Eller begge deler? 

Anonymkode: 15ea7...82c

Begge deler

Anonymkode: b36d4...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir snappet opp av playere og drittsekker som gjør de kyniske, og enser ikke menn som deg og meg.

Anonymkode: c86a9...552

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet dem selv hvor vakker dem egentlig er? 

Anonymkode: b36d4...ffa

De fleste som er noenlunde pene, er ikke helt uvitende om effekten det kan ha. En del menn blir håpefulle på rare måter, blant anna. 

Anonymkode: c3df2...7cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

De blir snappet opp av playere og drittsekker som gjør de kyniske, og enser ikke menn som deg og meg.

Anonymkode: c86a9...552

Helt rett. 

Jeg blir nok av mange omtalt som "den perfekte dama". Slank, blond, smågal, er meg selv, uhøytidelig, elsker fotball, mange venner, lederstilling også innen frivillig arbeid. Har alt på stell med hus, bil, hytte, båt. 

Sannheten er at mange menn er "redd" meg, og tar ikke kontakt. 

Han jeg er forelsket i ny er litt småplayer akkurat nå, mange år yngre, og min rake motsetning når det kommer til livssituasjon. Er dritforelska og vil bare være med han. 

Anonymkode: 63227...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De blir snappet opp av playere og drittsekker som gjør de kyniske, og enser ikke menn som deg og meg.

Anonymkode: c86a9...552

Hvaslags menn er dere da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dem oppnåelig? Er det en grunn jeg blir så mo i beina når jeg står nærheten? Vet dem selv hvor vakker dem egentlig er? 

Anonymkode: b36d4...ffa

Du tenker vel seksuelt. Jeg derimot, liker å "tilbe" dem og krever ikke noe tilbake. Får samme følelsen av å bli "mo i beina" eller helt svak i brystet - men det er vel samme effekt når kvinnfolk skriker seg selv til svime på en konsert fordi gitaristen er "hot". 

Hvordan viser jeg at jeg disse kvinnene - jeg gir dem bare kredittkortet mitt, skal love deg at dem ikke har noe imot å ta en prat da. Jeg starter bare samtalen min med pin-koden. De sier: Å, hva kan de tallene brukes til? så tar jeg regninga deres - så blir de glade, og jeg blir glad. Nå er jeg litt underdanig av meg, så denne fetisjen koster litt, men det er det som er spennende. Jeg tenker ikke noe seksuelt ved det - jeg liker at makta (og penger er makt) flyttes over fra meg til dem - og samtidig får jeg ikke noe tilbake. Det manifisterer på en måte deres "perfeksjon" - at de kan få det, uten at de trenger å gjøre noe seksuelt. 

Anonymkode: 319be...5ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du tenker vel seksuelt. Jeg derimot, liker å "tilbe" dem og krever ikke noe tilbake. Får samme følelsen av å bli "mo i beina" eller helt svak i brystet - men det er vel samme effekt når kvinnfolk skriker seg selv til svime på en konsert fordi gitaristen er "hot". 

Hvordan viser jeg at jeg disse kvinnene - jeg gir dem bare kredittkortet mitt, skal love deg at dem ikke har noe imot å ta en prat da. Jeg starter bare samtalen min med pin-koden. De sier: Å, hva kan de tallene brukes til? så tar jeg regninga deres - så blir de glade, og jeg blir glad. Nå er jeg litt underdanig av meg, så denne fetisjen koster litt, men det er det som er spennende. Jeg tenker ikke noe seksuelt ved det - jeg liker at makta (og penger er makt) flyttes over fra meg til dem - og samtidig får jeg ikke noe tilbake. Det manifisterer på en måte deres "perfeksjon" - at de kan få det, uten at de trenger å gjøre noe seksuelt. 

Anonymkode: 319be...5ba

Oi. Du burde virkelig hjelpe noen som er i en vanskelig situasjon og trenger det. 

Og ps. Jeg trenger det:)

Anonymkode: 21236...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dem oppnåelig? Er det en grunn jeg blir så mo i beina når jeg står nærheten? Vet dem selv hvor vakker dem egentlig er? 

Anonymkode: b36d4...ffa

De vet selv hvor vakre de er. 

Anonymkode: 1bdef...e00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oi. Du burde virkelig hjelpe noen som er i en vanskelig situasjon og trenger det. 

Og ps. Jeg trenger det:)

Anonymkode: 21236...762

Folk sier jo det, at jeg bør "hjelpe" de som trenger det - men jeg gjør det bare for perfekte kvinner. Tråden dreier seg om "perfekte kvinner" og det å bli "mo i knærne" eller "svak" for dem og at de kan få en til å gjøre som de vil. Så jeg ville ikke gitt til noen som ikke gjør meg svak mentalt eller i hjertet på en måte. Ei som har f eks litt dominant holdning, kan gjøre meg lett svak. Det er den mentale tilfredstillelsen jeg får når jeg vet at jeg har forsterket "posisjonen" til ei perfekt kvinne økonomisk, på bekostning av meg. Det er det som gjør meg mentalt glad når hun vet at hun er perfekt og kan snurre meg rundt lillefingeren :) Så jeg vet ikke om du er den type kvinne da, men ;)

 

Anonymkode: 319be...5ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount

Det fine med perfekte kvinner er at de på en måte følger etter deg, er der du er, for de er perfekte etter din smak, i din verden. En kvinne som tror selv hun er perfekt, er ikke perfekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FemaleFuryFancies
På 1.9.2019 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Er dem oppnåelig? Er det en grunn jeg blir så mo i beina når jeg står nærheten? Vet dem selv hvor vakker dem egentlig er? 

Anonymkode: b36d4...ffa

1. Folk bør legge av seg ideen om perfeksjon, fordi det ikke er sikkert at ideen om hva som er perfekt, selv er perfekt. I klartekst: ideen eller forestillingen om hva vi anser som perfekt, kan forandre seg. Se bare hvordan skjønnhetsidealer har endret seg opp igjennom tidene. Det eneste vi vet som ikke har forandret seg på 1400 år, er muslimers oppfatning av karavanerøveren Muhammed som det mest fullkomne mennesket som noen gang har levd, men nå har vel også muslimer en noe eiendommelig definisjon på perfeksjon.

2. Ett problem med å være perfekt, er at det krever konstant vedlikehold uten rom for forbedring. Tenkk å være samme med det perfekt mennesket: Ikke en lyte, ikke så mye som en usynlig kvise eller fødselsmerke, for ikke å snakke om arm. Hva med personlighetsutvikling? Nei, er man perfekt, er det jo ingenting å utvikle. Det eneste man risikerer om man er perfekt, er at ting forverres.

3. Spørsmålet ditt bygger på en antagelse om at de kvinnene du oppfatter som perfekte, oppfatter seg selv på samme måte, men det er ikke sikkert. Glem ikke at vi alle har våre demoner; det vil vi si dette indre rommet vi for alt i verden ikke ønsker at andre skal se, der vi er små, svake, stusselige og bare ønsker at noen kom og la et pledd over skuldrene våre og serverte oss en rykende varm kopp kakao...med krem:) Kanskje du står foran en såkalt "perfekt" kvinne og det eneste hun ønsker er å komme ut av ensomheten ved et lite "hei." Det skal ikke mye til, skjønner du, før isen er brutt, eller kremen er slurpet opp.

4. Ideen om perfeksjon, bortsett de rent begrepslogiske problemene, utgjør en sann mare for mennesker, fordi slike ideer gjør livet ulevelig og uutholdelig. Vi mennesker har en lei tendens til å stille opp idealer umulig for å innfri (se bare på religionene) fremfor å justere ned idealene litt og gjøre dem levelige, for ikke å si oppnåelige med litt innsats, men uten at det koster skjorta. It takes two to tango, som det heter og tro for all del ikke at de som oppfattes som perfekte ikke er klar over all innsatsen som kreves for å holde fasaden (eller var det fasanen?!) ved like. Husk: utseendet falmer med årene, sjarmen består, den indre kjerne eller et menneskes vesen består, og det burde jo være det viktigste. Hva hjelper vel for den perfekte damen når drømmegutten skremmes av hennes perfeksjon og aldri tør si "hei"?

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/2/2019 at 12:15 AM, AnonymBruker said:

Du tenker vel seksuelt. Jeg derimot, liker å "tilbe" dem og krever ikke noe tilbake. Får samme følelsen av å bli "mo i beina" eller helt svak i brystet - men det er vel samme effekt når kvinnfolk skriker seg selv til svime på en konsert fordi gitaristen er "hot". 

Hvordan viser jeg at jeg disse kvinnene - jeg gir dem bare kredittkortet mitt, skal love deg at dem ikke har noe imot å ta en prat da. Jeg starter bare samtalen min med pin-koden. De sier: Å, hva kan de tallene brukes til? så tar jeg regninga deres - så blir de glade, og jeg blir glad. Nå er jeg litt underdanig av meg, så denne fetisjen koster litt, men det er det som er spennende. Jeg tenker ikke noe seksuelt ved det - jeg liker at makta (og penger er makt) flyttes over fra meg til dem - og samtidig får jeg ikke noe tilbake. Det manifisterer på en måte deres "perfeksjon" - at de kan få det, uten at de trenger å gjøre noe seksuelt. 

Anonymkode: 319be...5ba

Du burde virkelig ikke leve ut kinkene dine med hvem som helst, det kan skade deg. Finn en god partner og lev ut kinkene dine med henne. Kvinner som er ok med at fremmende som deg gjør dette er søppelkvinner. 

Anonymkode: 5d3ca...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...