Arba Skrevet 1. september 2019 #1 Del Skrevet 1. september 2019 (endret) Hei dere!Jeg er student som per i dag har bensinbil. Jeg kjører minst en time hver dag til og fra skole, hvorav månedlig bomregning kommer på 2000 kr + drivstoff utenom - vanvittig dyrt!Jeg ser at det selges en Think City, 2010 modell, gått 54.000 km. Har fått prutet denne ned til 22.500,- - varmekolben funker forresten ikke og heller ikke sentrallås førerdør, men resten skal være i stand: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=146936247Far og stefar sier jeg burde holde meg vekke fra elbil som er fra 2010 - og jeg skjønner at batteri er svært risikabelt og skummelt.Bør jeg kjøpe denne bilen - sjekk gjerne finn-annonsen? Endret 1. september 2019 av Arba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 1. september 2019 #2 Del Skrevet 1. september 2019 Vel. Holder batteriet på denne t/r skolen, ev har du lademulighet på skolen? En fungerende varmekolbe blir jo nærmest et must nå som høsten, har du undersøkt hva det vil koste å bytte den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arba Skrevet 1. september 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 1. september 2019 Ifølge selger skal det holde t/r, ja. Usikker på lademuligheter på skole. Varmekolbe koster omtrentlig 7000 kr, men finnes kanskje andre rimeligere løsninger her. Største frykt er vel batteriet som tross alt er fra 2010... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #4 Del Skrevet 1. september 2019 Det er et samlerobjekt. Så med mindre du er spesielt interessert i elbil-historie, så hold deg unna denne. Anonymkode: 320fd...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 1. september 2019 #5 Del Skrevet 1. september 2019 Les dette https://www.tv2.no/a/4157857/ ville nok styrt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #6 Del Skrevet 1. september 2019 Jeg har en billig liten Mitsubishi Miev for bybruk, fungerer helt strålende. Fra 2012 Anonymkode: 6894b...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kbr Skrevet 11. september 2019 #7 Del Skrevet 11. september 2019 På 01.09.2019 den 22.50, AnonymBruker skrev: Det er et samlerobjekt. Så med mindre du er spesielt interessert i elbil-historie, så hold deg unna denne. Anonymkode: 320fd...051 Helt klart. Think (og andre tidlige elbiler) er for entusiaster med god tid, god økonomi og skills til å mekke selv. Vedlikeholdskrevende, hva som helst kan gå i stykker, vanskelig deletilgang og verksteder som kan/vil mekke på de er vel ikke mange. Skal man ha billig basistransport og ønsker elbil er som andre her har nevnt en iMiew (eller tilsvarende Peugeot/Citroen) et mye bedre alternativ. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #8 Del Skrevet 12. september 2019 For 30000 får du en fin trilling. God for den, du! Veteranbiler og samleobjekter koster dyrt. Anonymkode: fadd3...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky__ Skrevet 29. november 2019 #9 Del Skrevet 29. november 2019 Jeg er meget fornøyd med min. Kjører lite og kun til bybruk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå