AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Jeg har datet en fyr over en lengre periode nå. Vi bor et stykke fra hverandre og begge har veldig mye å gjøre - jeg studerer og han er i full jobb hvor han er medeier i et firma. Jeg har full forståelse for at han har mye å gjøre, men noen ganger syns jeg rett og slett at han er litt kjip. Han foreslo å møtes for ca 2 uker siden, men jeg hadde ikke mulighet og foreslo derfor heller å møtes nå til uka. Han sa at det hørtes bra ut og at han hadde mulighet til det - foreløpig. Jobben hans kan være veldig uforutsigbar - noe jeg respekterer - men nå er snart uka her og jeg har ikke fått noen bekreftelse på at jeg skal bestille billett. Prøvde å sende han en snap og spørre, men da var han på møte. Har prøvd å ringe et par ganger, men han tar faen ikke telefonen. Det er greit nok at han har mye å gjøre - men en samtale på 5 minutt så jeg får klar-signal til å bestille billetten må han da vel ha tid til? Jeg er redd for å være for masete og pushe på for hardt også, men jeg må vel kunne forvente å få svar på det når det bare er 3 dager til jeg eventuelt skal reise? Jeg har jo skole og et sosialt liv utenom, og det er jo greit å kunne planlegge og vite hva som skjer. Jeg tenker også at det faktisk i bunn og grunn handler om respekt. Det er ikke sånn at jeg bare kan kaste alt jeg har i hendene og dra når som helst, men det virker ikke som at han forstår det. Han er en veldig fin fyr og jeg er utrolig glad i han, så det er virkelig frustrerende.. Og i tillegg så er det er jo ironisk nok han som har snakket mest om at vi snart må møtes igjen. Jeg føler egentlig at jeg har to alternativ, og det ene er å bare gi faen og vente til han gir lyd fra seg. Og om jeg da har planer og han plutselig dagen før sier at jeg kan komme, så sier jeg nei - at jeg ikke har mulighet. Bare så han skal forstå at jeg ikke bare kan sitte og vente til han har bestemt seg. Det andre alternativet er å ringe til han - prøve i hvert fall, og si at jeg må ha svar. Men samtidig så føles det feil å måtte være den som får ting til å skje når jeg har prøvd å ringe han flere ganger. Hva tenker dere er det beste? Og forresten - det er sikkert mange som har ulike teorier om hvorfor han ikke svarer osv, men jeg kjenner han veldig godt og har vært på besøk hjemme hos han flere dager i strekk. Det er rett og slett bare at han til tider er jævlig vanskelig å få kontakt med, fordi han både driver en gård og har en såpass høy stilling som han har ved siden av. Anonymkode: 5dc00...97c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Sånn går det når penger og status trumfer respekt og snillhet. Anonymkode: 049ff...cfa
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Send SMS eller e-post: Hei, jeg mener ikke å mase, vet at du er opptatt, men trenger å få beskjed i dag om jeg skal bestille billett for å komme på besøk til deg til uken. Ja eller nei? :) Hvis han ikke rekker å svare enten Ja eller Nei, da er han rett og slett ikke interessert i besøk av deg. Anonymkode: 1e3f7...533 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 Høres ut som vi dater samme fyr! Min er akkurat lik. Jeg føler jeg må være ekstremt tålmodig og jeg skjønner deg så utrolig godt. Jeg hadde nok den ene gangen planlagt noe annet, og sagt at jeg faktisk sendte og ringte flere ganger. Jeg hadde også sagt at jeg ikke følte at han var interessert når han ignorerte meg på den måten. Jeg har sagt i fra til min, at det også handler om respekt for min tid. Etter jeg sa i fra ble det bedre. Men noen er bare sånn. Anonymkode: 4e2b7...d48
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 Send han en melding der du skriver at du gleder deg veldig til å se han igjen, men at du trenger å vite om du skal bestille tur om tre dager. Ja, man bør kunne forvente såpass, nesten ingen er sååååå opptatte at de ikke kan sende en sms/chatbeskjed med "ja, det blir bra" eller "nei, passer dessverre ikke den dagen". Ja, jeg syntes man kan forvente det, særlig et avstandsforhold som jeg tolker at dere i praksis er i. Skal du bestille fly? Da er det jo særlig viktig å vite om man kan i rimelig tid i forveien siden flybilletter kan bli ganske dyre om man skal bestille en dag eller tre i forveien. Har man avstand mellom seg, så er man nødt til å prioritere hverandre i en viss grad for at det skal kunne utvikle seg videre. Anonymkode: 23f26...ec4 1
Virrevirrevapp Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 Selvsagt kan du forvente at han samarbeider om møter. Eller tilbyr han seg å betale for i siste liten-billett til dobbel pris?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå