AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Etter 3 graviditeter og tidligere overvekt (gått ned 35 kg) har jeg en mage som ikke ser ut i månelys. Noen med tips hva jeg kan gjøre for at hengemagen kan bli mindre? Anonymkode: bd7fd...1d6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter 3 graviditeter og tidligere overvekt (gått ned 35 kg) har jeg en mage som ikke ser ut i månelys. Noen med tips hva jeg kan gjøre for at hengemagen kan bli mindre? Anonymkode: bd7fd...1d6 Hvor lenge er det siden ble du ferdig med vektnedgang og/eller svangerskap? Det tar omtrent et år før alt trekker seg sammen. I tillegg burde du få sjekket om du har delte magemuskler, det er ganske vanlig og vil gjøre det umulig å få flat mage. Unntaket er hypopressiv trening, som har helt syke resultater: Dama over hadde delte magemuskler etter tvillingsvangerskap, første bilde er et år etter fødsel og andre bilde er etter 3 mnd med hypopressiv trening. Så det er verdt å prøve. Dersom det bare er snakk om overflødig hud, må du nok opereres. Anonymkode: d7093...554 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge er det siden ble du ferdig med vektnedgang og/eller svangerskap? Det tar omtrent et år før alt trekker seg sammen. I tillegg burde du få sjekket om du har delte magemuskler, det er ganske vanlig og vil gjøre det umulig å få flat mage. Unntaket er hypopressiv trening, som har helt syke resultater: Dama over hadde delte magemuskler etter tvillingsvangerskap, første bilde er et år etter fødsel og andre bilde er etter 3 mnd med hypopressiv trening. Så det er verdt å prøve. Dersom det bare er snakk om overflødig hud, må du nok opereres. Anonymkode: d7093...554 Hvordan ser magen ut etter, men uten klær? Hva som helst kan skjule seg under de klærne. Anonymkode: d92b7...5af 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ser magen ut etter, men uten klær? Hva som helst kan skjule seg under de klærne. Anonymkode: d92b7...5af Det aner jeg ikke, fant bildet på facebooksiden til hun jeg gikk til. Jeg hadde ikke delte magemuskler da, men litt fremfall, som nå er borte. Men jeg synes resultatet er ganske imponerende etter tre mnd da. 🤷♀️ Anonymkode: d7093...554 1
Ripshagen Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 Ned i fettprosent og tetting av magemuskler? 🤷🏼♀️ Prøv å aktivisere magemusklene igjen med trening. Om dette ikke går så er det vel bare kirurgi som fungerer.
Ripshagen Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge er det siden ble du ferdig med vektnedgang og/eller svangerskap? Det tar omtrent et år før alt trekker seg sammen. I tillegg burde du få sjekket om du har delte magemuskler, det er ganske vanlig og vil gjøre det umulig å få flat mage. Unntaket er hypopressiv trening, som har helt syke resultater: Dama over hadde delte magemuskler etter tvillingsvangerskap, første bilde er et år etter fødsel og andre bilde er etter 3 mnd med hypopressiv trening. Så det er verdt å prøve. Dersom det bare er snakk om overflødig hud, må du nok opereres. Anonymkode: d7093...554 Man kan selv sjekke om man har delte magemuskler..
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #7 Skrevet 1. september 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge er det siden ble du ferdig med vektnedgang og/eller svangerskap? Det tar omtrent et år før alt trekker seg sammen. I tillegg burde du få sjekket om du har delte magemuskler, det er ganske vanlig og vil gjøre det umulig å få flat mage. Unntaket er hypopressiv trening, som har helt syke resultater: Dama over hadde delte magemuskler etter tvillingsvangerskap, første bilde er et år etter fødsel og andre bilde er etter 3 mnd med hypopressiv trening. Så det er verdt å prøve. Dersom det bare er snakk om overflødig hud, må du nok opereres. Anonymkode: d7093...554 Er litt over et år siden jeg var ferdig med vektnedgangen. Med klær ser jeg ut som bildet til høyre, klær kan skjule mye... HI Anonymkode: bd7fd...1d6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #8 Skrevet 1. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er litt over et år siden jeg var ferdig med vektnedgangen. Med klær ser jeg ut som bildet til høyre, klær kan skjule mye... HI Anonymkode: bd7fd...1d6 Ok. Det bildet var jo bare for å vise hvor effektivt hypopressiv trening er på delte magemuskler. Og som sagt, dersom du ikke har delte magemuskler, og det "kun" er snakk om løs hud, så må du rett og slett operere. Anonymkode: d7093...554
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #9 Skrevet 1. september 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Det bildet var jo bare for å vise hvor effektivt hypopressiv trening er på delte magemuskler. Og som sagt, dersom du ikke har delte magemuskler, og det "kun" er snakk om løs hud, så må du rett og slett operere. Anonymkode: d7093...554 Takk for svar, er nok kun løs hud Anonymkode: bd7fd...1d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå