anon1996 Skrevet 1. september 2019 #1 Del Skrevet 1. september 2019 (endret) Når dere tok teoritentamen; hadde dere lov til å ha lydstøtte? Var det muligheter for å få spørsmålene lest opp slik som det kan gjøres på teoritentamen.no? Og, tok dere bilde til førerkort samme dag? Hvis ja; kostet det noe ekstra? Dere som har øvd ved hjelp av teoritentamen.no, vil dere si at selve teorien var nogenlunde lik? Eller ble dere litt overasket. Hilsen stresset jente som skal ta teorien imorgen. Endret 1. september 2019 av anon1996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Del Skrevet 1. september 2019 Koster 100 kr ekstra trur jeg for bilde. Teoritentamen var jo bra, for den fikk meg til og lære mye. Jeg vil si at jeg fikk kanskje 1-2 spørsmål som var lik fra teoritentamen sin side. Jeg fikk en bra overaskelse når det kom til svarene da svarene ikke var så lik som den var på appen.. Selve prøven så er svarene veldig korte, men svarene er litt rare da mange av dem ikke passer inn til selve spørsmålene i det hele tatt, En av spørsmålene av "Hvilken nødsalternativer er riktige i denne tunnelen (HUsker ikke 100% spørsmålet) Og det var et bilde av en SOS ting i tunnelen, men ingen av svarene hadde noe med spørsmålet å gjøre, det som jeg trudde var rett svar fra det spørsmålet var "havarilomme". Det som reddet meg på denne prøven var boken 100%. Problemet med teoritentamenappen er at de har mye spørsmål, men etter 4-5 ganger du har tatt den så får du de samme spørsmålene på repitisjon vær gang, så du kan klare hele teoritentamen uten problemer og stå, men det er fordi du husker svaralternativene og svarene. Hadde jeg vært deg ville jeg lest i boka, for du kommer til og få mange lure spørsmål. Det var i avisa at de hadde tenkt og gjøre prøvene vanskelig for dem som aldri leste i boka. Men jeg trur dem allerede har begynt, Men jeg har lærevansker og fikk bare 2 totale feil på prøven. Du blir sikkert og bestå Tips: Gå gjennom første gang raskt, ta det første svaret du tenker er riktig. Når du har gjort det, så går du tilbake til 1. spørsmålet så leser du det grundig gjennom og tenker om svarene en gang til. Normalt sett er det første du tok normalt det rette Lykke til! Anonymkode: 80802...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå