Gå til innhold

Høstkvinnen , hvor er du ? :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til du som vil være min høstkvinne i 2019. Du må like friluftsliv, fjellturer og utforske naturen. Jeg ser helst etter en kvinne som har guts til å stå utenfor A4-livet og gjøre noe helt annet. :) Bryr meg ikke om alderen din, men du må være over 18 år gammel.Jeg har store ambisjoner for meg og høstkvinnen 2019 . Noe helt revolusjonerende og annledes. Jeg ønsker å bo i 3 mnd på en ubebodd stillehavsøy, vi skal ikke ha klær på oss, vi skal være nakne i 3 måneder og leve slik de gjorde i gamle dager. Vi skal ikke leve med teknologiske hjelpemiddel, vi skal være frakoblet den teknologiske maseverdenen og bare dyrke hverandre og bygge hytte og grille i vannkanten og utforske stillehavsøya. Jeg tror ikke på moderne sjekkesituasjon på kafe og overfladisk prat om kjedelige tema som jobb, fritid og familie.

jeg mener man først blir virkelig kjent med sjelen til et annet menneske når man står nakne på en stillehavsøy og enten bygger stråhytte eller samarbeider om å sanke inn mat. man må føle at man lever inntil hverandre i naturtilstanden.Høres dette ut som noe spennende og helt annerledes? Vil du være min høstkvinne som tør å gjøre noe helt annet og si farvel til det moderne stressamfunnet i tre hele måneder? med andre ord ikke noen a4 person :) vi hopper rett i det og tar hver dag som det kommer. vi skal leve nakne og naturlige og det glemmer vi aldri.

Jeg så at man ikke kan ha kontaktannonse her inne, derfor må dere gi meg tilbakemelding på teksten jeg skrev nå slik at det blir lovlig. Høres dette spennende ut? Det er denne teksten jeg skal bruke i sjekke plattformene.

Jeg er ikke han andre som har skrevet liknende overskrift, men syntes overskriften var god så jeg har den fordi den er så konkret. 

Anonymkode: 28cc2...63b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips

1) du nevner ordet naken for mange ganger. Du får nok flere tilbake meldinger om du utelater hele ordet, men må du så Max 1 gang.

2) ingen blir med en ukjent random fyr på stillehavsøy i 3 mnd. Hva om fyren er helt skrudd så er man stuck der, blir kanskje torturert, voldtatt og drept. Nei takk. 

3) ideen er i bunn og grunn grei, men du må altså belage deg på å bli kjent før reisen, du bør vel også betale den, og ikke la det høres ut som en 3måneders sexaften, men en flukt fra forbrukersamfunnet. 

4) svært, svært få med et arbeid kan bare reise vekk i 3 mnd. Studenter har begynt årets studier. Så arbeidsløse eller uføre er målgruppen her. Andre målgrupper kan nåes ved tidlig planlegging av sommer 2020. 

Anonymkode: 12dfd...65c

• Liker 8
Skrevet

Ubebodde øyer med ønsket klima vil nok ligge i Oseania/Australia. Det er dyrt å fly dit. Målgruppen din har ikke råd til det. 

Anonymkode: 12dfd...65c

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til du som vil være min høstkvinne i 2019. Du må like friluftsliv, fjellturer og utforske naturen. Jeg ser helst etter en kvinne som har guts til å stå utenfor A4-livet og gjøre noe helt annet. :) Bryr meg ikke om alderen din, men du må være over 18 år gammel.Jeg har store ambisjoner for meg og høstkvinnen 2019 . Noe helt revolusjonerende og annledes. Jeg ønsker å bo i 3 mnd på en ubebodd stillehavsøy, vi skal ikke ha klær på oss, vi skal være nakne i 3 måneder og leve slik de gjorde i gamle dager. Vi skal ikke leve med teknologiske hjelpemiddel, vi skal være frakoblet den teknologiske maseverdenen og bare dyrke hverandre og bygge hytte og grille i vannkanten og utforske stillehavsøya. Jeg tror ikke på moderne sjekkesituasjon på kafe og overfladisk prat om kjedelige tema som jobb, fritid og familie.

jeg mener man først blir virkelig kjent med sjelen til et annet menneske når man står nakne på en stillehavsøy og enten bygger stråhytte eller samarbeider om å sanke inn mat. man må føle at man lever inntil hverandre i naturtilstanden.Høres dette ut som noe spennende og helt annerledes? Vil du være min høstkvinne som tør å gjøre noe helt annet og si farvel til det moderne stressamfunnet i tre hele måneder? med andre ord ikke noen a4 person :) vi hopper rett i det og tar hver dag som det kommer. vi skal leve nakne og naturlige og det glemmer vi aldri.

Jeg så at man ikke kan ha kontaktannonse her inne, derfor må dere gi meg tilbakemelding på teksten jeg skrev nå slik at det blir lovlig. Høres dette spennende ut? Det er denne teksten jeg skal bruke i sjekke plattformene.

Jeg er ikke han andre som har skrevet liknende overskrift, men syntes overskriften var god så jeg har den fordi den er så konkret. 

Dere hadde ikke klart dere 3 dager før dere kasta inn håndkledet. Å klare seg i naturen borte fra sivilisasjonen er hardt nok med tekniske hjelpemidler, men uten teknologi skal du ha årevis med trening. Og selv da ville de fleste ikke greid seg. Men lykke til, det blir nok andre ting enn romantiske solnedganger som kommer til å oppta tiden deres. 

Anonymkode: e99cd...23e

Skrevet

takk for innspill. Vurderer faktisk å sette opp en stand utenfor kjøpesenter der kvinner som er intresserte kan komme og snakke om dette og stille spørsmål. Da får de se mer hva slags type jeg er eller mener dere det trengs mer tid. kanskje jeg kan plukke ut noen kandidater og så kan vi øve oss f.eks på en holme i to dager først. kan også ta det neste år hvis flere har mulighet og interesse da.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere hadde ikke klart dere 3 dager før dere kasta inn håndkledet. Å klare seg i naturen borte fra sivilisasjonen er hardt nok med tekniske hjelpemidler, men uten teknologi skal du ha årevis med trening. Og selv da ville de fleste ikke greid seg. Men lykke til, det blir nok andre ting enn romantiske solnedganger som kommer til å oppta tiden deres. 

Anonymkode: e99cd...23e

er jo mange som er med på robinson og 71 grader nord da.

Skrevet

Dette høres skummelt ut. Hvordan vet denne kvinnen du ikke dreper henne?

Hilsen skeptisk mann.

Anonymkode: 40fff...783

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det leger og alt mulig rundt de hele tiden. Om du ikke har særdeles inngående kunnskaper og evner i jakt, fiske og sanking av ulike arter i tillegg til at det selvsagt må være muligheter for å sanke på den øya du vil på samt at det er tilgang på rent drikkevann så er det meget mulig at du og høstkvinnen din dør av enten infeksjoner, tørste eller at dere sulter ihjel eller sanker noe som er giftig. 

Anonymkode: 13168...bf2

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der er det et helt produksjonsteam som følger dem opp hele tiden. Du tror ikke seriøst at de er på tur eller på en øy helt uten oppfølging. Hvem tror du gjør all filmingen, legger til rette for alt som skjer underveis og tilkalle lege når noe skjer? 

Anonymkode: a104a...ca9

• Liker 1
Skrevet

1. Prøv å lage middag og ta oppvasken for hånd: naken. Det vil gi deg litt innsyn i hvorfor klær er praktisk.

2. Å være stuck på en stillehavsøy i 3 mnd med en fremmed mann som bare vil være naken uten å kunne ringe nødtelefon høres ut som et sant mareritt (og potensiell tidlig død).

Anonymkode: 139bf...932

• Liker 7
Skrevet

:sexy:

Anonymkode: 663b8...158

Skrevet

Min tilbakemelding er at dette er noe av det dummeste jeg har lest på lenge.

Men legg det gjerne ut på sjekkeplattformene. Ytterligere én idiot i omløp, gjør bare at vi andre menn fremstår i et bedre lys.

Anonymkode: 3bc92...dcc

• Liker 8
Skrevet

Velkommen tilbake! Sommerkvinnen, vårkvinnen, påskekvinnen, vinterkvinnen og julekvinnen, hva skjedde der? 

Fikk ikke napp eller var det noe annet galt? 

Eller blir hun byttet ut for hver sesong? 

• Liker 5
Skrevet

Har du tenkt praktisk hvordan du skal få gjennomført disse 3 mnd? Og har du økonomi til det?

Og jeg ville skrevet mest om det å bli kjent, for regner med at det er en stor fordel og bli godt kjent, før man skal ut på noe sånt. Og du har alt for stort fokus på naken. Så ser for meg at du er en fyr, som skal pule hele tiden i 3 mnd. 

Anonymkode: 288f0...8b7

• Liker 2
Skrevet

Det eneste du tilbyr er sand i vaginaen i 3 mnd. 

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det leger og alt mulig rundt de hele tiden. Om du ikke har særdeles inngående kunnskaper og evner i jakt, fiske og sanking av ulike arter i tillegg til at det selvsagt må være muligheter for å sanke på den øya du vil på samt at det er tilgang på rent drikkevann så er det meget mulig at du og høstkvinnen din dør av enten infeksjoner, tørste eller at dere sulter ihjel eller sanker noe som er giftig. 

Anonymkode: 13168...bf2

jeg kan å gjøre opp bål og lage fiskestang. Verktøy er lov å ha med seg, men det er krav at vi ikke har teknologi med oss på turen. og ikke moderne klær, vi skal være nakne. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tenkt praktisk hvordan du skal få gjennomført disse 3 mnd? Og har du økonomi til det?

Er vel bare flybilletter tur / retur og litt verktøy vi trenger. jeg har litt over en halv million på sparekontoen.

Skrevet

En idè som funker fint i fantasien. Din. Ellers er den helt bak mål. 

Anonymkode: 9ab43...b55

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg kan å gjøre opp bål og lage fiskestang. Verktøy er lov å ha med seg, men det er krav at vi ikke har teknologi med oss på turen. og ikke moderne klær, vi skal være nakne. 

Har du vært på en vanlig date noengang, eller blir dette første?

Anonymkode: 3bc92...dcc

• Liker 1
Skrevet

Les Castaway av Lucy Irvine. Se om du fortsatt mener dette er en god idé.

Anonymkode: 9003c...caf

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...