AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 ok, jeg er en kvinne på 29 som aldri har flørtet eller vært intim med noen. Ja, jeg har vært forelsket. Men holdt det i skjul da jeg alltid finner for mange grunner til at han ikke vil. Jeg snakker med ei bekjent som er veldig erfaren, og de fleste er jo veldig erfarne. Altså, i det ene øyeblikket så sier hun at jeg aldri viser snev av interesse for folk/menn. Når jeg har vært interessert har jeg latt være å svare, svart kort osv. Jeg følger ikke opp samtalen. Og så trekker jeg meg unna irl når jeg ser vedkommende. Så sier hun venninna mi at om jeg skal være slik så kommer jeg aldri til å få noen. Men så nevner jeg samme fyr til henne i ettertid. Da sier hun at grunnen til at han ikke lenger tekster meg er fordi jeg er håpløs å få tak i og at han lot meg gå, noe som betyr at jeg ikke betydde så mye. Så spør jeg "hvor lenge vil en mann ta kontakt hvis han er interessert? vi hadde kontakt i 2 år" så sier hun "han må ha vært interessert om det var 2 år, men jeg tror dette bare er noe du vil se i eget hode" (jeg har meldingene) Hvorfor er det alltid slik når jeg liker noen? For jeg er aldri usikker på de som jeg aldri blir litt interessert i en gang, kanskje fordi jeg ikke analyserer de, men er liksom alltid mer trygg på de..om de så sender få meldinger så har det vært oppriktig interessert tror jeg de fleste ville sagt dersom jeg viste meldingene. Når det er en jeg virkelig liker og har mer nervøse følelser rundt, så virker det som folk generelt blir mer negative "det er ingenting her som virker som interesse" Hvorfor er det alltid typisk? Jeg hater at jeg har evnen til å like menn Anonymkode: abf05...b92
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Hva er grunnen til at du lar vær å svare, svarer kort og unngår personene du faktisk er interessert i? Alle mennesker vil jo tolke dette som et sterkt signal om at du ikke ønsker noe kontakt med dem og vil dermed trekke seg unna. Dersom du er er interessert må du endre på dette. Anonymkode: 35286...519
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Hvor lenge tror du egentlig at en mann gidder å holde ut når du er kort og vanskelig å få kontakt med? Han her har holdt ut i 2år! Han burde fått medalje for å holde ut! Er dette en tåpelig barnslig test? Om du vil ha ett forhold, må du gi av deg selv. Mye før. Anonymkode: 26edd...525 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå