AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Del Skrevet 1. september 2019 Jeg er ikke komfortabel i tights og ønsker å finne treningsbukser som ikke sitter som pølseskinn. Noen tips? Anonymkode: 13e39...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 1. september 2019 #2 Del Skrevet 1. september 2019 Yoga bukser sitter ofte løsere ellers har du god gammeldags joggebukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Del Skrevet 1. september 2019 5 minutter siden, kaleidoskop skrev: Yoga bukser sitter ofte løsere ellers har du god gammeldags joggebukse Joggebukser er tjukke og ofte alt for varme og klumpete å trene i. Yogabuksene jeg har er ofte ganske trange rundt rumpa. Anonymkode: 13e39...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 1. september 2019 #4 Del Skrevet 1. september 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Joggebukser er tjukke og ofte alt for varme og klumpete å trene i. Yogabuksene jeg har er ofte ganske trange rundt rumpa. Anonymkode: 13e39...701 Da må du trene naken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #5 Del Skrevet 1. september 2019 Jazzdansbukse a la 90-tallet er ikke så trange. Anonymkode: 24733...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. september 2019 #6 Del Skrevet 1. september 2019 Jazzbukser kunne kanskje funket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #7 Del Skrevet 13. september 2019 Er problemet at du ikke ønsker å gå i tights fordi de er for tettsittende, så har du valget mellom å forsøke en veldig lett joggebukse, eller så kan du prøve treningstights som faktisk er gode. Jeg liker Bara sportswear sine, den glir ikke så lett ned og den er ikke gjennomsiktig. Perfekt uansett om man skal trene styrke eller cardio. Anonymkode: 807ea...1d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå