Gå til innhold

Likestilt på byen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Morsomt å se at likestillingen har kommet helt ned til byen. Jeg ser ikke at menn tar iniative men det er kanskje rettferdig i vår tid. Det er kanskje tid får våre likestilt kvinner å ta sin plass...

Anonymkode: 9bb49...740

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror folk at likestilling har noe med sjekking og romanse å gjøre? Den eneste sammenhengen likestilling er forbundet med sjekking er når det kommer til seksuell trakassering og voldtekt. 

Hvem som sjekker hvem er da ganske jevnt uansett. Synd for deg å komme så skuffa hjem fra byen at du logger på kvinneguiden kl 04:30 på at ingen sjekka deg opp i kveld😆 Kanskje starte å ikke forbinde byen med å få knulle? Heller bare å være sosial med venner og prate eller danse til fet musikk? Du vet, dra på byen av litt mer samme grunn som de fleste av oss jenter gjør :) Så slipper du å gå hjem så skuffa mener jeg ;)

Anonymkode: fd733...09b

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt å se at likestillingen har kommet helt ned til byen. Jeg ser ikke at menn tar iniative men det er kanskje rettferdig i vår tid. Det er kanskje tid får våre likestilt kvinner å ta sin plass...

Vi bor ikke i samme by tror jeg, vi er ikke på de samme utestedene i alle fall.

Skrevet

Forsøker en mann å ta kontakt med en kvinne, så skriker kvinnen VOLDTEKT! VOLDTEKT! med en gang. 

Så kanskje like greit å unngå sjekking på byen. I alle fall fra menns ståsted... 

Anonymkode: 78d02...b9f

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsøker en mann å ta kontakt med en kvinne, så skriker kvinnen VOLDTEKT! VOLDTEKT! med en gang. 

Så kanskje like greit å unngå sjekking på byen. I alle fall fra menns ståsted... 

Auch.. Hvordan tar du kontakt med kvinner hvis de roper voldtekt? 

Tror kanskje du bør se litt på dine egne handlinger, gjøre en selvransakelse på din atferd hvis dette er resultat. 

Hilsen mann 40+

• Liker 7
Skrevet

Det er ikke noe vits å ta kontakt med norske damer. De går i klynge på 8 venninner. Skjønner ikke greia? Samtidig så kan man se at de er interessert i å bli kjent med karer. Det er jo umulig når de har 7 venninner som passer på at de forblir single. Akkurat som dem selv

Jeg tror ikke damer unner hverandre lykke og kjærlighet. Mye sjalusi ute å går der 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, da får du holde deg unna, så kan heller de selvsikre og respektable gutta ta kontakt  med oss ;) 

Anonymkode: 44661...229

• Liker 1
Skrevet

I Norge er mange menn blitt helt sinnsykt tafatte og gidder ikke ta noe som helst initiativ i det hele tatt (og da mener jeg ikke at menn skal måtte ta alt av initiativ, men at det skal gå begge veier) og med min ekskjæreste så måtte jeg ta alt av initiativ selvom han var interessert og jeg gidder ikke det en gang til. I alle andre land utenfor Norge tar menn mye mer initiativ og er mye mer flørtende og "på". Jeg mener flørting som går begge veier er nødvendig for at man skal kunne utvikle interesse for hverandre. Menn jeg har truffet som ikke er norsk (for eksempel franske menn) blir helt sjokkert over å se hvordan norske gutter oppfører seg, spesielt på byen. Mange gutter her i Norge tror at de bare kan gå ut på dansegulvet og gnikke seg inntil rumpa på ei dame og så tror de at det er flørting og at de da fremstår som interessant. Det virker som om at de nesten ikke forstår hvordan de kan fange interessen til en dame ved å sette seg ned og prate på ordentlig vis. Kanskje det er fordi vi sitter så mye på Tinder og sosiale media at folk har glemt hvordan de flørter og blir kjent med folk i det virkelige liv. 

Anonymkode: f196e...0f3

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror folk at likestilling har noe med sjekking og romanse å gjøre? Den eneste sammenhengen likestilling er forbundet med sjekking er når det kommer til seksuell trakassering og voldtekt. 

Hvem som sjekker hvem er da ganske jevnt uansett. Synd for deg å komme så skuffa hjem fra byen at du logger på kvinneguiden kl 04:30 på at ingen sjekka deg opp i kveld😆 Kanskje starte å ikke forbinde byen med å få knulle? Heller bare å være sosial med venner og prate eller danse til fet musikk? Du vet, dra på byen av litt mer samme grunn som de fleste av oss jenter gjør :) Så slipper du å gå hjem så skuffa mener jeg ;)

Anonymkode: fd733...09b

Det er jo ikke jevnt. Vil heller tro at det er mannen som tar initiativ i minst 80 % av tilfellene. 

• Liker 1
Skrevet

Det er nok en utvikling i retning av at menn ikke sjekker på byen i like stor grad. Og hvorfor ikke? De færreste liker å bli avvist igjen og igjen, hvorfor ikke bruke datingapps i stedet? Da slipper menn å bli avvist, og kvinner slipper å avvise.

I andre land er menn mer pågående, men der er det og mye mer akseptert. Om en norsk mann oppfører seg slik mot en norsk kvinne vil det reageres kraftig.

Hvis kvinner ønsker å sjekke på byen kan de jo gjøre det selv?

Anonymkode: 6010f...570

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe vits å ta kontakt med norske damer. De går i klynge på 8 venninner. Skjønner ikke greia? Samtidig så kan man se at de er interessert i å bli kjent med karer. Det er jo umulig når de har 7 venninner som passer på at de forblir single. Akkurat som dem selv

Jeg tror ikke damer unner hverandre lykke og kjærlighet. Mye sjalusi ute å går der 

Å gå inn i en venninnegjeng på 8 for å skjekke EN av dem hadde vist selvtillit og kunne funket🤣

Anonymkode: e8a0f...048

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å gå inn i en venninnegjeng på 8 for å skjekke EN av dem hadde vist selvtillit og kunne funket🤣

Anonymkode: e8a0f...048

Ikke når hun er omringet med 7 hyener som ikke unner venninne noe. Venninene fremstiller seg som en beskytter for henne men egentlig så sørger hun for at hun er like singel som seg selv

• Liker 1
Skrevet
På 1.9.2019 den 10.26, AnonymBruker skrev:

Forsøker en mann å ta kontakt med en kvinne, så skriker kvinnen VOLDTEKT! VOLDTEKT! med en gang

Jeg tok da kontakt med min kjæreste. Vi danset og jeg kysset henne etter 3 dansen :) Hørte ikke noe skriking jeg. Heller tvert om, hun ble veldig begeistret. Har det slått deg at om du opplever det du sier at du faktisk gjør noe galt i prosessen?

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må man splitte buskapen :) Vent til en rolig melodi spilles i lokalet, damen går i baren for å kjøpe se en drikke? Du smetter inn og spør om hun vil danse. Får du ja er "offeret" skilt ut og du har i snitt 3 minutter til å legge byttet ned :) 

Skrevet

Det er nok et resultat av norske menns lave testosteronnivå. De holder på å miste både selvsikkerheten og jaktinstinktet.

Anonymkode: cd47a...e79

Skrevet
På 1.9.2019 den 10.26, AnonymBruker skrev:

Tull og fjas. De fleste kvinner man tar kontakt med inviterer til mer, eller de avviser deg høflig. 

Anonymkode: 16c6e...6b7

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok et resultat av norske menns lave testosteronnivå. De holder på å miste både selvsikkerheten og jaktinstinktet.

Det er simpelthen bare at norsk damer er alt for høye på seg selv og venter til ridderen i skinnende rustning banker på døren. Hun venter og venter helt til den biologiske klokka banker på døren og plutselig da er hun desperat.

Men hvis en mann er rik da er situasjonen en helt annen. Da er hun desperat fra første sekund. Selv om mannen er 160 høy, null sosial antenner og ser ut som en kontainer

Damer i et nøtteskall det

• Liker 3
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull og fjas. De fleste kvinner man tar kontakt med inviterer til mer, eller de avviser deg høflig. 

Anonymkode: 16c6e...6b7

Ikke de damene som jeg og flere jeg kjenner har møtt på. Avvisning er greit nok men å stå å gjøre seg til sine venninner fordi hun fikk en mann til å komme over å ta kontakt er latterlig. Det er nok et spill mange damer kjører. Et ubevisst spill der damene vet godt hvem i venninne gjengen som trekker mest oppmerksomhet. De blikker mange menn kun for å vinne det psykologiske spillet

• Liker 2
Skrevet
På 1.9.2019 den 12.01, AnonymBruker skrev:

Ja, da får du holde deg unna, så kan heller de selvsikre og respektable gutta ta kontakt  med oss ;) 

Anonymkode: 44661...229

Ingen mann med respekt for seg selv sjekker damer på byen. Er de siste jeg vil har lyst på. Møtt alle mine tidligere damer og nåværende i edru tilstand. Discomus og fulle kvinnfolk syns jeg er turn off. 

Anonymkode: af008...096

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei er pga sjekking og alkohol ikke hører noen sted sammen. Blir aldri å skje at jeg sjekker ei dame på byen. Jeg bruker helgene mine til å møte vennepar, hobbyer som ski, båt, fjellturer, scooterkjøring, mc, klatring, paragliding og hyttekos. Folk som renner på byen er lite intressant i første omgang. 

Anonymkode: af008...096

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...