Gå til innhold

Aldersforskjell

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor stor aldersforskjellen kunne du ha tolerert i et seksuelt forhold - der mannen er den eldste? 

Anonymkode: ea0e4...6cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det bare er seksuelt har jeg ingen aldersgrense så fremt kjemien og gnisten er der. 

Anonymkode: d34ad...23b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt sex med en på 13 år eldre.  Kan tenke meg en som er 17 år eldre, men der nærmer det seg en grense

Anonymkode: b3917...118

Skrevet

20 år opp og 15 år ned, ved en seksuell relasjon. I et kjæresteforhold er grensene snevrere...

Anonymkode: 6effc...73c

Skrevet

Så 30 år ville være uaktuelt?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

spørs hvor gammel den yngste parten er.. Er den under 20, eller 25, eller 30 ? Er hun under 20 heeelt uakseptabelt, er hun 25 er det på grensen, er hun 30 helt okey

Anonymkode: e953f...e79

Skrevet

Hun 30 ++

• Liker 1
Skrevet

7-8 år max . Ble lurt inn i en større aldersforskjell når jeg var yngre og det var bare hengeballer og kroppshår og gule tenner for å si det sånn.... 

Anonymkode: dead0...4b5

• Liker 2
Skrevet

Er tretti nå. Tror ikke jeg ville blir tiltrukket av særlig eldre enn maks 45. Kanskje 50- avhengig av hvor godt vedkommende tok vare på seg selv. I disse dager kan en femti år gammal mann se veldig sprekk og frisk ut eller han kan ha latt seg selv forfalle fullstendig. Så 15-isj år eldre. Ellers blir det litt sånn: 'dette kunne vært faren min"

Yngre tja... Har aldri vært gira på yngre menn. Maks fem år yngre. Liker ikke å være den eldste, ei heller den største

Anonymkode: d644c...a32

Skrevet

Er bare 24, men jeg har sett lekre damer helt opp til 45. Men over 50 blir litt mye. Jeg kunne ikke tenke meg å ha sex med noen like gamle som min egen mor.

Som regel sjekker jeg ikke opp eldre enn 30, 32. Eldste jeg har hatt er derimot en veldig pen 37-åring på Færøyene. 

Skrevet

Nja.. 10 år opp og ned, kanskje. 

Anonymkode: 4c175...e9f

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nja.. 10 år opp og ned, kanskje. 

Anonymkode: 4c175...e9f

👍👆👇

Anonymkode: c69e3...203

Skrevet

Her er det nesten 20 år. Han er eldst. Jeg kunne ikke hatt hverken seksuell relasjon eller forhold med noen som var mer enn 3 år yngre. 

Anonymkode: f59d5...fd8

Skrevet

Jeg er 34. Jeg kunne ha gått ca. 10 år oppover,  men ikke så mye mer enn det. Nedover kunne jeg ha gått 5-6 år. Ville ikke ligget med en som var 10 år yngre enn meg nå iallfall.

Anonymkode: f758a...8cb

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt og holdent! Forstår ikke i mitt villeste sinn at en kvinne på 30 vil ha en mann på 60! Uforståelig.

Anonymkode: 6effc...73c

• Liker 2
Skrevet

Er kvinne, 34 år. 10 år ned, 3 - 4 år opp. 

Anonymkode: d8efa...739

Skrevet

Jeg har aldri hatt sex utenfor forhold og kommer kun til å ha sex i forhold.  Men 15-20  års aldersforskjell der mannen er eldst går helt fint det.

Anonymkode: a50f9...754

• Liker 1
Skrevet

Aldri mer enn 10 år eldre.

Anonymkode: 26aa8...6cc

Skrevet

Mitt eget forhold? Kanskje rundt 30 år.

I andres forhold? Kunne ikke brydd meg mindre.

Anonymkode: 144e9...434

Gjest Familytree
Skrevet (endret)

Hvis du liker teposen, ser jeg ikke problemet med 30 års mellomrom. Jeg bruker matte, halvparten av min alder. Jeg er 21 år, så jeg vil være sammen med folk opptil ti år eldre. Det er min grense.
For yngre mennesker gjenstår en fjerdedel av min alder. 18+ only

Endret av Familytree

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...