AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #1 Skrevet 31. august 2019 Er en mann jeg har hatt kontakt med tidligere, men har ikke snakket med han på mange år. Har så lyst til å ta opp igjen kontakten. Ser han står som singel og det har også jeg blitt siden den tid. Vurderer å sende en melding på Facebook, men vet ikke om det blir dumt etter så lang tid? Og hva burde jeg i så fall skrive? Får hjertebank bare av tanken, men har så lyst. Anonymkode: 4e069...d8a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #2 Skrevet 31. august 2019 Kommer an på hvilke intensjoner du har ved å ta opp igjen kontakten og hva du ønsker å oppnå? 🙂 Men, "Hei! Lenge siden sist, hva gjør du for tiden?" eller lignende er som regel en god start. Anonymkode: 530c8...dec
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Hva vil du da? Er du klar for å åpne følelsene dine og ikke spille spill? Er du klar for å være sårbar og potensielt bli såra? Er du klar for å øse all din kjærlighet over på et annet menneske og legge om livet ditt for å starte et nytt et med han? Har du noe å tilby han som gjør at det er verdt for han å bruke tiden sin på deg? Hvis det bare er for oppmerksomhet og for at du innbiller deg at du liker han men egentlig ikke kommer til å spørre han på date eller åpne deg så er det jo ikke noe vits i Anonymkode: f56ea...cfd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå