Gjest mummi Skrevet 2. september 2002 #1 Skrevet 2. september 2002 er det vanlig og gi forloveren gave som takk for hjelpen. og hva har dere gitt.
Gjest gummis - ikke logget inn Skrevet 2. september 2002 #2 Skrevet 2. september 2002 Har tenkt aa gi alle jenter som hjelper til et lite smykke eller noe saant. Samme til forlover, pluss at vi spanderer hotell paa henne og hennes samboer da de reiser langt. Til kjaerestens forlover er vi ikke sikker enda, og samme til toastmaster. Vi har 4 dager aa finne paa noe...=)
Montezuma Skrevet 2. september 2002 #3 Skrevet 2. september 2002 Fotografen tok et kjempestilig bilde av oss m. forlovere. Dette har vi bestilt forstørrelser av som forloverne våre får innrammet.
vær73 Skrevet 3. september 2002 #4 Skrevet 3. september 2002 En venninne av meg har kjøpt gavekort på restaurant (1 000,-) til forloveren sin. Jeg selv betaler frisør og sminke for min. Har egentlig ikke tenkt å gjøre noe utover det.
Ada=) Skrevet 3. september 2002 #5 Skrevet 3. september 2002 Jeg betalte frisor for forloveren min, og i tillegg kommer vi til aa forstorre et bilde fotografen tok av oss+forlovere og gi dem det med en fin ramme.
Augustbrud2003 Skrevet 3. september 2002 #6 Skrevet 3. september 2002 Hei hei Vi kommer nok til aa gi ett forstoerret innrammet bilde (av oss fire) til vaare forlovere naar den tid kommer....
Jellyfish Skrevet 3. september 2002 #7 Skrevet 3. september 2002 Helt ærlig nå; Hvem av dere ville egentlig hengt opp et forstørret brudebilde av andre enn seg selv f.eks. i stua? Det ville i hvertfall ikke jeg ha gjort, og kjenner heller ingen som har det. Tror nok jeg ville vært veldig sikker på at min forlover ville satt pris på det før jeg brukte masse penger på å forstørre et bilde til henne. Greit nok at hun er med på bildet, men likevel... Det er jo litt kipt om det blir liggende i en skuff?
Gjest gummis -i.l.i Skrevet 3. september 2002 #8 Skrevet 3. september 2002 Helt enig med det jellyfish! Alle kommer til aa faa takkekort, og saa er det opp til hver enkelt hvis de vil ramme det inn... saann tenker ivertfall vi! Da er det mye bedre med en liten smykkegave e.l.
Imax Skrevet 3. september 2002 #9 Skrevet 3. september 2002 Bilde er bra, og det er jo andre steder å henge det enn i stua?!?!?! Størrelsen behøver jo ikke å være enorm. Men skjønner poenget til sistemann her. Jeg tror det er hyggelig med en liten presang som "takk for hjelpen" og en måte å sette pris på personen. Personlig ønsker jeg å gi presang fremfor å dekke utgifter til frisør, da blir det mer varig og personlig.
Augustbrud02 Skrevet 3. september 2002 #10 Skrevet 3. september 2002 Helt ærlig nå; Hvem av dere ville egentlig hengt opp et forstørret brudebilde av andre enn seg selv f.eks. i stua? JEG!! Jeg har tenkt veldig på dette her nettopp av den grunn at det er kjedelig å få et bilde som man kanskje ikke føler helt for å henge opp på veggen. Men jeg vet at jeg selv hadde satt veldig pris på å få et flott bilde av min venninne om jeg var forlover. Jeg har derfor bestemt meg for å gi henne et innrammet bilde i størrelsne 13*18. Det kunne aldri falle meg inn å gi henne et større bilde enn det, og jeg vet(?) at hun kommer til å synes at dette er kjempekoselig. Men store bilder er vel kanskje ikke det lureste å gi bort? Forøvrig vil jeg bare legge til at "alle" i familien vår ønsker et forstørret brudebilde av oss. Men tilbake til gaver... Som sagt gir jeg bilde til min forlover. Til min manns forlover gav vi en flaske cognac, for han ville ikke brydd seg noe om et bilde.
Flo* Skrevet 3. september 2002 #11 Skrevet 3. september 2002 Jeg gav min forlover tre små bilder som var samlet i en ramme. Ett av brud & forlover , ett av brudepar & forlovere og ett av bare brudeparet. Min forlover har disse bildene hengende på hedersplass i stua. Min mann gav tilsvarende til sin forlover. Han har nettopp flyttet så om han har bildene på veggen eller ikke vet ikke jeg. Vet om veldig mange som har brudebilder av andre enn selv seg framme, så det kommer vel ann på hvilken type forloveren er. Noen vil sette pris pris på å få et fint bilde, andre ikke.
Augustbrud2003 Skrevet 3. september 2002 #12 Skrevet 3. september 2002 Klart det er synd dersom bilde havner i skuffen ,Jellyfish , men jeg regner med at vi kjenner vaare forlovere godt nok til aa vite at det ikke er tilfelle. :blunke:
Montezuma Skrevet 3. september 2002 #13 Skrevet 3. september 2002 De er våre aller beste venner! Selvsagt har vi bilder av hverandre hengende, også som ugift!
Fakse Skrevet 3. september 2002 #14 Skrevet 3. september 2002 Jeg spanderer frisør og sminking på min forlover (det er inkludert i prisen for pynting av meg). Tror dessuten jeg kommer til å finne en fin gave til henne på bryllupsreisen.
August Skrevet 3. september 2002 #15 Skrevet 3. september 2002 Våre forlovere er et ektepar, og når de giftet seg tok ikke de bilder hos fotograf. De har ikke spandert det på seg i ettertid heller, de har vært gift i 18 år. Derfor fikk vi vår fotograf til å ta et bilde av de alene. Dette i 20*25 hadde vi tenkt å gi i gave. De har selvfølgelig fått vite det, i og med at de ble tatt bilde av. Og vet at det gleder dem.
aline Skrevet 4. september 2002 #16 Skrevet 4. september 2002 Når jeg var forlover for min bestevenninde, fikk jeg ett innrammet, litt forstørret bilde av brudeparet + et innrammet bilde av kun bruden. Samt at de kjøpte med seg en liten ting fra bryllupsreisen. Syntes det holdt i massevis jeg! Og har selvfølgelig bilde av min bestevenninde på veggen, fra hennes stoore dag! Har også brudebilde av min pappa og hans nye fru, og dersom andre som er i min nære krets gifter seg, og velger å gi meg ett minne fra deres store dag, så henger jeg kjapt dem opp på veggen i stua mi! Er det seriøst flere av dere som kun ville hatt deres egne bryllupsbilder hengende i stua?
Fakse Skrevet 4. september 2002 #17 Skrevet 4. september 2002 Tror ikke vi kommer til å henge opp bryllupsbilde av oss selv på veggen engang, i alle fall ikke et stort et. Har faktisk ikke sansen for familiebilder og andre personportretter som "pynt".
Gjest Solskinn Skrevet 4. september 2002 #18 Skrevet 4. september 2002 Enig med du, Ragnhild. Men ett lite ett som kan stå i bokhylla eller på skatollet el. likn syns jeg er helt ok, og det er mulig min forlover får ett sånt også, hun har nemlig små bilder av venner litt her og der! Aline: Jeg tror den som stilte det kritiske spm her (var det Jellyfish) spurte hvem som vil ha en forstörrelse hengende på veggen, ikke bilde generelt!
Augusta Skrevet 6. september 2002 #19 Skrevet 6. september 2002 Kommer ikke til å henge brudebilde av oss eller noen andre i stua. Hadde min søster som forlover, men det har faktisk ikke falt meg inn at hun kunne tenke seg et brudebilde av oss hengende oppe, men kjenner jeg henne rett kunne hun tenke seg noen mindre bilder til å ha i albumet. Våre foreldre derimot VET jeg at ønsker seg førstørrelser til å henge i stua (og det skal de få). Vanligvis kjenner man sine forlovere så godt at man vet om det blir godt mottat eller ikke.
blomsterpiken Skrevet 9. september 2002 #20 Skrevet 9. september 2002 Jeg har tenkt å betale flybilletten til min forlover. I tillegg betaler jeg frisør. Utover det hadde jeg egentlig ikke tenkt å kjøpe noe. Men, kanskje finner jeg på en liten ting, vet ikke helt enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå