Gå til innhold

Uattraktiv mann på nytt sted

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan finne noen å være i lag med. Er en uattraktiv mann som har flyttet til nytt sted.

Tips?

Anonymkode: 40685...2f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli mer attraktiv? 🤷‍♀️

Ev bedre selvbildet ditt. Ikke sikkert du er så lite attraktiv som du tror.

Anonymkode: 46b91...722

• Liker 10
Skrevet

Kan være lurt å finne seg en hobby tenker jeg. Når du får noen venner så har de kanskje koner/kjærester som har single venninner? 

Anonymkode: 19126...0f6

• Liker 2
Skrevet

Sjekk damer i din egen liga 

Anonymkode: 749a6...502

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk damer i din egen liga 

Anonymkode: 749a6...502

Ikke alltid verdt det 😂

• Liker 1
Skrevet

Prøv å ha mindre fokus på hvor uattraktiv du føler deg. Kanskje vurder å prøve å gjøre noe selvfølelsen din. Plasser å møte noen på kan være enten datingsider eller apper, fritidsaktiviteter, felles hobby, frivillig arbeid, jobben og utesteder. 

Anonymkode: d8120...292

• Liker 1
Skrevet

Det dummeste jeg hører er "endre selvbildet ditt". Jeg kan si til meg selv 100 ganger jeg er pen, hjelper ikke når alle andre synes jeg uattraktiv. Merker selv når jeg møter folk, så er de fleste hyggelige mennesker dem som er mindre heldig med utseende, fordi dem må kompensere med uheldig utseende. Uansett hvor hyggelig dem er, er dem fortsatt lite pen av utseende. Så å vite hvor man er på skalen selv, hjelper. 

Anonymkode: edafc...0d4

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det dummeste jeg hører er "endre selvbildet ditt". Jeg kan si til meg selv 100 ganger jeg er pen, hjelper ikke når alle andre synes jeg uattraktiv. Merker selv når jeg møter folk, så er de fleste hyggelige mennesker dem som er mindre heldig med utseende, fordi dem må kompensere med uheldig utseende. Uansett hvor hyggelig dem er, er dem fortsatt lite pen av utseende. Så å vite hvor man er på skalen selv, hjelper. 

Jeg tror det har MYE å gjøre med selvbilde å gjøre! Jeg trodde alltid jeg var uattraktiv før jeg flyttet til nytt sted og (syntes) den kjekkeste gutten noensinne likte meg. Jeg vet ikke hvorfor jeg ble regnet som så uattraktiv før, for jeg hadde jo ikke endret utseende til nytt sted. Tror faktisk det hadde med selvbildet å gjøre, fordi jeg lutet meg ned for ikke å bli lagt merke til osv. Synes det er sjelden jeg møter uattraktive mennesker. Husker en som mobbet meg tidligere hadde skikkelig fiskeøyne, men ellers har jeg ikke møtt noen stygge mennesker som jeg kan huske. Folk har så skjevt bilde av skjønnhet, og tror det er som disse retusjerte bildene av modeller og kjendiser.

Anonymkode: e4b35...e45

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det har MYE å gjøre med selvbilde å gjøre! 

Feil

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som snakker om skala, er uattraktive 

Anonymkode: 39a4f...8d2

• Liker 1
Skrevet

Så bra at det gikk så raskt å flytte fra bygda hvor alle damene er alkoholikere og ligger rundt. Det er nok mye bedre her 

Anonymkode: 1e69b...4e9

Skrevet
3 timer siden, OnFire skrev:

Ikke alltid verdt det 😂

Så da regner jeg med at du skriver det samme til alle incel guttene som hater på kvinner som bare vil ha de kjekkeste mennene, når disse guttene også sier at damer burde begynne å sjekke menn i sin egen lavere liga. Så regner jeg med du popper inn å forsvarer damene  å sier "Nei , skjønner de godt, det er ikke alltid verdt det haha" 

Anonymkode: 8ff6b...222

• Liker 2
Skrevet

Jeg møter aldri noen som er uattraktive som i at en blir litt sånn "uæææ". Det har skjedd en eneste gang, men det var på grunn av noe personen sa, da ble det tydelig hvor ekkel han var. Ellers må folk være rimelig rusa, skitne og slitne for at jeg rangerer dem som ikke-datebare. 

Så lenge en er velstelt, nyklipt og behandler folk bra/er på bølgelengde og forstår sosiale koder greit, så er det ikke så vanskelig. Som regel ødelegger folk for seg selv med tanker og dumme valg, tenker det gjelder å finne utav dem eller ha flaks. 

Mvh. Slank og pen dame.

Anonymkode: 5b088...df3

• Liker 2
Gjest Familytree
Skrevet

Sosialiser deg uten å legge vekt på kroppen din. Du viser selvtillit og det gleder mennesker
Første step

Skrevet
11 timer siden, OnFire skrev:

Ikke alltid verdt det 😂

Så ikke klag da. 

Dette er bare enda en mann som vil ha de peneste jentene men som taper konkurransen. Hadde han gått for mer vanlige jenter så hadde det ordnet seg. Det er bare menn som sikter for høyt som klager.

Anonymkode: 1c03f...b74

• Liker 2
Skrevet

"Du må bare få mer selvtillit" 😂

Anonymkode: 71b90...137

Skrevet
On 8/31/2019 at 6:58 PM, AnonymBruker said:

Hvordan finne noen å være i lag med. Er en uattraktiv mann som har flyttet til nytt sted.

Tips?

Anonymkode: 40685...2f6

Skaff deg penger. Du blir plutselig mye mer attraktiv. Damer som kjenner det vil kaller det for selvtillit.

Anonymkode: 4b2c0...afd

Skrevet

Ikke la deg definere av uvaner eller oppfatning av deg sjøl som uattraktiv.

Eller enklere: ikke la deg definere av noe som helst. Flytt definisjonen av deg selv inn under din egen kontroll.

Du er på et nytt sted, så alt gammelt slagg kan du betrakte som etterlatt der du var. Du skal benytte sjansen til å begynne på nytt.

• Liker 1
Skrevet

Bare det at du tenker at du er uattraktiv gjør det nemlig det, uattraktiv. Utstråling, væremåte og glimt i øyet har alt å si. Har møtt så mange mannfolk som egentlig ikke har vært sånn typisk kjekkas, men gud jeg har blitt veik i beina av utstrålingen og sjarmen. Får hjertebank bare ved tanken nå 😄 
Hva skal man med en mann som er superkjekk, men mangler utstråling, sjarm og glimt i øyet?? Usj...turn off det der. 

Bare det at noen baler om skalaer og diverse sier jo mye om en person. Skaff deg sunne hobbyer du, lær og elsk livet.

Anonymkode: b81ed...4b4

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare det at du tenker at du er uattraktiv gjør det nemlig det, uattraktiv. Utstråling, væremåte og glimt i øyet har alt å si. Har møtt så mange mannfolk som egentlig ikke har vært sånn typisk kjekkas, men gud jeg har blitt veik i beina av utstrålingen og sjarmen. Får hjertebank bare ved tanken nå 😄 
Hva skal man med en mann som er superkjekk, men mangler utstråling, sjarm og glimt i øyet?? Usj...turn off det der. 

Bare det at noen baler om skalaer og diverse sier jo mye om en person. Skaff deg sunne hobbyer du, lær og elsk livet.

Anonymkode: b81ed...4b4

Signerer dette.

Anonymkode: ed176...718

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...