AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #1 Skrevet 31. august 2019 Jeg avsluttet et forhold til en mann for vel et år siden. Mannen hadde store psykopatiske trekk. Narsisit i følge han selv. Uansett, etter vel 3 år klarte jeg ikke mer, og avsluttet forholdet. Problemet er at jeg ikke klarer å glemme han. Tenker på han hele tiden. Har dårlig samvittighet av en eller annen grunn. Hvordan klarte dere andre å komme over noen dere ble veldig glad i? Anonymkode: 925a7...da5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #3 Skrevet 31. august 2019 Du skal virkelig være glad og takke Gud for at du hadde styrke til å forlate han! En med psykopatiske trekk vil ødelegge livet ditt! Da mener jeg virkelig ødelegge deg og utslette den du er. Narsissister ser på alle andre som undermennesker og seg selv som en Gud og selvom han kan spille skuespill at han beundrer deg så ser han ned på deg også og ville ha sakte men sikkert ha trakassert og trykket deg så sykt ned at du ville tro du selv var gal fordi de gjør det må så manipulerende måte som bare psykopater og narsissister kan. Men så har de også denne effekten da, når han ikke fikk ødelagt livet ditt med han i det, så klarer han det uten seg i det. Han har brent seg fast i deg og stjeler fortsatt energien din og får deg til å kjenne på vonde, urettferdige følelser som savn og dårlig samvittighet. Det er virkelig ikke du som skal ha dårlig samvittighet. Det klarte min narsissist ex meg til å få også, hver gang han hadde sagt at jeg var verdens dårlige kjæreste og et stygt ludder som ikke dugde til noen ting og se å skift ut de stygge klærne mine osv, og når jeg til slutt sa at jeg fant meg ikke i det så klarte han å manipulere det over til at det var jeg som var den slemme for han prøvde jo bare "å hjelpe meg" og jeg var utakknemlig og egoistisk plutselig som ikke så opp til han og takket han for å trakassere og se ned på meg. Han var også notorisk utro og kunne felle krokodilletårer når han ble tatt, men innrømmet også at han ikke så noe galt i det fordi han følte seg berettiget til å få ligge med hvem han vil som den "Guden" han var. Ikke la han fortsatt få ha makt over deg. Innse hvor usunt det ville blitt for deg og vær lettet over at han ikke er i livet ditt noe mere. Når du tenker på han så nekt deg selv å tenke på han, si til deg selv "Nei! Han får ikke mer av meg!" da gjelder det også tankene dine. Vær disiplinert. Og som innlegget over sier.... Det hjelper alltid å komme over en med å finne en ny og bedre Hvis du tenker at du ikke kommer til å finne noen bedre så minn deg selv på at de gode sidene du så av han bare var skuespill, og så å si alle mennesker er bedre enn en med psykopatiske trekk. Anonymkode: 84342...2c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå