Gå til innhold

KG - Herreklubb: Manneguiden.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, AnonymBruker said:

La meg gi dere kveldens samtaleemne:

Hvilke norsk minrobryggeri produserer best øl, etter din mening? 

Jeg foretrekker Ægir, med Nøgne Ø på en god andre plass. 

Skål, brødre av Manneguiden. 

Anonymkode: 07cf9...ceb

1. Nøgne

2. Kinn

3. Cervesiam

4. Ægir

5. Lervig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, gammelt nytt said:

Du glemte spørsmålstegnet bak kommentaren din "Det ga ingen mening for meg ihvertfall."

Litt vanskelig å forstå at det var et spørsmål...................

Det var vanskelig å skjønne hva du mente på grunn av måten setningen var skrevet på. Selv om jeg skjønner nå så er jeg uenig med deg og jeg synes menn som sliter sosialt fortjerner litt bedre omtale og omtanke.

Uansett så legger jeg ballen død. Ha fin kveld videre :)

Anonymkode: 2d965...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det var vanskelig å skjønne hva du mente på grunn av måten setningen var skrevet på. Selv om jeg skjønner nå så er jeg uenig med deg og jeg synes menn som sliter sosialt fortjerner litt bedre omtale og omtanke.

Uansett så legger jeg ballen død. Ha fin kveld videre :)

Anonymkode: 2d965...026

Å være sosialt inkompetent betyr ikke automatisk at man er en bra person som sliter sosialt. Det er naivt å tro at alle som er sosialt inkompetente er good guys som bare fortjener sympati. Det finnes faktisk sosialt inkompetente mennesker som er kjipe mennesker (!) Som er stalkere, som mener menn/ kvinner burde behandle dem som guder, som rakker ned på andre. Og så videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gammelt nytt skrev:

Å være sosialt inkompetent betyr ikke automatisk at man er en bra person som sliter sosialt. Det er naivt å tro at alle som er sosialt inkompetente er good guys som bare fortjener sympati. Det finnes faktisk sosialt inkompetente mennesker som er kjipe mennesker (!) Som er stalkere, som mener menn/ kvinner burde behandle dem som guder, som rakker ned på andre. Og så videre

Sant nok. Og like mange, om ikke flere kvinner. Spesielt her på KG. Kvinner og menn er nok ikke så ulike som mange ønsker å tro, alt tatt i betrakting.

Anonymkode: a8901...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, gammelt nytt skrev:

Å være sosialt inkompetent betyr ikke automatisk at man er en bra person som sliter sosialt. Det er naivt å tro at alle som er sosialt inkompetente er good guys som bare fortjener sympati. Det finnes faktisk sosialt inkompetente mennesker som er kjipe mennesker (!) Som er stalkere, som mener menn/ kvinner burde behandle dem som guder, som rakker ned på andre. Og så videre

Du passer kanskje godt sammen med dem du kritiserer, siden du også virker å være god på å rakke ned på andre?

Anonymkode: fa252...6b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha tror ikke det er fare for at det vil komme mengder av kvinner inn hit for å få ta del i dette. Men for all del, det er sikkert greit å snakke om det som antydes selv om jeg føler at det å bli gitt føringer for hva jeg som bruker kan og ikke kan snakke om fører til at jeg ikke føler behovet under slik kontroll. Ikke at jeg nødvendigvis ville tatt opp noe av det som ikke ønskes, men så lenge jeg må tenke over at det er ting som ikke er lov så føler jeg ikke store behovet for å delta heller. Et forum er jo tross alt et sted msn uttrykker sine tanker og meninger, ikke bare deler av det du føler. 

Dette var neppe ment så alvorlig, men livsgrunnlaget er vel beseglet med utspring fra en kvinneguide så sier det vel sitt? Er dessuten ikke menn i klart overtall på så mange nettsider allerede at de fleste allerede er lei av å hele tiden støte på menn når de søker kontakt med det motsatte kjønn?

Men hvem vet, kanskje den blomstrer......

Kos dere med øl og mannesnakk!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Nekter å la dere ha denne tråden for dere selv! Her inne skal jeg le av dere menn som har blitt voldtatt av andre menn, menn som har blitt mishandlet som barn og fått issues i dag, menn som deler om at de er offer for vold og traumer, og skrive at dere er noen kravstore egoistiske grevlinger som kan takke dere selv for at dere ikke tjener bedre på jobb og er mordere for å runke og kaste sæd ut når det er levende barn!

SÅNN SOM DERE MENN GJØR OVERALT PÅ KVINNEGUIDEN SOM ER FOR KVINNENE. 

Cause two can play that game. 

Menn skal alltid ta opp kvinners plass. Overta noe som kvinner har skapt. Lag deres eget forum! 

Anonymkode: df82c...b95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mikrob. øl til den store gullmedaljen, og er alltid det jeg tar med meg på vors. Skal jeg kose meg hjemme hvor ingen dømmende øyne ser meg, da blir det alltid derimot Tuborg eller Isbjørn. Corona syns jeg faktisk ikke noe om.

Men hvordan skal man leve med ølskammen? Skal jeg stå i det, og se mine bekjente rynke på nesten av boksen med isbjørn som jeg tilogmed foretrekker å drikke rett fra boksen?!

Nei, jeg er ikke mann, men jeg er en heterofil kvinne som kan lodde, splitte ledninger OG gå inn i bios, så tenker det er innafor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anwa skrev:

Jeg har kjøpt mikrob. øl til den store gullmedaljen, og er alltid det jeg tar med meg på vors. Skal jeg kose meg hjemme hvor ingen dømmende øyne ser meg, da blir det alltid derimot Tuborg eller Isbjørn. Corona syns jeg faktisk ikke noe om.

Men hvordan skal man leve med ølskammen? Skal jeg stå i det, og se mine bekjente rynke på nesten av boksen med isbjørn som jeg tilogmed foretrekker å drikke rett fra boksen?!

Nei, jeg er ikke mann, men jeg er en heterofil kvinne som kan lodde, splitte ledninger OG gå inn i bios, så tenker det er innafor.

Haha, jeg er nesten motsatt.... nå er det eviglange siden jeg var på vors, men jeg pleier å kjøpe meg en øl, fra div mikrobryggerier til helgekos. Er dog ingen ekspert og har dårlig hukommelse for hva de heter, men Lofotpils er en av favorittene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 31.8.2019 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Det våset der får du ta på kvinneguiden, nå er du på manneguiden og her liker vi ikke ting innviklet.

Anonymkode: 07cf9...ceb

Vel, jeg ser forum.kvinneguiden.no ennå jeg, ikke «forum.manneguiden.no» og så lenge jeg ikke ser det, er jeg ikke på noen manneguide :3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...