Gå til innhold

Hvor ofte støvsuger dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har robot støvsuger, lar den gjerne gå to ganger om dagen, iallefall én. Jeg tørrmopper gjerne en gang daglig også (spesielt i røyteperioder). Jeg har en labrador, som røyter så vanvittig når han først setter i gang. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tre katter. Støvsuger 1 gang i uken utenfor røytesesong, 2 ganger pr uken i røyteperiodene. 

Anonymkode: b2cd9...1a6

Skrevet

Har ett barn, støvsuger vel over alt rundt 1 gang i uken, men støvsuger der det trengs (spesielt gangen og kjøkkenet) etter behov i tillegg, kanskje en gang om dagen. Burde sikkert støvsugd hele huset hver dag, men det orker jeg/vi ikke 😬

før vi fikk barn støvsugde vi kanskje.. annen hver uke? 😬

Anonymkode: cd479...e83

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holder på å bli gal av røytende hund, rusk og rask fra skogen. Under 24 timer siden støvsugeren var på tur, og nå er det hår og bøss all over igjen😑 

Jeg tror jeg fint kunne støvsuget to ganger om dagen jeg. Bare bikkja og meg som bor her. Leilighet på 62 kvm. 

Hvor mye støvsuger dere med hund? Uten hund? Med barn? Uten barn? Hvor mange beboere? Hvor stor plass?

i-landsproblem altså;-) Også hater jeg hår under sokkene ;)

Anonymkode: 78e4e...661

To store barn og meg, liten hund som ikke røyter. men støvsuger stort sett hver dag og aldri skjeldnere en hver annen dag. Leilighet på 110kvm. Syntes det blir stygt veldig fort, men kommer jo selvsagt ann på været. 

Anonymkode: 26871...dbb

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holder på å bli gal av røytende hund, rusk og rask fra skogen. Under 24 timer siden støvsugeren var på tur, og nå er det hår og bøss all over igjen😑 

Jeg tror jeg fint kunne støvsuget to ganger om dagen jeg. Bare bikkja og meg som bor her. Leilighet på 62 kvm. 

Hvor mye støvsuger dere med hund? Uten hund? Med barn? Uten barn? Hvor mange beboere? Hvor stor plass?

i-landsproblem altså;-) Også hater jeg hår under sokkene ;)

Jeg støvsuger stort sett hver dag , har 2 katter og 1 hund. Tørker støv med den lille hårbørsten som følger med støvsugeren og nå har jeg kjøpt noe som heter textileTurbo 😍 den gjør det SÅ lett å få av pelsen på sofaen sengen, der kattene ligger .
Tar hele sofaen og putene med den, blir gjort på halve tiden 😃
https://www.inkclub.com/no/no/Rengjøring/Støvsugerposer/TextileTurbo-munnsty/p/9001661330

• Liker 1
Skrevet

Har ikke hund, men har 3 barn i skolealder. Støvsuger 1-2 ganger i uka. Takler dårlig støv i kroker og rusk på gulvet😊 

Skrevet
6 timer siden, Fjelltopp skrev:

Jeg støvsuger stort sett hver dag , har 2 katter og 1 hund. Tørker støv med den lille hårbørsten som følger med støvsugeren og nå har jeg kjøpt noe som heter textileTurbo 😍 den gjør det SÅ lett å få av pelsen på sofaen sengen, der kattene ligger .
Tar hele sofaen og putene med den, blir gjort på halve tiden 😃
https://www.inkclub.com/no/no/Rengjøring/Støvsugerposer/TextileTurbo-munnsty/p/9001661330

Den har jeg, og den er helt genial! 🙂 

Haha, i dag har jeg hatt storoverhaling med støvsuger i alle kriker og kroker, møbler osv. Også skurekosten etterpå. Følte meg flink!  Men man er ikke lenge i paradis med en røytende setter i hus - så ser jeg godt etter så er hårene på plass igjen 😑

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...