Gå til innhold

Hvor ofte støvsuger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gal av røytende hund, rusk og rask fra skogen. Under 24 timer siden støvsugeren var på tur, og nå er det hår og bøss all over igjen😑 

Jeg tror jeg fint kunne støvsuget to ganger om dagen jeg. Bare bikkja og meg som bor her. Leilighet på 62 kvm. 

Hvor mye støvsuger dere med hund? Uten hund? Med barn? Uten barn? Hvor mange beboere? Hvor stor plass?

i-landsproblem altså;-) Også hater jeg hår under sokkene ;)

Anonymkode: 78e4e...661

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hund som bor i yttergangen 90% av året. Hvis hun er inne i resten av huset, blir gulvene teppelakt.

2 unger og passe stort hus ja. Støvsuger 1 gang i uken, men tror behovet er x3 i uken. Samboer og unger roter for mye til det. Samboer tjener mer en meg og hun har erklært at det er min jobb å holde huset rent pg av at jeg jobber litt mindre.

Anonymkode: 49113...353

Skrevet

Aldri. Har mopp. Håper jeg har råd til støvsuger neste år. Men tror ikke det.

Anonymkode: 303dd...97c

Skrevet

Hva med å kjøpe en robotstøvsuger, ts?

Anonymkode: 8f155...0cd

Skrevet

Da jeg hadde hund, ca annenhver dag med støvsuging, tok kjapt over i en 80 kvm leilighet

Nå uten hund, 1 til 2 ganger i uka

Anonymkode: 7a3ef...b6b

Skrevet

Har hund, støvsuger en gang i uken. At det ligger noen få hundehår på gulvet tåler jeg. 

Anonymkode: 16148...f2c

Skrevet

Hver morgen og jeg har en langhåret kattepus

Skrevet

Vi er to personer som røyter ganske mye. Støvsuger sjeldent. Flyr heller over gulvene med moppen to ganger i uka ca pga hår. 

Synes mopp funker bedre enn støvsuger 

Skrevet
Akkurat nå, GulSitron skrev:

Vi er to personer som røyter ganske mye. Støvsuger sjeldent. Flyr heller over gulvene med moppen to ganger i uka ca pga hår. 

Synes mopp funker bedre enn støvsuger 

Våt eller tørr?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Våt eller tørr?

Våt 😊 føler hår og støv fjernes lettere med våt enn tørr 

Skrevet

65 kvm, har små barn, ingen dyr. Støvsuger hver dag. Vi har litt støv på hjernen 😅

Anonymkode: efd34...733

Skrevet

Det er akkurat som jeg skulle skrevet det selv. Har samme røyteproblem selv om dagen. Jeg støvsugde hele leiligheten og vasket alle gulvene i går, når jeg sto opp idag så var stua full av pels igjen. Skjønner det ikke, for hunden sover på soverommet om natta. Jeg har bare akseptert at det blir mye pels overalt når hunden røyter. Jeg børster hun en del da, sånn at mesteparten av pelsen faller av i kontrollerte former 😄 Støvsuger når jeg føler at jeg må, men har akseptert at jeg ikke klarer å bekjempe denne røytinga. 

Anonymkode: d0eab...014

• Liker 1
Skrevet

Har kort klippt shih tzu, ca en gang i uka. Men ikke pga av hunden.

Anonymkode: ac306...2bc

Skrevet

Tre robotstøvsugere (tre etager) som går hver dag. 

Tar over med handstøvsuger ved behov. 

Møbler og andre steder der robotstøvsugeren ikke tas støvsuges ca en gang i uk.a

Anonymkode: 1d00b...270

Skrevet

Har robotstøvsuger men kjører den vel bare 1 gang i uka... Noen ganger 2. Har katt, ikke hund eller barn. Støvsuger litt ekstra og mopper om det trengs 1-2 ganger i måneden.

Anonymkode: 6ae79...931

Skrevet

Robotstøvsuger har jeg tenkt på, men slår fra meg tanken og glemmer hvor ille det er i røytefrie perioder🙈

Hva slags robotstøvsugere har dere som har det? Pris og om de har kapasitet til å ta opp en hel hund i døgnet eller no? 🙈 

TS

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hund som bor i yttergangen 90% av året. Hvis hun er inne i resten av huset, blir gulvene teppelakt.

2 unger og passe stort hus ja. Støvsuger 1 gang i uken, men tror behovet er x3 i uken. Samboer og unger roter for mye til det. Samboer tjener mer en meg og hun har erklært at det er min jobb å holde huset rent pg av at jeg jobber litt mindre.

Anonymkode: 49113...353

Stakkars hund.. 

Anonymkode: 701ed...3fc

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars hund.. 

Anonymkode: 701ed...3fc

Tenkte jeg også, er det lovlig?   Og hva er poenget med å ha hund hvis en ikke er sammen med dyret??

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor alene og støvsuger 1 gang i uken, men oftere hvis det er behov. Før hadde jeg hund og måtte støvsuge 1-2 ganger hver dag. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holder på å bli gal av røytende hund, rusk og rask fra skogen. Under 24 timer siden støvsugeren var på tur, og nå er det hår og bøss all over igjen😑 

Jeg tror jeg fint kunne støvsuget to ganger om dagen jeg. Bare bikkja og meg som bor her. Leilighet på 62 kvm. 

Hvor mye støvsuger dere med hund? Uten hund? Med barn? Uten barn? Hvor mange beboere? Hvor stor plass?

i-landsproblem altså;-) Også hater jeg hår under sokkene ;)

Flere ganger om dagen 🙈 har ikke hund, men barn og en mann som er verre enn ungene når d kommer til gris, som smuler, gå inn med sko, gå inn og opp med skitne arbeidsklær (har vaskekjeller med egen inngang,så han skal liksom kle av seg der) holder på å bli sprø eg og...... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...