AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #1 Del Skrevet 31. august 2019 Jeg kom bare til å tenke på at samisk er jo også et av Norges språk, så da har vel de kongelige litt kunnskap om det språket? Anonymkode: ebdf7...4b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #2 Del Skrevet 31. august 2019 De har sikkert noe kunnskap, men tviler på de kan noe særlig mer enn høflighetsfraser på de ulike språkene. For du vet at det ikke er ett samisk språk sant? Anonymkode: fc35f...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 31. august 2019 #3 Del Skrevet 31. august 2019 Kan de kongelige noe annet enn å vinke og bruke penger egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #4 Del Skrevet 31. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har sikkert noe kunnskap, men tviler på de kan noe særlig mer enn høflighetsfraser på de ulike språkene. For du vet at det ikke er ett samisk språk sant? Anonymkode: fc35f...58b Jo, jeg vet det. Men er ikke nordsamisk det mest brukte? Anonymkode: ebdf7...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #5 Del Skrevet 31. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, jeg vet det. Men er ikke nordsamisk det mest brukte? Anonymkode: ebdf7...4b2 Jo, men er det en ting jeg er sikker på et det at om de har lært seg samisk har de også lært fraser på sørsamisk og luleasamisk. Anonymkode: fc35f...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå