Gå til innhold

Er jeg bare sliten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg mistet en besteforeldre for ca 1,5 uke siden, og etter en dårlig natts søvn på mandag hvor minstemann på 16 måneder holdt meg våken to timer i løpet av natta, så har kroppen føltes helt rar. 

Merker jeg har lite krefter og at fysisk anstrengelse tærer på. Blir sliten veldig fort. Trodde jeg skulle få et sammenbrudd på jobben etter å ha gått opp 4 etasjer med trapper her om dagen. Var helt skjelven samtidig som jeg følte for å gråte etter tapet av besteforelder.

Følte jeg hadde rart press i hodet i flere dager, men følte at dette lettet etter begravelsen.

Kjenner nå også at kroppen har lite energi. Trodde at en god natts søvn skulle hjelpe, men føler meg fortsatt svak.

Er jeg bare sliten? Er dette normalt? Jeg er småhypokonder og begynner å bli redd for at jeg er i ferd med å utvikle ME eller noe sånt.

Anonymkode: b60ac...fcb

Videoannonse
Annonse
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Du er sliten. Og det er absolutt ikke rart. Når man mister noen gjør tankene og sorgen oss mye mer sliten en hva man skulle tro, det tærer på hele kroppen. Det er heldigvis ikke farlig.

Skrevet

Helt normalt å bli utmattet og få fysiske symptomer etter psykiske påkjenninger. 

Anonymkode: 65dd6...104

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...