Gå til innhold

P-stav bivirkning? Eeeeller..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Tok inn P-stav for 10 dager siden og hatt så og si konstante mensen aktige smerter nederst på sidene av magen som sprer seg litt til hoftene og innsiden av lårene. Også smerter i korsryggen. Dette har holdt på i 4 dager ca. Er ikke så galt at jeg ikke klarer å funke som normalt, men kjennes/ubehagelig. Er helst når jeg ligger/sitter jeg kjenner det mest. 

Er dette en normal bivirkning av P-stav? Brukte P plaster før jeg satte inn staven. MEN stoppa på plaster 1 uker før jeg tok inn stav og hadde Ubeskytta sex 4 dager før staven PLUSS sex samme kveld jeg tok inn staven. 

(Hadde siste mens dag 5 dager før jeg tok inn stav, så er ikke mensen på vei hvertfall)

Har hatt p-stav tidligere i 3 år(til ut og bytta til p plaster desember 2018) og kan ikke huske å ha hatt slike smerter da.

Ja i know, ganske kort tenkt i hetens stunder🙈 

Tanker ???

Anonymkode: 89540...ffb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en graviditetstest, ingenting å vente på. Med mindre du heller vil vente å se om magen vokser? 

Anonymkode: d54a6...979

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta en graviditetstest, ingenting å vente på. Med mindre du heller vil vente å se om magen vokser? 

Anonymkode: d54a6...979

Tok test torsdag og igår, men for tidlig ennå for noe sikkert svar .. 

Så lurte enkli bare om det var flere som oppvelde dette etter p stav, så jeg kunne "hvilt" meg litt på det frem til det har gått litt lenger tid og jeg kan teste igjen 🙂

Anonymkode: 89540...ffb

Skrevet

Hormonprevensjonsmiddel har alle slags bivirkninger.

Anonymkode: 2e5b0...f50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...