Gå til innhold

Vil det gå over?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sluttet på ppillene i april og ca 1 måned etter jeg sluttet fikk jeg de største underjordiske kvisene... og det gir seg ikke!! Kjenner jeg ikke orker mer snart av denne fete huden og kvisene :( Føler meg så ekkel og at alle legger like godt merke til de som jeg gjør. De er fryktelig vonde i tillegg. Føler meg aldri ren, selv etter jeg dusjer kjennes huden fet etter en halvtime igjen. 

Noen som opplevde det samme? Og vil det gå over??

Anonymkode: 06a6d...3a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvisene er som regel i nederste del av ansiktet men får også i pannen og på nesen og MYE i hårfestet ved pannen på sidene. Også i hodebunn. 

Ts

Anonymkode: 06a6d...3a2

Skrevet

Hormonubalansen. P piller kødder til hormonene dine og det kan ta lang tid før de er balansert igjen. 

Et sunt kosthold uten raffinert sukker vil hjelpe. Bruk bittelitt fet krem eller eks olivenolje på huden. Ikke bruk sminke på huden. 

Anonymkode: 39037...fef

Skrevet

Jeg slet med underjordiske kviser og fet hud som du beskriver. Legen satt meg på p-piller som en behandling mot det. Det viste seg at jeg har pcos. Om du har pcos så er det ikke p-pillene som har gjort dette. De har kun maskert symptomene mens du har brukt de. Kom deg til legen:)

Anonymkode: 2956e...eaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...