Gå til innhold

Hva hadde dere ønsket? (Menn)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okey.. Jeg sliter litt med å overhode skrive dette innlegget pga så sykt angst. Men jeg har så dårlig samvittighet.. 

Jeg har holdt på å date en fyr en liten stund nå, og jeg har begynt å like ham godt, og han meg.. Hver gang vi henger er vi helt oppslukt av hverandre. Jeg hadde ikke trodd jeg skulle komme til å like ham så godt.

Veldig kort fortalt, så hadde vi en veldig hyggelig kveld, men så drakk jeg sprit, noe jeg ikke har gjort på årevis, og det gikk absolutt ikke bra. 😞

Jeg ble veldig tåpelig, masete og holdt ham oppe hele natten når han var trøtt, til et point hvor det endte med krangling. 

Jeg er aaaldri slik til vanlig, og vet ikke helt hva som skjedde.. Jeg er uansett sykt flau over meg selv, og har det skikkelig dårlig. 

Jeg har sagt skikkelig unnskyld til ham, flere ganger. Har lagt meg langflat. Han sier han har sagt det han trengte å få ut og er ferdig med det nå, men kommer ikke til å glemme det på 1 døgn liksom.

Han vet veldig godt selv hvordan det et å drite seg ut i fylla og har derfor egentlig tatt det ganske fint etterpå med meg. Shit happens.. men jeg syns det er så trist at det ble sånn, og vil veldig gjerne gjøre det godt igjen, så langt det lar seg gjøre. Og ja, tar tiden til hjelp. 

Jeg har genuint sagt skikkelig unnskyld både i en lengre samtale og melding. Jeg har skikkelig angst over hele greiene, og håper ikke på noen stygge kommentarer som jeg av og til ser folk slenger her inne, siden jeg piner meg selv nok.. :-((

Dere menn som leser dette. Er det noe jeg kan gjøre for å gjøre det bedre? Hvis dere hadde likt jenta godt, hva hadde dere satt pris på selv? 

Anonymkode: dc9b3...3dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg ballen helt død, ikke nevn det noe mer, for da fortsetter du maset og minner ham på det igjen og igjen - Og drikk aldri sprit sammen med ham igjen.

Anonymkode: f9ab3...393

• Liker 9
Skrevet

Holdt han oppe hele natta så det endte med krangling? 😂  Utdyp

Skrevet

Jeg er kvinne, så mulig menn tenker annerledes. Men jeg tenker at shit happens, du har sagt unnskyld flere ganger. Glem det og ikke lag det til en greie. 

Anonymkode: 066b8...b12

• Liker 3
Skrevet

Tusen takk for svar folkens.. setter pris på det! 

Da sier jeg meg ferdig med å unnskylde.. men det er ikke akkurat slik at han er den som skriver til meg akkurat nå. Men han svarer med en gang jeg har skrevet. Burde jeg bare la tlf ligge, og ikke skrive til ham på en stund? Føler meg så masete nå.. ikke gøy 😕 

ts

Skrevet

Nei har du sagt unnskyld så legger du ballen død.

Anonymkode: e43b0...997

Skrevet (endret)

snakker han med deg enda nå så er det glemt ifra hans side.

Du har sagt unnskyld, og det er ikke noe mere du kan gjøre med dette.

Istedent for og tenke på det så la det ligge død.

Om en person skriver til meg hele tiden så går jeg lei. føler at folk henger på meg liksom. Ta og ikke skriv på en hel dag og se om han tar initiativet til og skrive :)

Endret av Darkrobin27
  • Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar folkens.. setter pris på det! 

Da sier jeg meg ferdig med å unnskylde.. men det er ikke akkurat slik at han er den som skriver til meg akkurat nå. Men han svarer med en gang jeg har skrevet. Burde jeg bare la tlf ligge, og ikke skrive til ham på en stund? Føler meg så masete nå.. ikke gøy 😕 

ts

Du kan jo ta to dager der du ikke skriver til han, uten at du nødvendigvis skal trekke deg unna heller.

Anonymkode: 066b8...b12

• Liker 1
Skrevet

Bare vær deg selv. Og ja mas mindre på han. 

Ikke la han se den siden der av deg igjen. 

Anonymkode: 463db...15b

• Liker 1
Skrevet

Ikke snakke mer om det. Legg det bak deg.
Hadde daten nevnt det flere ganger, hadde det vært Hejda

Anonymkode: 29b13...131

Skrevet

Tusen Takk dere!

Dette hjalp ihvertfall litt! Kanskje jeg klarer å sove litt bedre inatt 😅:) skal la være å skrive til ham imorgen. Var bare redd han kanskje ville se på det som om jeg ikke brydde meg, men føler meg litt tryggere nå som jeg har fått litt bekreftet at jeg ikke kan gjøre så mye mer enn det jeg allerede har gjort. 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...