AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Veit ikke om detta er riktig tråd men prøver fordet. Jeg sliter veldig med søvn og er tom for sovetabletter. Jeg var i skapet og lette, og fant Altrax 25mg Hydroxyzine, som min døde far brukte før. Kan jeg bli straffet for å ta en sovetablett fra det brettet? Er det lov? Prøvd Altarax mot søvn før, men har ikke resept på det. Hvis polti finner det ut for eksempel? Får noia. Anonymkode: ec55b...da5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 Livstids fengsel uten mulighet for løslatelse. Anbefales Mao ikke Anonymkode: a31da...0c9
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Det heter vel Atarax? Og er en gammel antihistaminer som brukes for innsovning. Nei, du straffes ikke for det. Men om det hjelper er en annen sak. Er mildt beroligende og søvndyssende, brukes en del i psykiatrien til pasienter på avvenning av alkohol når de får abstinenser. Anonymkode: 02fc1...f99 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 Det er ikke lov, men om du vil bli straffet for det tviler jeg på. Jeg regner med at det er lite sannsynlig at noen finner det ut uansett? Men hvorfor er du tom for sovetabletter? Ville heller klart meg uten en dag og hentet ut fra egen resept i morgen. Eventuelt kontaktet fastlege på mandag dersom problemet er at du har brukt opp resepten. Anonymkode: 02cc7...59e
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det heter vel Atarax? Og er en gammel antihistaminer som brukes for innsovning. Nei, du straffes ikke for det. Men om det hjelper er en annen sak. Er mildt beroligende og søvndyssende, brukes en del i psykiatrien til pasienter på avvenning av alkohol når de får abstinenser. Anonymkode: 02fc1...f99 Hehe ja heter Atarax. gikk litt fort i svingene her:-) Takk for svar! Anonymkode: ec55b...da5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #6 Skrevet 30. august 2019 Du tar IKKE medisiner som er skrevet ut til andre. Tråden din er derfor rapportert. Anonymkode: fe406...82d
_popcorn_ Skrevet 31. august 2019 #7 Skrevet 31. august 2019 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen _popcorn_, moderator 1
Anbefalte innlegg