AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Har lenge tenkt til å begynne og skrive dagbok for å lette litt på alt som skjer i hodet mitt, problemet er bare at jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Dere som skriver dagbok, hvor mye utleverer dere til dagboken, hvor gjemmer dere den osv? Anonymkode: 8089b...ade
Silva Pluvialis Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 Skriver det som faller meg inn, faktisk hele livshistorien min 😊 Bor alene så har dagbøkene i bokhylla.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Jeg skriver det som faller meg inn, som oftest så skriver jeg etter timen hos psykologen min og da blir det om det vi har snakket om. Klarer ikke å skrive for hånd lengre, så her er det Macen som er dagboken min. Startet å skrive som tenåring etter å ha lest Anne Franks dagbok, og siden har jeg alltid startet et inn legg med Kjære dagbok + dagens dato. Anonymkode: bca0c...3c4
Purple_Pixiedust Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 Jeg skriver det som faller meg inn. Om hvordan jeg føler meg, hva jeg har gjort den/de siste dagene og hva slags tanker jeg sliter med.
Gjest Familytree Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 (endret) Jeg skriver dikt og historier, siden i går tenker jeg å skrive en selvbiografi og sende den bort til noen. Eller slette den, jeg vet ikke. Det gjemmer jeg i mobiltelefonen Endret 1. september 2019 av Familytree
The Kitten Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 Skriver ikke nå lenger, men skrev en del da jeg var yngre. Lagde et hemmelig spåk. Dvs jeg listet opp alfabetet og byttet om vokalene og konsonantene så A ble I og J ble N f.eks. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå