Gå til innhold

Pedofil mann jobber med barn

Fremhevede innlegg

Gjest Familytree
Skrevet

Hvordan vet du så mye om oppførselen hans? Du bør samle bevis og vis foreldrene. Ingen kommer til å tro deg hvis du ikke kan bevise dette. Noen student innrømmet at han tok upassende kontakt med hun? Finn bevisene, men ikke plasser deg i farlige situasjoner. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare ta det opp med den personen det gjelder- si at du vet og be ham om å backe unna. Hva er det verste som kan skje liksom...

Anonymkode: 379a2...221

Skrevet
Akkurat nå, Augustotejerina skrev:

Hvordan vet du så mye om oppførselen hans? Du bør samle bevis og vis foreldrene. Ingen kommer til å tro deg hvis du ikke kan bevise dette. Noen student innrømmet at han tok upassende kontakt med hun? Finn bevisene, men ikke plasser deg i farlige situasjoner. 

Jeg er "offeret" derfor vet jeg og har dommen som bevis. 

Hvordan jeg vet så mye om oppførselen hans nå er fordi han har offentlig gruppe innen idrettsgrenen hvor han deler bilder og oppdateringer. I tillegg er han deltaking i media og gir intervjuer innimellom. Et enkelt søk på han så er det ganske tydelig. Så det var en i en avis som reagerte på intervjuet hans. Men det holder liksom ikke. 

Ts

Anonymkode: 9fa65...345

• Liker 9
Skrevet

På dette området er USA langt foran oss. 

Gi oss et hint om hvem han er, ts. 

Anonymkode: 3721d...ccc

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Oisann skrev:

Start med foresatte. Det er utrolig hvor mye som kan skje hvis en gjeng foreldre gjenger seg sammen. 

Det er sant. Men for å få en effekt så må jeg nok nå litt flere. Det er nok snakk om mange mange tusener av foresatte og mange klubber, og noen har han vel bedre kontakt med enn andre av barna. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På dette området er USA langt foran oss. 

Gi oss et hint om hvem han er, ts. 

Anonymkode: 3721d...ccc

Vi trenger helt klart en ny lov som beskytter barns våres bedre. 

Ts 

• Liker 3
Gjest Familytree
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er "offeret" derfor vet jeg og har dommen som bevis. 

Hvordan jeg vet så mye om oppførselen hans nå er fordi han har offentlig gruppe innen idrettsgrenen hvor han deler bilder og oppdateringer. I tillegg er han deltaking i media og gir intervjuer innimellom. Et enkelt søk på han så er det ganske tydelig. Så det var en i en avis som reagerte på intervjuet hans. Men det holder liksom ikke. 

Ts

Jeg er veldig lei meg for det som skjedde, og håper at mannen står bak stolpene veldig snart

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo bare ta det opp med den personen det gjelder- si at du vet og be ham om å backe unna. Hva er det verste som kan skje liksom...

Anonymkode: 379a2...221

Det har ingen hensikt. Han gjør alt for å være rundt barn, han kan tydeligvis nok om lovverket og han bryr seg nok lite om jeg sier noe til han. Han stikker avgårde hvis han hadde sett meg. 

Jeg tror heller ikke jeg ønsker å møte han, det å prøve å stoppe han er nok belastning for meg, noe jeg gjør for å unngå at det blir fler ofre. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde snakket med politiet først. 

Anonymkode: 84e3e...304

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Desverre. Han jobber som frilanser og idrettsforbundet har ingen hjemmel til å hente politiattest. Politiet har ikke gjort noe, men jeg har hørt de følger med på han. Med det hjelper desverre lite. 

Og hvorfor skulle jeg finne på noe slik? 🤔 

Ts

politiet har ikke gjort noe fordi de ikke ser på ham som en trussel. Det er faktisk mulig å være pedofil uten å bryte loven eller oppføre seg uanstendig.

så har vi også krakilske politiske korrekte kvinner som bruker pedofil kortet hele tiden, nesten like oppbrukt som rasisme kortet

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du da så gjort videre for å få en stopper på dette?

Tror ikke det er innafor reglene til KG å svare ærlig på dette...

BTDT. X  2

a.

Endret av Sliten&kjørt52
  • Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde snakket med politiet først. 

Anonymkode: 84e3e...304

Det har jeg gjort. 

Skrevet
4 timer siden, marry84 skrev:

politiet har ikke gjort noe fordi de ikke ser på ham som en trussel. Det er faktisk mulig å være pedofil uten å bryte loven eller oppføre seg uanstendig.

så har vi også krakilske politiske korrekte kvinner som bruker pedofil kortet hele tiden, nesten like oppbrukt som rasisme kortet

Han er allerede dømt minst en gang. Når han er såpass aktiv med barn er det stor fare for at det gjentar seg. Jeg bruker aldri pedofil "kortet" på noen som ikke er dømt for det. 

Ts

• Liker 6
Skrevet

Er det du som har kontaktet politiet tidligere ang. han eller er det andre som har gjort dette? Ville uansett prøvd å gå til politiet en gang til og forklart saken på nytt og spurt om det ikke er noe de kan gjøre. Si gjerne også at siden det har blitt varslet om dette flere ganger over mange år og det ikke har blitt gjort noe så vurderer du å "ta saken i egne hender" og ønsker råd om hvordan du best mulig skal gå frem for å gjøre dette. 

Anonymkode: c9a6a...da5

Skrevet

Fy f... Er mamma til tre barn, og hadde klikket om denne personen var i nærheten og tok bilder av de!! 

Det er bra du gjør noe med dette! Og så grusomt at du har blitt utsatt :( 

Anonymkode: 2bfef...c43

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det du som har kontaktet politiet tidligere ang. han eller er det andre som har gjort dette? Ville uansett prøvd å gå til politiet en gang til og forklart saken på nytt og spurt om det ikke er noe de kan gjøre. Si gjerne også at siden det har blitt varslet om dette flere ganger over mange år og det ikke har blitt gjort noe så vurderer du å "ta saken i egne hender" og ønsker råd om hvordan du best mulig skal gå frem for å gjøre dette. 

Om andre har gjort det vet jeg ikke. Jeg har kontaktet politiet flere ganger. Jeg tviler også på at politiet vil gi meg råd om hvordan jeg kan ta det i egne hender på best mulig måte. Jeg hadde nok bare blitt fortalt at jeg ikke må gjøre noe, men takk for råd. 

Ts 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy f... Er mamma til tre barn, og hadde klikket om denne personen var i nærheten og tok bilder av de!! 

Det er bra du gjør noe med dette! Og så grusomt at du har blitt utsatt :( 

Anonymkode: 2bfef...c43

Takk for omtanken ❤️

For de som ikke vet hva han har gjort ser han bare ut som en engasjert overvektig fotograf uten venner og særlig liv utenom fotograferingen, som er høflig og "snill" utad. 

Det er leit at jeg må ta tak i dette på egenhånd da idrettsforbundet og politiet ikke gjør noe/"kan" gjøre noe. Det bør ikke være min oppgave, men det er vel såpass stort problem i idretten og generelt at dette bare blir en "fille" sak.

Det krever så lite fra politiet og idrettsforbundet å gjøre noe, men krever mye av meg. Det er ikke riktig ovenfor hverken meg eller alle disse barna. Jeg er sikker på at om noen år hvis dette fortsetter kan vi lese om en grusom overgrepssak i media igjen. Jeg skal selvsagt gjøre det jeg kan for å stoppe dette. 

• Liker 3
Skrevet

Siden ikke du kjenner noen foreldre er det enkleste å ta kontakt med lokale medier, og kanskje NRKs lokale avdeling. Der er det størst sjanse for at de lager en sak om det slik at flere blir oppmerksomme. Send med kopi av dommen.

Anonymkode: 98dd5...f07

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om andre har gjort det vet jeg ikke. Jeg har kontaktet politiet flere ganger. Jeg tviler også på at politiet vil gi meg råd om hvordan jeg kan ta det i egne hender på best mulig måte. Jeg hadde nok bare blitt fortalt at jeg ikke må gjøre noe, men takk for råd. 

Ts 

Hva sa politiet når du kontaktet dem da? Er skremmende at de ikke gjør noe med det. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva sa politiet når du kontaktet dem da? Er skremmende at de ikke gjør noe med det. 

De har sagt at de tar tak i det. Den siste gangen så ble mailen min sendt videre høyere opp i systemet og de skulle ta tak i det da også. Jeg har hørt rykter om at de følger tett med han, men det aner jeg ikke om er sant desverre. Jeg får kun korte svar med lite informasjon. 

Ja det er skremmende. Lovverket burde endres. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...