AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #21 Skrevet 31. august 2019 Ufrivillig ja-menneske. Fordi jeg føler at folk nærmest klikker av et nei. Rart å tenke på at jeg var den som sa NEI før. Det går gjerne motsatte veien. Lol. Men jeg skjønte ikke at det skulle bli vanskeligere å si nei, jo eldre du blir, fordi jeg trodde at ettersom man ble eldre at man slapp mer og mer av de overfladiske tingene. At de var såpass ‘innkjørt’ at jeg slipper å måtte oppdra. Jeg skjønner at alle har lyst til å bli bedre. De fleste vil også ha mer penger. Spise bedre. Føle seg bedre. Det er nesten som at det er ‘vitenskap’ i våre dager. Helt enkle ting. Har i alle fall blitt sånn. Hvis noen spør deg tilstrekkelig mange nok ganger om du trenger hjelp til å gå på do, begynner du faktisk å tro på det. Men jeg visste aldri hvordan jeg skulle løse en så pinlig situasjon. Syntes det var pinligere for den andre. Dette er selvsagt gjemt bak gode intensjoner, men hvor gode er intensjonene når det nærmest er slik: huff, kjedelig å være så feit som du er, føler med deg. Oki takk for den, liksom.. mer irriterende at folk helt oppriktig mener at de har kapasiteten man gjerne har (om noen) etter å ha kjent noen i minst 5 år, på 5 minutter. Er de dumme som brød? Det er flaut. Det er som at jeg skal gå sykepleierskolen på 2 uker fordi jeg er meg, liksom. Et unntak. Ferdig med det, lissom... Anonymkode: 1ad01...03e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå