AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Jeg har flere ganger forsøkt å bruke analdusj, men jeg tror jeg gjør noe feil.... Det som skjer er at alt virker ok når jeg er ferdig, men etter en liten stund (kan være fra 1 time til flere etter skyllingen) må jeg på toalettet og da kommer det plutselig mere vann ut... SÅ hvor langt inn skal jeg putte den? Hvor mye vann skal jeg bruke? Er det best å stå/sitte/ligge? Hvor lenge skal jeg holde vannet inne? Anonymkode: e1f6e...357
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 Siden du publiserer dette i kropp og helse, er det et medisinsk hjelpemiddel du bruker for en sykdom? Da vil jeg tro du kan få opplæring i bruk av det helsepersonellet du har fått denne fra, på samme måte som at de som har stomi får hjelp av stomisykepleier. Anonymkode: 0b1b4...f12 1
Djungelvrål Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Hvorfor skal tykktarmen skylles? Den er selvrensende. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 Ingen skyller den ts. Anonymkode: 1e6d4...ab4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 Skal man begynne å skylle seg innvendig også nå. Det er ingenting som heter detox, eller innvendig rensing. Anonymkode: 47338...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #6 Skrevet 30. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere ganger forsøkt å bruke analdusj, men jeg tror jeg gjør noe feil.... Det som skjer er at alt virker ok når jeg er ferdig, men etter en liten stund (kan være fra 1 time til flere etter skyllingen) må jeg på toalettet og da kommer det plutselig mere vann ut... SÅ hvor langt inn skal jeg putte den? Hvor mye vann skal jeg bruke? Er det best å stå/sitte/ligge? Hvor lenge skal jeg holde vannet inne? Anonymkode: e1f6e...357 Jeg har kun brukt det en gang, og det er noen år siden, men skal prøve å forklare så godt jeg kan. TMI, så les kun om du tåler litt. Ikke ta den så langt inn. Det er nok med et par cm innenfor analåpningen, kanskje litt til. Regner med at du skal rengjøre pga analsex. Du kan så klart ta den lengre inn om du vil, men jeg gjorde ikke det (og det ble ikke noe bæsj eller uhell under analsexen). Fyll ballongen med en del vann og pass på at vannet er lunkent, helst litt varmt men ikke for varmt. Jeg brukte vanlig lunkent vann og det var for kaldt, var helt jævlig å sprute det oppi der bak, hehe. Jeg sto med ene foten på toalettet og andre på gulvet. Finn den måten du syns er best. Vannet trenger du ikke holde inne i det hele tatt, bare sprut oppi vann, sett deg på do og trykk det ut igjen. Gjenta. Trykk godt og lenge så du er sikker på at alt vannet kommer ut. Høres ut som du spruter for mye vann oppi ettersom det kommer mer senere. Det gikk helt fint første gangen jeg prøvde det, men etter analsexen kom det bæsj når jeg skulle trykke ut sæden på do. Husk at når man praktiserer analsex så kan det resultere i at han får bæsj på pikken eller at det kommer noe ut mens dere holder på. Det er slikt man må regne med når man blir pult der bak. Om man sliter med treg mage osv så er det stor fare for at det kan skje. En tarm er aldri gullende ren innvendig. Lykke til Anonymkode: 82194...48f
Fjaselina Skrevet 30. august 2019 #7 Skrevet 30. august 2019 Klart mange brukar analdusj før analt samleie. Du bør skylle med moderate mengder vatn, heller gå for fleire skyllerunder. Dersom du brukar for mykje vatn, vil der virke reint med det samme, men etter nokre timar er der påfyll frå øvre område, etter at det har blitt skylt vatn "for langt" oppover. Skyll gjerne ei stund før samleie, så rekk du å gå på do ein ekstra gong. Det ligg gjerne igjen litt vatn.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #8 Skrevet 31. august 2019 10 timer siden, Fjaselina skrev: Klart mange brukar analdusj før analt samleie. Du bør skylle med moderate mengder vatn, heller gå for fleire skyllerunder. Dersom du brukar for mykje vatn, vil der virke reint med det samme, men etter nokre timar er der påfyll frå øvre område, etter at det har blitt skylt vatn "for langt" oppover. Skyll gjerne ei stund før samleie, så rekk du å gå på do ein ekstra gong. Det ligg gjerne igjen litt vatn. Ehh nei, det er ikke klart. Vil han ha pikken der får han regne med bæsj, synes ikke synd på fyren Anonymkode: 1e6d4...ab4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #9 Skrevet 31. august 2019 Når jeg hører ordet analdusj, så tenker jeg automatisk på diaré. Anonymkode: 9a60e...cd0
Nuka Skrevet 31. august 2019 #10 Skrevet 31. august 2019 Det er nok som flere skriver at det enten ikke ble brukt lang nok tid etter skylling så alt kom ut eller at du brukte litt for mye vann. Lykke til neste gang uansett om du skal ha analsex (som forsåvidt er ganske vanlig, men enda tabubelagt for mange) eller det er av medisinsk årsak 😊
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #11 Skrevet 31. august 2019 Jeg skrudde av dusjhodet. Skylte så jeg kjente det kom inn, så fylte litt opp, gikk på do og gjorde det samme igjen 3 ganger eller noe til vannet som kom ut ble rent. Dette er noe jeg gjorde kjempe sjeldent, anbefales ikke ofte. Men funket bra, aldri fått noen klager angående rester etter analsex. Anonymkode: ee7c5...003
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #12 Skrevet 31. august 2019 Du skal ikke spyle innsiden rasstutten men utsiden, stapper du toalettpapiret inn i kaviarstjærna også?. Anonymkode: 2af8a...c15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå