Gå til innhold

Drømmer, sorg og savn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 26 år som mistet min eneste bestevenn, og den trygge person nemlig mamma av kreft. Derfor har livet mitt endret seg drastisk etter det, og kjenner på sorgen og savnet hver dag. 

I natt skjedde det noe spesielt siden jeg fikk nærkontakt med henne. Jeg kunne holde rundt, og klemme henne så bare det. Likevel var jeg litt skeptisk, så derfor var jeg litt skeptisk at jeg holdt meg litt i bakgrunnen. Fordi jeg er alltid så redd for hun alltid skal forlate meg igjen. Jeg har mye drømmer om mamma, men det har ikke vært denne nærkontakten av masse klemmer der jeg aldri vil slippe henne. 

Andre som har opplevd det? 

Anonymkode: ac8c7...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke det, men skulle ønske jeg fikk det. Jeg er på din alder og mistet selv min kjære mamma nå nylig. 

Ønsker bare å gi deg en klem og be for at du kommer deg igjennom dette her. Sliter mye selv, men er bare nødt til å komme meg igjennom sorgen :hug:

Anonymkode: 5c877...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Mistet mamma for ett par år siden. Drømmer av og til at jeg hører stemmen hennes. Hun sier "hei jenta mi" "jeg er glad i deg" ikke noe mer enn det. føles så ekte, nesten skummelt. Men har hjulpet meg igjennom sorgen ❤️

Anonymkode: 3e795...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...