Gå til innhold

Hvorfor stemmer alltid det negative?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv om jeg ikke svarer når jeg er interessert, så mener de fleste venninne mine at han gav opp for lett. Vi tekstet i 2 år, ikke hver dag selvfølgelig, men vi ofte og jeg ville ikke treffe han. pga jeg føler meg gammel (29) og lav utdannelse og veldig dum. 
Likevel så mener venninnene at han lot meg gå for lett. Hvordan skal en mann være når han virkelig lker en dame? ikke gi seg ila 5 år? 

Anonymkode: 03af4...f9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om jeg ikke svarer når jeg er interessert, så mener de fleste venninne mine at han gav opp for lett. Vi tekstet i 2 år, ikke hver dag selvfølgelig, men vi ofte og jeg ville ikke treffe han. pga jeg føler meg gammel (29) og lav utdannelse og veldig dum. 
Likevel så mener venninnene at han lot meg gå for lett. Hvordan skal en mann være når han virkelig lker en dame? ikke gi seg ila 5 år? 

Når man må hjelpe TS med å forstå hva saken hennes egentlig dreier seg om.

Anonymkode: 7e823...696

• Liker 2
Skrevet

Dette ga ingen mening. 

Skrevet

429 posten om dette....... Move on. Ja det var dumt av deg å være kald mot han i to år, klart han ikke gidder å prøve mere da! De fleste gir opp etter max to måneder! Men glem han for nå er det for sent og han er lykkelig med en annen dame. 

Anonymkode: 2b9b6...185

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

429 posten om dette....... Move on. Ja det var dumt av deg å være kald mot han i to år, klart han ikke gidder å prøve mere da! De fleste gir opp etter max to måneder! Men glem han for nå er det for sent og han er lykkelig med en annen dame. 

Har ikke sett noe til noen ny dame, men jeg gidder ikke la vær pga ny dame

Skrevet

Nei, han lot deg ikke gå for lett. Om noe, var det du som holdt ham på pinebenken for lenge.

Så til påstandene dine om deg selv...

1. Du er 29 år? Ja, da er jo hele livet ditt over! Gamlehjemmet neste!

2. Hva er din høyeste fullførte utdannelse?

3. Har du tatt en ordentlig IQ-test?

Spørsmålet er egentlig ikke hvordan en mann skal være når han liker ei dame, i dette tilfellet er det kanskje du som må lære hvordan du skal oppføre deg når du liker en mann.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett noe til noen ny dame, men jeg gidder ikke la vær pga ny dame

Nei. Men da ser du da. Det er du som skaper det negative om du ikke gidder å la vær å sjekke opp en mann som har dame. 
Verden brenner, dommedag kommer, og du kommer til å brenne ned med verden så kan du sitte i helvete å klage på hvor negativt det er der og ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...