Gå til innhold

oppkjøring på mandag

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

blir og stå med glans :) 

JA Jøss ...

a.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne personen lurer deg. Om man stopper før fotgjengerfeltet har man ikke oversikt over den kryssende veien. Man har ikke god nok sikt til sidene. Det riktige her er å bremse kraftig ned, til nesten gangfart, og rulle sakte ut med foten klar på bremsen, mens du får oversikt og evn kan fortsette videre på veien over krysset. 

Anonymkode: 2fce6...e70

Tusen takk! Faren min sa det samme men måtte ha en "confirm"

For jeg trur ikke selve sensoren blir glad om jeg stopper mitt på fotgjengerfeltet for og se om det kommer biler :P

Anonymkode: 99fce...112

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Anony 99fce...112

Anonym 99fce...112

Lære deg å lese...  🤣

a.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faren min sa det samme men måtte ha en "confirm"

For jeg trur ikke selve sensoren blir glad om jeg stopper mitt på fotgjengerfeltet for og se om det kommer biler :P

OG Lære deg å skrive, -og Kjøre og... Er jo lenge til Mandag. ...

a.

Skrevet
5 minutter siden, Sliten&kjørt52 said:

OG Lære deg å skrive, -og Kjøre og... Er jo lenge til Mandag. ...

a.

Hva er det du egentlig ikke forstår?  

Jeg er klar over det du sier, med at man skal ha rolig fart, og stoppe for fotgjengere, den er jeg enig i og har ingen problemer med.

Det jeg spør om er om jeg kan gå litt over på fotgjengerfeltet for og få oversikt der sikten er blokkert for og se om det kommer bil eller ikke sånn at jeg kan fortsette.. Håper på at du faktisk kan lese og forstå dette nå istedent for og lage usaklig diskusjoner :)

Skrevet

Fikk svar ifra en kompis, takk for hjelpen folks!

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk svar ifra en kompis, takk for hjelpen folks!

😂

a.

Skrevet

Hadde oppkjøring for noen uker siden hvor jeg var innom sentrum og ventet på min tur til å kjøre til venstre i et kryss og sto litt over fotgjengerfeltet mens jeg ventet pga dårlig sikt. Kom en fotgjenger gående noen meter unna idet jeg kjørte videre, som i teorien kunne blitt sluppet forbi men måtte gått rundt bilen. Var sikker på at jeg strøk pga dette, men besto faktisk og sensor så ikke problemet med fotgjengeren fra siden. Kommenterte bare at jeg kunne ha gitt signal til bilen imot om at han kunne kjøre først.

Anonymkode: 0fe33...ad1

• Liker 1
Skrevet

Jeg spurte kjørelærern min om dette, hun sa det viktigste er å få oversikt, så pass på at fotgjengerfeltet er klart, så er det bare å smyge over dersom det er nødvendig

Anonymkode: 80f8a...17a

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg spurte kjørelærern min om dette, hun sa det viktigste er å få oversikt, så pass på at fotgjengerfeltet er klart, så er det bare å smyge over dersom det er nødvendig

tusen hjertelig!!!! 😄

Skrevet
På 2.9.2019 den 12.29, AnonymBruker skrev:

tusen hjertelig!!!! 😄

Bare hyggelig,  hvordan gikk det med deg?

Skrevet

Besto med glans :) Lagde en tråd igår om dette :) Så ut som at Sliten&kjørt ble eid siden han mente jeg ikke kom til og bestå ;) Fikk mye skryt fra sensor :) har kjørt en del idag og igår og er utrolig forfriskende 😃

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Besto med glans :) Lagde en tråd igår om dette :) Så ut som at Sliten&kjørt ble eid siden han mente jeg ikke kom til og bestå ;) Fikk mye skryt fra sensor :) har kjørt en del idag og igår og er utrolig forfriskende 😃

Gratulerer så mye! Håper det går bra med meg også :)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Gratulerer så mye! Håper det går bra med meg også :)

Det gjør det helt sikkert :) jeg hadde litt problemer med handbrekke på bilen(elektrisk) den ville ikke av fordi jeg er ikke vant med de nye elektriske duppedingsene, men det gikk greit til slutt.

Bare vær ops på og se på farta og vær obs på speilen, jeg så i speilene vært 15-30 sekund for og være sikker :)

Skrevet
På 30.8.2019 den 1.47, AnonymBruker skrev:

I det jeg har fått vite av folk er at man ikke skal stoppe på et fotgjengerfelt,Men når man kommer her så er det ganske vanskelig og se til venstre pågrunn av huset.

Har man lov og stoppe på fotgjengeroverfeltet for og få oversikt om det ikke er personer som skal over?

Serr, du hadde ikke hatt lappen nå, uten å klarert nevnte kryss uten å følge paragraf 3 i vegtrafikkloven i gangfelt, og samtidig skaffe deg oversikt i kryss. Hva skulle du gjort, -stått foran gangfeltet til byggene som hindret sikt ble revet...

Jeg svarte...

Hvordan skal du klarere ett kryss det er umulig å klarere, -uten å krype ut i \ over Zebra-stripene...

Hvem ble ¨¨eid¨¨ 

a.

Skrevet
32 minutter siden, Sliten&kjørt52 said:

Serr, du hadde ikke hatt lappen nå, uten å klarert nevnte kryss uten å følge paragraf 3 i vegtrafikkloven i gangfelt, og samtidig skaffe deg oversikt i kryss. Hva skulle du gjort, -stått foran gangfeltet til byggene som hindret sikt ble revet...

Jeg svarte...

Hvordan skal du klarere ett kryss det er umulig å klarere, -uten å krype ut i \ over Zebra-stripene...

Hvem ble ¨¨eid¨¨ 

a.

Du satt jo og snakket drit til meg hele tiden på tråden, selv om jeg prøvde og holde en seriøs samtale med deg, men ble latterliggjort, Nå er det snakk om at alle i tråden faktisk klarte og hjelpe meg. Eneste du kommer er med de paragrafene, noe jeg ikke spurte om. Ja, man skal være aktpågivende og varsom, men det var ikke spørsmålet mitt. Hadde du faktisk svart meg på en bedre måte så hadde jeg blitt evig takknemlig. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...