AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Hei. Jeg er kvinne på 30 år og har opplevd å bli forelsket flere ganger. Vært i et langt forhold på 1 år, ellers kortvarige forhold. Har dessverre også hatt to tunge kjærlighetssorger som jeg brukte måneder/år på å komme meg over. De fleste menn har behandlet meg bra, men hadde dessverre ikke de rette følelsene for meg. Nå har jeg møtt en ny som jeg har vært på 4 dater med, ikke hatt sex. Han virker som en snill mann og vi har like interesser og snakker fint sammen, og han virker interessert. Problemet er at jeg har en dårlig følelse, og jeg vet ikke hvorfor, ikke noe objektivt galt med han. Føler meg stresset/uvel etter å ha vært med han, og har egentlig litt lyst å avvise han. Men så vet jeg ikke hva som er grunnen, om jeg faktisk ikke er interessert eller om jeg kan bli det etter hvert hvis jeg blir mer trygg på han. Så har jeg jo veldig lyst på kjæreste og barn etter hvert, og mulig det spiller inn som gjør at jeg ikke skjønner hva jeg vil. Tidligere har det vært litt varierende hvor fort jeg blir interessert, hatt noe av de samme dårlige følelsene i starten men de har forsvunnet raskere enn 4 dater. Noen som har vært i liknende situasjon? Burde jeg droppe han eller gi det flere sjanser? Redd for å ende opp alene, hvis jeg "gambler" på at jeg en dag vil møte noen jeg virkelig blir interessert i. Hilsen litt fortvilet Anonymkode: e2c98...7d0
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Om det er sånn fu føler deg så hadde jeg dratt, forklart han at jeg ikke føler at han er den rette eller ikke kan se for deg at dere blir sammen.. det kommer en ny og bedre mann som du ikke får disse følelsene av og da er han den rette. Ikke bruk tiden din på å gamble med en du er usikker på Anonymkode: 1927a...aac 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Stol på magefølelsen og intuisjonen! Når du får så dårlig energi vibber fra han så er det en advarsel! Han kan virke fin på date, men kanskje sitte å tenke på hvordan han manipulerer deg for å få deg til sengs før han kaster deg igjen, eller slå deg når du tror det er han du skal gifte deg med. Anonymkode: 60b04...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 Jeg har erfart at man bør stole på magefølelsen. Om jeg hadde vært flinkere til det i starten kunne det spart meg for mye negativt senere. Så jeg ville nok avsluttet det om jeg var deg. Anonymkode: 49918...d58 1
Teethgrinding Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 Bruk magefølelsen. Det er ofte noe i den!
Gjest Chroma Skrevet 30. august 2019 #6 Skrevet 30. august 2019 Jeg skulle ønske jeg hadde stolt mer på magefølelsen min, så det anbefaler jeg deg å gjøre. Den stemmer ofte.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #7 Skrevet 30. august 2019 Stol på magefølelsen. Det gjorde ikke jeg i begynnelsen og han var både psykopat og løy på alderen (utga seg for å være ti år yngre) og utnytta meg økonomisk og på andre måter. Anonymkode: cb312...4ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå