Gå til innhold

Alt for Norge 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mandag kl. 20:30 på TvNorge.

Hvem skal se?

Foreslår å holde denne tråden spoilerfri, noe som vil si at vi følger de ordinære Tv-sendingene,  ikke når episodene blir sluppet på nett.

Anonymkode: 446fe...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de endret reglene i år, eller er det det samme programmet som sendes på repeat (men med nye deltagere)? 

Anonymkode: 0fd0a...09a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med å se når jeg har tid og mulighet, jeg så den første episoden som gikk på mandag som var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Regner med å se når jeg har tid og mulighet, jeg så den første episoden som gikk på mandag som var. 

Jeg trodde første episode begynte nå førstkommende mandag, men det er visst episode 2 som du sier, hehe.

Anonymkode: 446fe...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde første episode begynte nå førstkommende mandag, men det er visst episode 2 som du sier, hehe.

Anonymkode: 446fe...b6d

Det er nok det ja, men om de gjør som alle de andre gangene så kommer nok den første episoden i reprise først, og deretter andre episode. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk ikke klar over at det ble produsert enda flere sesonger av dette opplegget.

Jeg gikk egentlig lei av hele denne greia for flere år siden. Deltakerne er vel stort sett en gjeng som begynner å gråte for hver minste lille ting. Omtrent som noen tretten år gamle jenter som nesten har fått ett lite glimt av Justin Bieber.

Anonymkode: 3051f...e84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.8.2019 den 15.37, AnonymBruker skrev:

Har de endret reglene i år, eller er det det samme programmet som sendes på repeat (men med nye deltagere)? 

Anonymkode: 0fd0a...09a

Det er mye det samme foreløpig (etter kun 2 episoder), men jeg tror det er en liten endring i reglene: En av deltakerne på det laget som vinner den ukentlige konkurransen vil få lov til å besøke stedet der familien kommer fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes en av deltakerne, Mark tror jeg han heter, minner meg om Herodes Falsk da han fortsatt hadde hår på hodet. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, nå høres jeg sikkert fæl ut, men i går kveld når de presenterte hu ene blonde norsk-amerikaneren, så var hun en kunstner og rapper. **kunstner**..! bildene så ut som en 8-åring hadde tegnet og malet :P Jeg har en kompis som er kunstner innen maling og skulptur, han ble fornærmet :P
Jeg tror ikke folk i kretsene hennes tør å si til henne at ''Kunsten'' hennes er ræva, og hører inne på veggen i barnehager :'D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg gidder ikke se på det lenger, det er jo bare grining nå for tiden.

De griner jo for alt mulig, de ser en bygning de begynner å grine, de ser et tre på eiendommen familien bodde de begynner å grine.

 

Mulig jeg husker feil, men jeg mener at det ikke var så mye grining blant deltakerne da hun Henriette Bruusgaard
var programleder. Litt var det men ikke så ille som det har vært med han mannlige programlederen som jeg ikke husker navnet på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.9.2019 den 15.16, Ensomlama skrev:

Det er faktisk mindre grining synes jeg egentlig   . 

Det ble nå mye grining i mandagens episode. Har ikke sett maken noen gang. Følelsene tok visst helt overhånd da en av deltakerne fikk besøke slektsgården.  😭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, NordicViking skrev:

Det ble nå mye grining i mandagens episode. Har ikke sett maken noen gang. Følelsene tok visst helt overhånd da en av deltakerne fikk besøke slektsgården.  😭

Ja han var litt overfølsom . Men sånn sett ellers har det ikke vært så mye . Men typisk at han måtte sette i gang når jeg hadde skrevet ikke mye grining he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne sesongen virker lovende, så langt. Forrige sesong var ikke veldig bra,men denne ser ut til å ta seg opp. Synes ikke jeg blir like engasjert i deltagerne i år som tidligere år, av en eller annen grunn. Likte bedre da TvNorge sendte programmet på søndager.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns denne sesongen virker mer lovende enn forrige. Likte episoden og konkurransen om krigen. Samt den med konfirmasjon. Fjorårets hadde jo så my teite konkurranser.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt TV noen år, og derfor ikke sett, men har dere fått noen begrunnelse på hvorfor de kutta ut "Norwegian Spirit Award" som freda den personen som utmerka seg som den hjelpsomme/omsorgsfulle etc den uka? 

Anonymkode: 1b8ee...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt TV noen år, og derfor ikke sett, men har dere fått noen begrunnelse på hvorfor de kutta ut "Norwegian Spirit Award" som freda den personen som utmerka seg som den hjelpsomme/omsorgsfulle etc den uka? 

Anonymkode: 1b8ee...321

De kutta den vel ut fordi det var en tullete pris. 

Anonymkode: 67236...805

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg lurer så på hva som skjer rett etter de har gått ut av konkurransen.. blir de sendt hjem på første buss/togg og fly eller får de litt tid til å «samle seg» før de drar?

Anonymkode: 3263d...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...