Gå til innhold

Ga slipp på en nydelig dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måtte gi slipp på en nydelig dame for en stund siden men hun prøver nå å kontakte meg... Jeg har ikke svart til nå.

Hva bør jeg gjøre? Svare eller bare la det være? 

Anonymkode: bb294...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs vel på hvorfor du måtte la henne gå, og om du fortsatt er interessert i henne?

Anonymkode: b5cd4...9f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måtte gi slipp på en nydelig dame for en stund siden men hun prøver nå å kontakte meg... Jeg har ikke svart til nå.

Hva bør jeg gjøre? Svare eller bare la det være? 

Anonymkode: bb294...637

hvorfor måtte du gi slipp? og hva ønsker du videre HVIS du svarer? :)  trenger litt mer info for å kunne gi deg råd.

Anonymkode: 4d107...28d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha henne nå: svar. Hvis ikke: la det ligge. Hun fortjener ikke en ny kjærlighetssorg.

Anonymkode: b89c4...061

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs vel på hvorfor du måtte la henne gå, og om du fortsatt er interessert i henne?

Anonymkode: b5cd4...9f3

Måtte la henne gå for begges del, desverre.

Anonymkode: bb294...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bedre å la det ligge.

Anonymkode: e52f0...3d0

Må nok det. 

Anonymkode: bb294...637

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Måtte la henne gå for begges del, desverre.

Anonymkode: bb294...637

Slutt å fortell deg selv at du dumper noen for begges del. Det er bare TULL. Du dumpet henne for din egen del. Fordi du mente det var best for DEG. Hva som er best for henne, er det bare hun som vet og hun mener helt tydelig at det er å være med deg npr hun drister seg å ta kontakt etter å ha blitt dumpet: det krever MOT. Måtte bare få det der, sev om det er på siden av saken, fordi det irriterer vettet av meg å lese om folk som later som de er en slags helt for å ha dumpet noen. Det er spesielt LITE helteaktig å dumpe noen når begge stadig har følelser. 

Anonymkode: b89c4...061

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne vært hun dama faktisk, er hvertfall i samme situasjon. Jeg har blitt ghostet, håper ikke det er det du driver med for det er bare slemt. Håper du ga henne en god forklaring og avslutning før du brøt kontakten

Anonymkode: dec24...02f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg får lyst å spørre om forbokstaven i ditt navn for dette kunne vært min situasjon akkurat nå. 

Har prøvd ett par ganger å få kontakt med en jeg startet å date, men full stillhet nå. Vi hadde en kjempe fin start. Nå helt stille fra hans side. Han er også helt fantastisk, så skjønner ingenting av hva som har skjedd... 

Anonymkode: e7ee3...427

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å fortell deg selv at du dumper noen for begges del. Det er bare TULL. Du dumpet henne for din egen del. Fordi du mente det var best for DEG. Hva som er best for henne, er det bare hun som vet og hun mener helt tydelig at det er å være med deg npr hun drister seg å ta kontakt etter å ha blitt dumpet: det krever MOT. Måtte bare få det der, sev om det er på siden av saken, fordi det irriterer vettet av meg å lese om folk som later som de er en slags helt for å ha dumpet noen. Det er spesielt LITE helteaktig å dumpe noen når begge stadig har følelser. 

Anonymkode: b89c4...061

Vi snakket sammen om det. Jeg har respekt for henne og sitt. 

Anonymkode: bb294...637

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go for it. Hvem vet, kanskje hun er ute etter noe uskyldig, eller vennskapelig? Ikke sikkert hun vil ha et forhold. Jeg hadde blitt glad om min ff, hvor vi kom til felles enighet om å gi oss- kontaktet meg igjen👌

 

Anonymkode: 099c0...0d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakket sammen om det. Jeg har respekt for henne og sitt. 

Anonymkode: bb294...637

Respekt for henne og sitt? Hva betyr det? At hun er gift? Det er liksom ikke så sinnsykt mange reelle grunner for at forhold er umulig. 

Anonymkode: b89c4...061

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Respekt for henne og sitt? Hva betyr det? At hun er gift? Det er liksom ikke så sinnsykt mange reelle grunner for at forhold er umulig. 

Anonymkode: b89c4...061

Gift? 😂😂😂

Anonymkode: bb294...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gift? 😂😂😂

Anonymkode: bb294...637

Ja, f.eks. Det er liksom ikke så sinnsykt mange ting som gjør et forhold er helt umulig utover ting som at én eller begge er gift, ém holdes i husarrest i et annet land, er død eller lignende. Og du er jo sånn en sann helt som dumpet henne for begges beste, så du må jo ha hatt en inmari god grunn regner jeg med?

Anonymkode: b89c4...061

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gift? 😂😂😂

Anonymkode: bb294...637

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet? Og om du ikke er interessert i å faktisk diskurere temaet, hvorfor startet du en tråd om det på et diskusjonsforum?

Anonymkode: 9f858...0ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Måtte gi slipp på en nydelig dame for en stund siden men hun prøver nå å kontakte meg... Jeg har ikke svart til nå.

Hva bør jeg gjøre? Svare eller bare la det være? 

Anonymkode: bb294...637

Hvordan prøvde hun å kontakte deg da? sendte bare en melding?:p 

Anonymkode: 4d107...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, f.eks. Det er liksom ikke så sinnsykt mange ting som gjør et forhold er helt umulig utover ting som at én eller begge er gift, ém holdes i husarrest i et annet land, er død eller lignende. Og du er jo sånn en sann helt som dumpet henne for begges beste, så du må jo ha hatt en inmari god grunn regner jeg med?

Anonymkode: b89c4...061

Kanskje en av dem har store psykiske problemer eller er rusavhengig. 

Anonymkode: 3931e...2f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...