Gå til innhold

Er alt håpet ute for meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Haha, blir litt småflau bare av å skrive her, men jeg prøver. 

Jeg er 23 år. Dame. Livet på stell sett alderen, bil, grei økonomi, hus. Jeg har også et barn på snart 3 år hvor jeg har et ok samarbeid med faren. Jeg drikker «aldri» og fester minimalt. Mentalt frisk. Har en diagnose som gjør sex smertefult, og dette er kanskje hovedgrunnen til at jeg mister litt motet. Jeg er egentlig veldig seksuell av meg og elsker sex, så det er svært sårt. Skal nå begynne behandling etterhvert, for man KAN bli frisk. Familiekjær, godt nettverk. Jeg er en god mamma og kjæreste. Jeg er ikke på tinder eller annen arena for å møte noen. Hvordan møter man egentlig noen? Når man ikke er på tinder. Hvordan møter man noen som er seriøse, har livet på stell? Som kanskje er noen år eldre enn meg også. 

Jeg vet ikke hvor mye eller hvor utdypende jeg vil skrive, men jeg prøver så kanskje jeg får noen nyttige svar. Jeg er nok ganske komplisert av meg selv om dere sikkert tror jeg prøver å presentere en rosenrød versjon av meg selv. Jeg er utrolig følsom og sensitiv. En person som tenker mye, liker gode samtaler. Jeg er veldig lidenskapelig, og blir jeg først forelsket er jeg 100% dedikert. Trofast, ærlig. Konfliktsky, prøver å gjøre alle fornøyde. Ikke veldig interessert i å «holde meg i form» og fart og spenning😅 

Har et helt ok utseende, ikke slående vakker for alle, men kanskje for noen. 

Og ja, jeg vet jeg er ung og kommer til å møte noen. Ønsker bare høre deres ærlige meninger om det er noe av det nevnt som er dealbreakere? 

Anonymkode: bd8fc...177

Videoannonse
Annonse
Gjest Familytree
Skrevet

Det er håp for deg. Du virker som en god person, noen du kan chatte med, og det gir forholdet mye varme. Ikke tenk for mye på at du skal kjenne en person, jeg tror det allerede er noen eller flere som tenker på deg på den måten. Oppmuntre dem til å kjenne dem eller endre miljøet, føler du at rutinen din holder deg gående fra et sted til et annet? Du kan besøke andre steder og møte andre mennesker. Lykke til!😊

Skrevet

Tenk postitivt så løser alt seg😊 har tro på at du finner noen

Skrevet

Tusen takk for koselige svar. Ja, jeg får holde motet oppe😅 klem fra Ts💕

Skrevet

Du høres jo ut som en veldig bra dame da!  Jeg kjenner ikke til noen tilfeller hvor endo eller vaginisme har vært dealbreakere. Det er jo ikke noe du kan noe for selv og liker gutten deg ordentlig så er det deg han setter først og ikke understellet ditt. Med riktig behandling så kan man fint få et normalt sexliv med disse lidelsene. Vaginisme er jo også forbigående.  Og det at jenta har barn er jo heller ikke dealbreaker for en som er forelska og klar for et seriøst forhold, kanskje dealbreaker for de guttene som ikke uansett er klar for noe seriøst. 

Det beste er å treffe noen tilfeldig gjennom noe du liker eller brenner for, enten det er en gruppe aktivitet/sport/hobby, eller det er en facebook gruppe for for eksempel folk som er glad i å tegne eller er interessert i dyrevelferd (om du er det) , eller ved politisk engasjement i lokale nettverk, eller gjennom frivillig arbeid for noe du brenner for og finner gjennom Røde Kors eller frivillig.no. Røde kors har veldig god sosialisering også og kjenner flere som har fått gode venner og kjærester der :)
Kan kanskje være litt vanskelig å komme seg med på sånne grupper når du har barn, men det fins jo for eksempel foreldregrupper også hvor det av og til er single fedre med i. Ellers kan du jo prøve nettdatingsider som møteplassen.no og match.no som er hakket mer seriøse enn tinder og etter min erfaring menn som er ute etter å finne dama i sitt liv :)

Bare vær tydelig fra starten av hva du søker, og kartlegg tidlig om de er etablerte og har orden på livet og økonomien sin. I din alder er de fleste fortsatt studenter men det er lurt å spørre de hvor de ser seg selv om fem år og om de jobber ved siden av studiene for å spare til egenkapital til å kjøpe bolig eller om de bare fester bort studiepengene sine...

Anonymkode: 121bf...9f9

• Liker 2
Skrevet

Finner du den rette vil ikke noe av det du nevner ha noe å si. De du møter som ikke klarer å se forbi disse tingene er ikke noen du vil ha i livet ditt uansett tenker jeg. 

Anonymkode: 5ba51...27b

• Liker 2
Skrevet

Til TS : Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er velvillig,den misunner ikke, skryter ikke, er ikke hovmodig.Kjærligheten krenker ikke, søker ikke sitt eget, er ikke oppfarende og gjemmer ikke på det onde.Den gleder seg ikke over urett, men har sin glede i sannheten. Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt.

Treffer du den rette personen som blir glad i deg, så er dine problemer noe han kan se lett forbi. Det er ikke sikkert du finner han, kanskje han finner deg :)  Før du aner det kan dette skje, grip da sjansen og ta den. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du høres jo ut som en veldig bra dame da!  Jeg kjenner ikke til noen tilfeller hvor endo eller vaginisme har vært dealbreakere. Det er jo ikke noe du kan noe for selv og liker gutten deg ordentlig så er det deg han setter først og ikke understellet ditt. Med riktig behandling så kan man fint få et normalt sexliv med disse lidelsene. Vaginisme er jo også forbigående.  Og det at jenta har barn er jo heller ikke dealbreaker for en som er forelska og klar for et seriøst forhold, kanskje dealbreaker for de guttene som ikke uansett er klar for noe seriøst. 

Det beste er å treffe noen tilfeldig gjennom noe du liker eller brenner for, enten det er en gruppe aktivitet/sport/hobby, eller det er en facebook gruppe for for eksempel folk som er glad i å tegne eller er interessert i dyrevelferd (om du er det) , eller ved politisk engasjement i lokale nettverk, eller gjennom frivillig arbeid for noe du brenner for og finner gjennom Røde Kors eller frivillig.no. Røde kors har veldig god sosialisering også og kjenner flere som har fått gode venner og kjærester der :)
Kan kanskje være litt vanskelig å komme seg med på sånne grupper når du har barn, men det fins jo for eksempel foreldregrupper også hvor det av og til er single fedre med i. Ellers kan du jo prøve nettdatingsider som møteplassen.no og match.no som er hakket mer seriøse enn tinder og etter min erfaring menn som er ute etter å finne dama i sitt liv :)

Bare vær tydelig fra starten av hva du søker, og kartlegg tidlig om de er etablerte og har orden på livet og økonomien sin. I din alder er de fleste fortsatt studenter men det er lurt å spørre de hvor de ser seg selv om fem år og om de jobber ved siden av studiene for å spare til egenkapital til å kjøpe bolig eller om de bare fester bort studiepengene sine...

Anonymkode: 121bf...9f9

Hei. Ts her. Tusen takk for så fine svar fra dere. Det hjalp virkelig på.

angående frivillig arbeid/ grupper så har jeg egentlig lite tid til dette. Jobber mye og med skiftordning i tillegg til å være alene med barn 80% av tiden. Så hobbyer og andre fritidsaktiviteter blir det liten tid til. Derfor jeg føler sånn på det at jeg ikke kommer til å møte noen, da jeg ikke har noen arenaer der det kunne skjedd😞 Stort sett jobb og hjemme med barnet mitt. Her jeg bor er det i tillegg litt sånn at alle kjenner alle. Bor i et område utenfor en mellomstor by. Blir faktisk litt fortvila nå😅

Klem fra TS.

Skrevet (endret)

Jeg har egentlig ikke så mye å legge til det andre har sagt, men jeg vil bare gi deg skryt over alt du har fått til så ung, til og med har et lite barn, dette står det respekt av 👍

Du høres ut som ei trivelig jente som vet hva hun vil og har i hodet hva du leter etter. Kanskje han er rundt deg allerede? Se litt nøyere på omgangskretsen din eller venner til venner osv 🙂

Masse lykke til ❤️🌹

Endret av FlikkFlakk
  • Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, FlikkFlakk skrev:

Jeg har egentlig ikke så mye å legge til det andre har sagt, men jeg vil bare gi deg skryt over alt du har fått til så ung, til og med har et lite barn, dette står det respekt av 👍

Du høres ut som ei trivelig jente som vet hva hun vil og har i hodet hva du leter etter. Kanskje han er rundt deg allerede? Se litt nøyere på omgangskretsen din eller venner til venner osv 🙂

Masse lykke til ❤️🌹

I alle dager så hyggelig det var å lese svarene deres. Tusen takk, det setter jeg veldig stor pris på❤️ Jeg skal riktig nok ikke ha all æren, har fått hjelp til å komme meg inn på boligmarkedet og fått sponset førerkort av foreldre. 

Ja, det kan jo hende. Ikke meningen å problematisere absolutt alle forslagene dere kommer med altså(for det var mange gode forslag!) men de fleste venner og bekjente jeg har er på min egen alder eller ett-to år yngre enn meg. Jeg er veldig selvstendig i livet, og det man vel kan kalle en «gammel sjel» så det skal holde hardt at jeg kan matche med en fyr helt i starten av tyveårene. Klem fra Ts

Tusen takk igjen❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...