AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Har hatt en førstedate som gikk strålende! Vi snakket i 2 timer og var ikke ferdige da vi måtte gå. Men jeg er helt utslitt. Har hjemmekontor og må jobbe, men er mentalt helt kaputt og sitter bare og glor i veggen. Er glad vi har barn på hver vår kant slik at datingen ikke blir så intensiv. Hele arbeidsdagen blir jo amputert hvis jeg skal fortsette å bli helt kaputt av å prate med en mann. Jeg har ikke datet på nesten 3 år, kanskje det har noe å si for at jeg ble så sliten. Grudde meg fryktelig i forkant. Blir dere også så slitne av å date, eller er det bare meg? Anonymkode: 6ea7a...f4e
Gjest Forumhei Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Ja, mye inntrykk og man er så PÅ mentalt. Jeg var sliten flere dager ette første date, var så nervøs når jeg skulle på første date( med min kone😃😃😃) var sliten før vi hadde begynt. Er krevende mental når man legger så mye i det😅
Fiskegrateng Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 Det er et tegn på at han er psycho og energivampir. Løp!! 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 Hmmm...når du nevner det, så var jeg også utslitt på min første date. Den første etter femten frivillige år som singel. Og hvis du forelsker deg blir det enda mer slitsomt... selv kontakt på avstand blir slitsomt. Da er det slitsomt i bortimot et år... rett og slett fordi du tenker på han heke tiden. Deretter blir det sterk kjærlighet.hvor man ikke kan tenke seg å være uten han... da er det plutselig slitsomt å være alene. Hvis det er slik at det er avstand. Da tenker man mer som et team. Og alt man gjorde alene i alle år før er kjipyog slitsomt uten han... Så blir man gift... jeg er ikke helt der enda. Men har hørt rykter om at det også er litt slitsomt.... Så, ja. Man får noen faser med slitsomhet ❤ Men husker den første tiden som tappende. Husker at jeg ble så trett at jeg måtte sove mye. Lykke til med datingen. Anonymkode: 62e31...a17 3
Gjest Forumhei Skrevet 29. august 2019 #5 Skrevet 29. august 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmmm...når du nevner det, så var jeg også utslitt på min første date. Den første etter femten frivillige år som singel. Og hvis du forelsker deg blir det enda mer slitsomt... selv kontakt på avstand blir slitsomt. Da er det slitsomt i bortimot et år... rett og slett fordi du tenker på han heke tiden. Deretter blir det sterk kjærlighet.hvor man ikke kan tenke seg å være uten han... da er det plutselig slitsomt å være alene. Hvis det er slik at det er avstand. Da tenker man mer som et team. Og alt man gjorde alene i alle år før er kjipyog slitsomt uten han... Så blir man gift... jeg er ikke helt der enda. Men har hørt rykter om at det også er litt slitsomt.... Så, ja. Man får noen faser med slitsomhet ❤ Men husker den første tiden som tappende. Husker at jeg ble så trett at jeg måtte sove mye. Lykke til med datingen. Anonymkode: 62e31...a17 Mye mere givende å være gift en det er slitsomt♥️😎 , men datingfasen er noe slitsomt 😣
Egenskap Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 tviler på at har noen tanker på at du grudde deg på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 for meg virker det som at du ikke har tenkt på en mann på tre år, og plutselig har du brukt en liten tid med en mann, og han skal kun kapre deg, og du trenger ikke å tenke. Hvis han vil ha deg og du kan bare si ja. Eller hva tenkte du i det hele tatt? jeg tror du trenger å rådføre deg med dine venninner, fordi du kan bli helt tullete om en mann sluke deg opp helt og du vet rett og slett ikke enda om du i det hele tatt er forelsket? du bare venter. Trenger virkelig ikke en mann gjøre så mye for at du skal starte å tenke på han. Anonymkode: 7b5a5...53f 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #8 Skrevet 29. august 2019 Ja, det kan faktisk være totalt utmattende. Man er "på", man går og lar det gnage i underbevisstheta på forhånd, og man forbereder seg, på et vis. Ting jeg ikke ble like sliten av som et par av datene jeg har vært på, men som kan sammenlignes for min del: Muntlig eksamen, jobbintervju, stor presentasjon på jobb, å opptre på en scene. Anonymkode: 7f6b4...4fd
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #9 Skrevet 29. august 2019 Ja, enig - dating er slitsomt. Selv trenger jeg pauser og time outs i sånne perioder, men det har dessverre hendt at datingpartneren har tatt det ille opp. Jeg har derfor begynt å gi beskjed tidlig i datingfasen at jeg ikke orker for mye mas og klenging. Anonymkode: 23ece...f1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå