AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #21 Del Skrevet 29. august 2019 At apparatene ikke er satt midt i rommet, eller at yndlingsmaskina mi ikke er satt rett utenfor inngangen til guttegarderoben, noe mitt nåværende treningssenter har gjort det. Jeg har nok litt svar psyke, men elsket mitt forrige treningssenter og var der ofte, flyttet for noen måneder siden og har bare vært der et par ganger på grunn av dette Anonymkode: 958b0...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 29. august 2019 #22 Del Skrevet 29. august 2019 Det er bare å gi meg en barnevakt, en ekstra bil, samt rundt 3000 til bompenger pr måned - halvparten av dieselpengene kan jeg skaffe selv. Da skulle det være null problem å kjøre 7- 8 mil, for å trene på studio. Det finnes riktignok treningsmuligheter her mellom klokken 11 og 15, men da er jeg på jobb og det er mest for pensjonister, uføretrygdede og folk som trenger opptrening. Uansett, så klarer jeg heldigvis fint å trene uten studio. Jeg går, løper og gjør mye grovarbeid i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #23 Del Skrevet 29. august 2019 9 minutter siden, Forumhei skrev: 💪👏, er drømmen min også når vi kjøper hus, lage studio til 40-50 tusen og ofre å reise på ferie det året. Både jeg og kona er opptatt av styrketrening så holder ikke med løpemølle😎 Jeg trener med frivekter, så da trenger man ikke mer enn knebøystativ som også kan reguleres til benkpress, vektstenger, skiver, og benk. Har betalt langt mindre enn 40-50 000 for det, til tross for at det er høy kvalitet. Har hatt stativet og benken i snart ti år nå. Anonymkode: aec0f...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 29. august 2019 #24 Del Skrevet 29. august 2019 Hvor mye måtte du gi sånn ca?🤓 Holder med noe sånn for oss også, da programmene vi kjøre har hovedfokus på benk, mark, knebøy, roing og stående skulderpress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 29. august 2019 #25 Del Skrevet 29. august 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trener med frivekter, så da trenger man ikke mer enn knebøystativ som også kan reguleres til benkpress, vektstenger, skiver, og benk. Har betalt langt mindre enn 40-50 000 for det, til tross for at det er høy kvalitet. Har hatt stativet og benken i snart ti år nå. Anonymkode: aec0f...ccd Hvor mye måtte du gi sånn ca?🤓 Holder med noe sånn for oss også, da programmene vi kjøre har hovedfokus på benk, mark, knebøy, roing og stående skulderpress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #26 Del Skrevet 29. august 2019 Siden jeg har et "ministudio" med alt jeg trenger her hjemme, skal det mye til før jeg begynner på treningsstudio igjen. Her slipper jeg vente på ledig plass ved vektene, jeg slipper sure mennesker som ser stygt på deg hvis jeg spør om jeg kan få lov til å gå innimellom settene (noe det blir oppfordret til å gjøre), slipper å rydde opp etter andre enn meg selv osv Anonymkode: 74fbb...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #27 Del Skrevet 29. august 2019 21 minutter siden, Forumhei skrev: Hvor mye måtte du gi sånn ca?🤓 Holder med noe sånn for oss også, da programmene vi kjøre har hovedfokus på benk, mark, knebøy, roing og stående skulderpress. Betalte vel 2000 ca for stativet (med sikkerhetspigger perfekt for den sikkerhetsbevisste alenetrener 😛 ). Rundt 500 for flatbenk, på tilbud. Kjøpte vel fra sportsmaster. Stenger og vekter har jeg kjøpt på xxl. Der koster ugummierte 25mm skiver 25 kr pr kg. Foretrekker 25mm framfor 50mm siden de da kan brukes både på 25mm stang, og på manualstenger. Stengene husker jeg ikke prisen på. Har matter fra jula, puslematter. Anonymkode: aec0f...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #28 Del Skrevet 29. august 2019 Hater å trene foran menn, ikke at de ser, men jeg blir ukomfortabel. Har treningsutstyr hjemme. Anonymkode: b784a...ea6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #29 Del Skrevet 29. august 2019 3 timer siden, Forumhei skrev: hei! Som en som elsker å trene😀 lurer jeg på, hva er det som stopper deg for å trene på studio? 💪 noe vi andre medlemmer kan gjøre noe med?😊 hei! Som en som elsker å chille i sofaen 😄 lurer jeg på, hva er det som skal til for at du bare godtar at ikke alle er lik? kan du ikke bare kose deg på treningsenteret ditt, så kan jeg kose meg i sofaen min?? Anonymkode: 47a60...2c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #30 Del Skrevet 29. august 2019 Tid, tilgang og få trene uten blikk. Jeg hater å trene sammen med andre. Anonymkode: 081a7...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #31 Del Skrevet 29. august 2019 Jeg skulle gjerne hatt et lavterskel-tilbud, som ikke krevde masse styr med medlemsskap osv. Der du kunne betale per gang. Hadde et treningsstudio nært meg hatt en god, gammeldags aerobics-gruppe, med trening i gymsal en kveld i uken, en stor gruppe med unge og gamle velkomne, med enkle øvelser der en trener viser hva vi skal gjøre, uten fancy utstyr, bare med joggebukse, t-skjorte og gymsko, og vi betaler en hundrings for en times gruppeinstruksjon el.l, ville jeg faktisk kunne dratt meg opp av sofaen for dette. Anonymkode: fd4cc...2ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #32 Del Skrevet 29. august 2019 Jeg har aldri trent i treningsstudio, men jeg har noen fordommer. Jeg tror det koster penger. Jeg klarer fint å bli sliten i hagen eller ute i skogen, så jeg ser ikke noen grunn til å bruke penger på det. Jeg tror det er masse folk der som jeg ikke kjenner. Kanskje man må vente på tur, eller kanskje man ser på hverandre, og det er ikke godt å si hva folk tenker. Jeg tror det er langt hjemmefra og tar mye mer tid enn å trene mens man jobber i hagen eller skogen med noe nyttig eller løper en tur hjemmefra. Jeg tror det er mye ukjent utstyr der. Hjemme vet jeg hvordan jeg skal bruke motorsaga, vinsjen på traktoren eller spaden. Jeg vet ikke en gang hva jeg kan forvente av utstyr der. Så det som skulle til er nok at det var gratis og at en jeg kjente tok meg med og skulle vise meg hva jeg skulle gjøre en gang jeg ikke hadde noe bedre å gjøre, f.eks. på jobbreise. Hilsen trebarnsmor Anonymkode: 6e01b...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 29. august 2019 #33 Del Skrevet 29. august 2019 En PT hadde gjort susen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 29. august 2019 #34 Del Skrevet 29. august 2019 (endret) Jeg trener saltimer, men er aldri inne på styrkedelen selv om jeg gjerne vil. Jeg er redd for å virke dum, og uerfaren. Har en pt-time inkludert i abonnementet mitt, men har ikke turdt å bruke den. (eller bestille den) Det som stopper meg er en stor sofaavdeling vedsidenav resepsjonen. Der sitter det alltid unge menn og damer fra det lokale a-laget i fotball. Jeg synes de ser "skumle" ut. Jeg kunne tenkt meg å bestille pt time på nett, og kanskje at det var satt av tidspunkt i salen for "nybegynnere", eller til nøds "kvinnetidspunkt". Disse kunne senteret annonsert på nettsiden og mail til medlemmene for meg som ikke tør gå i resepsjonen for å se på oppslagene. Jeg tror at hadde jeg bare brutt terskelen med å ha prøvd en gang, så hadde det ikke vært så skummelt. Det er teit... Jeg er godt trent kondisjonsmessig, er ikke overvektig... Men likevel er den terskelen der. Endret 29. august 2019 av Snabeltann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #35 Del Skrevet 29. august 2019 At det er tomt og ok pris. Anonymkode: 3bb3a...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #36 Del Skrevet 29. august 2019 Leste om et treningssenter i Hjemmet ukebladet som kun er for kvinner. Det kunne jeg gått på om jeg hadde hatt det i nærheten:) Anonymkode: 6d49d...ca3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 29. august 2019 #37 Del Skrevet 29. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: hei! Som en som elsker å chille i sofaen 😄 lurer jeg på, hva er det som skal til for at du bare godtar at ikke alle er lik? kan du ikke bare kose deg på treningsenteret ditt, så kan jeg kose meg i sofaen min?? Anonymkode: 47a60...2c4 😉 kunne ikke vært mere ening💪 men likevel ønsker jeg innsikt i hvordan mennesker tenker🤓 om noen har en mental sperre? Kanskje er det noe vi gjøre noe med. Takk for svar 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 29. august 2019 #38 Del Skrevet 29. august 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: At det er tomt og ok pris. Anonymkode: 3bb3a...3ea Er få folk tidlig på senterne, om du kan stå opp tidlig. Hadde en periode jeg hadde behov for alene tid, da var jeg der når det åpner kl 05.00 mere en nokk tid før barn skal i barnehagen litt over 7💪👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #39 Del Skrevet 29. august 2019 Dersom noen hadde betalt meg for å dra dit så ville jeg nok gjort det. Ser ikke poenget med å betale for å gjøre aktiviteter jeg ikke kan fordra. Anonymkode: 61dba...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #40 Del Skrevet 29. august 2019 4 minutter siden, Forumhei skrev: Er få folk tidlig på senterne, om du kan stå opp tidlig. Hadde en periode jeg hadde behov for alene tid, da var jeg der når det åpner kl 05.00 mere en nokk tid før barn skal i barnehagen litt over 7💪👍 De sentrene jeg har i nærheten som er ok pris på er det folk med en gang det åpner, dessverre. Da jeg gikk på vgs trente jeg på et senter hvor det vanligvis var tomt om morgenen, så da trente jeg før skolen. Nå går ikke det da det er folk på senteret hele tiden. Anonymkode: 3bb3a...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå